ONKO hyVäKSYTTÄVÄÄ

Anonyymi-ap

ONKO ENTISTEN WÄINÖ PAUNUN WANHOJEN ROUWIEN ROMUTTAMINEN JA POISTO LIIKENTEESTÄ NYT SITÄ MITÄ KAIKKI HALUSIVAT...???!!!? VANHAT PYHITYT SEKÄ YLIST3TYT MKK RITARIT KORVATAAN SHUSHIBUFFETTIBUSSEILLA JOTKA TOIMIVAT PARONIEN TUOTTAMALLA SÄHKÖLLÄ...,,,.......! TÄTÄKÖ ME HALURTIIN???? ONKO HYVÄKSYTTÄVÄÄ .

44

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

EI oLE!!!!!

• Anonyymi00002

Lahden Autokori takas ja puurakentaminen kunniaan! Kummituslinna henkiin, Kapula-Lahtia linjoille rykimään ja rahastus Suomen markkoina! Eihän noi idän tuhnut oo busseja nähnykkään.

• Anonyymi00003

WAIWAWAUNU HERÄTETTÄWÄ HENKIIN!! SAMOIN JATKUWA JA WAKAWA HAITTA KEHIIN ELI SUKUOIKEUDET TAKASIN!!!!!!! JYRKKÄ EI KILPAILULLE! WAIN LALLIN SUWUT SAAWAT PÄÄTTÄÄ MITÄ AJETAAN, MISSÄ AJETAAN, MILLOIN AJETAAN JA ENNEN KAIKKEA: MILLÄ HINNALLA AJETAAN! RAHAT LALLIN SUWUILLE! MATKUSTAJIEN LOMPSAT RAADELLAAN PUHKI! OI HIIO HOI!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

WAIWAWAUNU HERÄTETTÄWÄ HENKIIN!! SAMOIN JATKUWA JA WAKAWA HAITTA KEHIIN ELI SUKUOIKEUDET TAKASIN!!!!!!! JYRKKÄ EI KILPAILULLE! WAIN LALLIN SUWUT SAAWAT PÄÄTTÄÄ MITÄ AJETAAN, MISSÄ AJETAAN, MILLOIN AJETAAN JA ENNEN KAIKKEA: MILLÄ HINNALLA AJETAAN! RAHAT LALLIN SUWUILLE! MATKUSTAJIEN LOMPSAT RAADELLAAN PUHKI! OI HIIO HOI!

YLISTYS Perinteisille Parooneille ja heidän tavoilleen!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

YLISTYS Perinteisille Parooneille ja heidän tavoilleen!

WÄKEWÄ YLISTYS!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

WÄKEWÄ YLISTYS!

Kuka nyt on NeKALAN LEONIDAS?
        Eihän sen kirkon kuorissa lue suurin kirjaimin
        L.M.R.C.
        lyhenteenä sanoista
        LAVRENTIVS MAGNVS
        REX CARRVCARVM?
        Silloin kuulin kanteleen vienoja sulosointuja.
        Waka wanha Väinämö itse se soitteli.
        Oli tullut katsastamaan perintömaataan.
        Niin minä kurja pelvoissani kaaduin maahan, lumottuna kuunnellen noita sulosointuja kanteleen Väinämön.
        Ensimäinen oli rakettu hauen leukaluusta, hampahista, hiiden jouhista.
        Niin kuin Sotkan Muna korikraatarilta!
        Se oli vasta esisoittoa.
        Sillä toinen -kohottakaamme ylistys Ramaan elikkä korkeuksiin- se oli veistetty koivupuusta, viritystappeina hopiata ja kultaa.
        Kapula! Siinä on luonnetta.
        Autuaita ovat matkustavaiset korissa kuin resonoi koko ulottuvaisuudellaan ja sisuksellaan
        kaikukoppana, eläväisnä niin kuin Joona muinoin kalan vatsassa.
        Kuin määränpäähäns oksennettiin. Lystikkäästi katkesi se matka.

Palvoisinko siis hengetöntä riisikuppia? Ei se soi eikä anna soittaa. Milläs ryit?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

L.M.R.C.
        lyhenteenä sanoista
        LAVRENTIVS MAGNVS
        REX CARRVCARVM?
        Niin minä kurja pelvoissani kaaduin maahan, lumottuna kuunnellen noita sulosointuja kanteleen Väinämön.
        Se oli vasta esisoittoa.
        Sillä toinen -kohottakaamme ylistys Ramaan elikkä korkeuksiin- se oli veistetty koivupuusta, viritystappeina hopiata ja kultaa.
        Autuaita ovat matkustavaiset korissa kuin resonoi koko ulottuvaisuudellaan ja sisuksellaan

Palvoisinko siis hengetöntä riisikuppia? Ei se soi eikä anna soittaa. Milläs ryit?

Palvo kusikatteria!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

L.M.R.C.
        lyhenteenä sanoista
        LAVRENTIVS MAGNVS
        REX CARRVCARVM?
        Se oli vasta esisoittoa.

Millä täi rykii kun ei oo olkapäitä? No ajokkireuhulöa tietenkin! Muhihijiuu, bujujijihuuu

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Millä täi rykii kun ei oo olkapäitä? No ajokkireuhulöa tietenkin! Muhihijiuu, bujujijihuuu

Samaan aikaan jossain kummituslinnassa...
        "Eihän täällä ole edes vaihdettu lukkoja.👴 Missäs kellokorttilaite? Onpa kylmänsävyinen valaistus... Kas,
        Tuoll' on🎵 mun kultani, ain' yhä tuolla...🎶
        kuninkaan👑 kultaisen kartanon puolla.🎵
        Voi📍 minun kultani👨‍✈️ꔮ...
        https://www.youtube.com/watch?v=6FdKfOvp5wg

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä taas on alkanut valtaremmi luistamaan!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä taas on alkanut valtaremmi luistamaan!

