Että hänen väärä tuomio kumotaan. Tämä vie ehkä 8 vuotta. Pohtii hän. Kauan kestää.
Päivin lakimiestiimi hakee kansainväliseltä tuomioistuimelta purkual
19
187
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä kai se on, jos Päivi jaksaa taistella ja ottaa sylkemiset vastaan muiden puolesta. Herra häntä auttakoon prosessissa.
Rikoksesta tuomitun rikollisen tulisi hävetä, maksaa sakkonsa, pyytää anteeksi niiltä joita vastaan on rikkonut ja yrittää eheytyä yhteiskunnan hyödylliseksi jäseneksi.
Lait koskevat kaikkia, myös Päiviä. Jos tuomittu jatkaa rikollista toimintaansa tulee hänet lopulta toimittaa Haagiin.
- Anonyymi00002
Ahaa, on keksitty uusi ikiliikkuja.
- Anonyymi00003
Euroopan ihmisoikeustuomioistuin (EIT) ei suoraan kumoa tai pura kansallista tuomiota, mutta sen antama langettava tuomio voi johtaa siihen, että tuomio puretaan Suomessa.
Tuskin EIT ottaa Räsäsen keissiä edes käsittelyyn.- Anonyymi00009
Siksi minä.hämmästyinkin, kun oikeudenkäynti käytiin kuitenkin sotarikoslakien alla, ettei sitä käsitellä Haagin ihmisoikeustuomioistuimessa, onko suurempaa rikosta ihmisyyttä vastaan, kuin väittää valheellisesti kaikkien ihmisten oleva syntyessään jo perisyntisiä petollisen Luojajumalan tarinalla, kun jopa Paavali itse 1.Kor.5:7, kun hän käskee perkaamaan taivasten valtakunnan (Matt 13:33) pois, että voi muuttua syntiseksi, paljastaa valehdelleensa koko perisyntitarinan!
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siksi minä.hämmästyinkin, kun oikeudenkäynti käytiin kuitenkin sotarikoslakien alla, ettei sitä käsitellä Haagin ihmisoikeustuomioistuimessa, onko suurempaa rikosta ihmisyyttä vastaan, kuin väittää valheellisesti kaikkien ihmisten oleva syntyessään jo perisyntisiä petollisen Luojajumalan tarinalla, kun jopa Paavali itse 1.Kor.5:7, kun hän käskee perkaamaan taivasten valtakunnan (Matt 13:33) pois, että voi muuttua syntiseksi, paljastaa valehdelleensa koko perisyntitarinan!
Kyllä minä nyt oletin, että tässä olisi käsitelty edes tämä jättimäinen rikos ihmisyyttä vastaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja kun Paavali tunnustaa näin valehdelleensa koko perisyntiasian, tippuu samalla pohja pois koko Paavalin luomalta kristinuskolta liittyen syyhyn, että miksi kristinusko perustuu Jeesuksen uhraamiseen.
- Anonyymi00004
Voisiko Ameriikan lakimiesliitto auttaa
- Anonyymi00005
Päivinnoma lakimies piti Euroopan ihmisoikeusliittoa hyvin huonona ja arvaamattomana. Voi kestää 8v. Päivinjo 80v
- Anonyymi00006
Päivin pitää nyt vuosi vielä pitää asiaa esillä.
- Anonyymi00007
Trump kuin vaihtuu pressana, niin Amerikasta ei tule enää apuja, vaan märkä rätti kasvoille, että mitä oikein horiset.
- Anonyymi00008
Suomen tiettävästi vanhin ihminen on kuollut. Asiasta ei välitä digi ja väestölaitoskaan enää.
- Anonyymi00010
Ihme on, jos eivät pura tuomiota onhan Räseänen jopa Jumalan yläpuolella.
- Anonyymi00013
Varmojen tietojen mukaan lakimiesten armeijjaan kuuluvat ainakin seuraavat lakihenkilöt:
sitä kuuluu, zlsdjfvnösbon, lue.itse, zökdfjvn, kertto.kertto, Jfjfux, just niin, fudaaja, oletko.homouden.orja, miten.seta.vastaa, natsukalle, ateille.väänneltävää, homottaja räyskyttää, aitoa.sen.olla.pitää
(nimet muutettu yksityisyyden varjelemiseksi) - Anonyymi00014
Kun Amerikassa tosiaan valta vaihtuu, niin siellä ihmetellään että kaikenlaisia lääkäreitä se leipä elättää.
- Anonyymi00016
Ei vaihdu. Trump on ollut pressana vasta reilun vuoden. Sitäpaitsi Vance on varapressa, ja hän on tuota samaa äärioikestokakkaa.
- Anonyymi00015
KKO katsoi Räsäsen solvanneen homoseksuaaleja v. 2004 julkaistussa "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi" pamfletissa. Räsänen uudelleen julkaisi sen v. 2019 / 2020.
Korkein oikeus KKO tuomitsi edustaja Räsäsen (kd.) 20 päiväsakkoon.
Tuollainen on rikoksena aika olematon (vähän kuin ajaisi autolla ylinopeutta)
Sellaisilla ei ehkä kannattaisi maamme oikeuslaitoksia kuormittaa? - Anonyymi00017
Päivi on pelkkä musta enkeli jolla päässä on miniherne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5972720Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061424
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831360- 1381246
- 1091187
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 48930
- 78920
- 47871