Onko sulla mitään lisättävää?
Laitan pari esimerkkiä.
"En tiennytkään sinun käyttävän Microsoft Edge -alustaa"
"Hello, hello, hello"
Näiden ja lisäksi satojen muiden perusteella voidaankin todeta, mitä sinä olet "harrastanut" sekä täällä että IRL.
Tästäpä ne asiat alkaakin selvitä
27
382
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minua kiinnostaakin ne muut harrastelijat
- Anonyymi00002
Minua ja monia muita kiinnostaa koko sakki. Ap
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minua ja monia muita kiinnostaa koko sakki. Ap
Minähän olen tässä semisti ulkopuolinen, mutta voin olla ehkä avuksi. Jokainen vittuilu otetaan selville
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minähän olen tässä semisti ulkopuolinen, mutta voin olla ehkä avuksi. Jokainen vittuilu otetaan selville
Minun puoleltani ei ole vttuilua. Ainoastaan asioiden selvittäminen ja näiden "sankareiden" saaminen vastuuseen. Ap
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minun puoleltani ei ole vttuilua. Ainoastaan asioiden selvittäminen ja näiden "sankareiden" saaminen vastuuseen. Ap
Kyllä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Korostan, että kaikki käydään läpi näiltä vuosilta. Kaikki. Ap
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Korostan, että kaikki käydään läpi näiltä vuosilta. Kaikki. Ap
Mutta täytyy olla pääsy lokitiedostoihin, kuulusteluihin yms. Sitten rangaistukset yms. Monet rikoksista ovat vanhentuneita, eikä Suomen lain mukaan nimimerkkiä voi edes loukata. Mutta tieto on hyvä olla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta täytyy olla pääsy lokitiedostoihin, kuulusteluihin yms. Sitten rangaistukset yms. Monet rikoksista ovat vanhentuneita, eikä Suomen lain mukaan nimimerkkiä voi edes loukata. Mutta tieto on hyvä olla.
Äläpä viitsi. Osa voi olla vanhentunutta, mutta kun katsotaan kokonaisuutta ja kuinka se yhä jatkuu, päättää siitä muut kuin me täällä. Ap
- Anonyymi00004
Tällainen tapaaminen minuakin kiinnostaisi.
- Anonyymi00007
Tapaaminen? Ei ole kysymys mistään tapaamisesta ja mikäli sellainen tulee, se tapahtuu tietyssä paikassa. Ap
- Anonyymi00011
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣edge. Huuu. Vuonna 1987.... olipa kerran. Heräsit vai
- Anonyymi00015
Vasta äskettäin ostettu laite oli huom! Ja koska tämä tuli nyt esille tässä, niin annetaan verrokiksi kysymys, että
Kuinka tuo muuan henkilö kirjoitti tänne noin eli eihän hänellä voinut olla tiedossa, mitä alustaa oon aiemmin käyttänyt
PAITSI
jollei tunne minua niin hyvin, että on ollut pakko asua kanssani.
Got you, my ex!! Got you!!
Ap - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vasta äskettäin ostettu laite oli huom! Ja koska tämä tuli nyt esille tässä, niin annetaan verrokiksi kysymys, että
Kuinka tuo muuan henkilö kirjoitti tänne noin eli eihän hänellä voinut olla tiedossa, mitä alustaa oon aiemmin käyttänyt
PAITSI
Ap???
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
PAITSI
ApJatketaan vielä. Vaihdoin salasanan tehden siitä pienen arvoituksen, niin sekin oli täällä palstalla kerrottu, kuinka olin sen tehnyt. Ap
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jatketaan vielä. Vaihdoin salasanan tehden siitä pienen arvoituksen, niin sekin oli täällä palstalla kerrottu, kuinka olin sen tehnyt. Ap
Kaikki on testattu ja todettu.Tuntee itsensä aivan jumalaksi.Mitään sanomattomia katsos ei huomata.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kaikki on testattu ja todettu.Tuntee itsensä aivan jumalaksi.Mitään sanomattomia katsos ei huomata.
Huomataan ja otetaan huomioon nekin, mitä on tapahtunut muualla. T. Saletisti eli ap
- Anonyymi00013
Olisi ollut paljonkin lisättävää, kysyttävää, selvitettävää
sekä ennen kaikkea näytettävääkin. Ja varmasti tarpeellista teillekin olisi ne olleet.- Anonyymi00014
Vaan etpä lisännyt, kysynyt, selvittänyt tai näyttänyt. Ois ollu varmaan muillekin tarpeellista tietoa kuin vain tänne meille päin. Ap
- Anonyymi00018
Ensimmäinen kommentti olisi, että eikö Edge ole selain eikä mikään alusta?
- Anonyymi00023
Se on selain.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se on selain.
Joo, en kysynyt sitä palstalta vaan vastasin aloitukseen. Tiedän kyllä varsin hyvin, että Edge on selain. 🙄
- Anonyymi00021
Mummoilta ainakin turha kysyä. Mistään mitään hajua.
- Anonyymi00025
Entisen isännöitsijän lähisukulainen on Microsoftilla töissä.En tullut juttuun Isännöitsijän kanssa.
- Anonyymi00027
Itse asiassa.
Tulikin mieleen, että Microsoftiin otettava yhteyttä muutaman asian tiimoilta. Ap - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Itse asiassa.
Tulikin mieleen, että Microsoftiin otettava yhteyttä muutaman asian tiimoilta. ApTietokoneella?? Onko virustorjunta päivitetty? Oletko päivittänyt tietokonetta?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tietokoneella?? Onko virustorjunta päivitetty? Oletko päivittänyt tietokonetta?
En halua kertoa tänne. Ei ole kuitenkaan kysymys tuollaisesta. Muusta kylläkin. Ap
- Anonyymi00031
Jos on tietokone kannattaa tarkistaa, että tietokone on päivitetty ja ettei ole viruksia tai haittaohjelmia!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141