Vaivavaunun katkennut valtaremmi on löytynyt k.linnalta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vaivavaunun katkennut valtaremmi on löytynyt k.linnalta.

Se roikkuu nyt kuppilan katosta muistona paikan entisestä omistajasta... paitsi etteihän se omistanutkaan paikkaa... Huh huh, kyllä on pissitty linssiin...

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Se roikkuu nyt kuppilan katosta muistona paikan entisestä omistajasta... paitsi etteihän se omistanutkaan paikkaa... Huh huh, kyllä on pissitty linssiin...

On kyllä pahaksi päässyt tuon ison rattaan heittäminen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

On kyllä pahaksi päässyt tuon ison rattaan heittäminen.

Totuus velvoittaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Totuus velvoittaa.

Eihän sille itse mitään voi, jos iso ratas alkaa vipattamaan.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Eihän sille itse mitään voi, jos iso ratas alkaa vipattamaan.

Experspussukan iso pyörä perseen ympärillä alkoi vipattaa ja akseli katkesi. Vain Ripa ei ole vielä huomannut.

• Anonyymi00014

Minun kultani kaunis on, vaikk' on ruostehinen.
      Minun kultani kaunis on, vaikk' on vollottavainen.
      Hei luulia illalla, vaikk' on ajokkireuhu!

• Anonyymi00020

Ja Artturi päätti itse päivänsä Kokemäenjokeen, ei siinä olut LAL:lla osaa eikä arpaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja Artturi päätti itse päivänsä Kokemäenjokeen, ei siinä olut LAL:lla osaa eikä arpaa.

Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle he toivat asiakkaiden iloksi ylelliset Bova Futuran ja Scania Irizarin eikä mitään ajokkireuhuja. Nythän OB tilaa uusia premium busseja jotka yhä ovat päivitettyjä versioita tuosta jo Pekan ja Laurinkin siunaamasta Futurasta. Kuninkaiden Henget hallitsevat Onnibussia yhä väkevästi!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle he toivat asiakkaiden iloksi ylelliset Bova Futuran ja Scania Irizarin eikä mitään ajokkireuhuja. Nythän OB tilaa uusia premium busseja jotka yhä ovat päivitettyjä versioita tuosta jo Pekan ja Laurinkin siunaamasta Futurasta. Kuninkaiden Henget hallitsevat Onnibussia yhä väkevästi!

Minä en ole koskaan uskonut noihin henkimaailman asioihin.

• Anonyymi00022

LAVIAN Linja-automuseo on konservoinut yhden vaivavaunun.

TERVETULOA MUSEOON HEINÄKUUSSA!

• Anonyymi00023

Se ei olekaan mikään vaivavaunu vaan upea yksilö, Paunun hienoin auto! Hienoa että se on saanut paikan museosta.

• Anonyymi00026

Joka perjantai, käydessäni Lavian torilla ostamassa kalaa, ajan tuon romutarhan ohi, eikä tulisi mieleenikään sinne poiketa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Joka perjantai, käydessäni Lavian torilla ostamassa kalaa, ajan tuon romutarhan ohi, eikä tulisi mieleenikään sinne poiketa.

Paratiisin kaltaiselta kuulostaa se tarha. Ja mistäs muualta pystyisikään alkamaan Suomen koriteollisuuden renessanssi kuin toiminnassa olevalta tehtaalta muistiaisineen ja todistuskappaleineen nikkarien ajalta?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Paratiisin kaltaiselta kuulostaa se tarha. Ja mistäs muualta pystyisikään alkamaan Suomen koriteollisuuden renessanssi kuin toiminnassa olevalta tehtaalta muistiaisineen ja todistuskappaleineen nikkarien ajalta?

Toiminnassa olevalta? Toiminnassa olevalta romuttamolta? Nikkarien ajalta? Meidän perheessä tuo Nikkarien aika jatkuu tulevienkin sukupolvien ansiosta.

• Anonyymi00030

Autopurkaamo Itäosa Oy on parempi linja-automuseo.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Autopurkaamo Itäosa Oy on parempi linja-automuseo.

Älkää pilkatko Lavian Autokori Oy:tä!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Älkää pilkatko Lavian Autokori Oy:tä!

LAL kaatoi sen tuhoamalla Kutterin!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

LAL kaatoi sen tuhoamalla Kutterin!

Muistettakoon nyt, ennen kuin menemme salaliittoteorioihin, että Lavian autokori oy:n toiminta loppui vuonna 1982.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Muistettakoon nyt, ennen kuin menemme salaliittoteorioihin, että Lavian autokori oy:n toiminta loppui vuonna 1982.

MH aloitti Kutterin kuristamisen jo syksyllä 1980 (siis jo ennen virallista kaappausta). Puurakenteisten korien valmistuksen oli loputtava -> yhteistyö Lavian kanssa katkaistava koska siellä voitiin valmistaa vain puukoreja.

Mutta puu elää renessanssia ekologisena materiaalina. Jos puu tekee paluun linja-autokoreihinkin niin Timo saattaa hyvin käynnistää korituotannon Laviassa uudelleen. Kiitos Pekan ja Laurin, MH/LAL on enää paperitiikeri.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

MH aloitti Kutterin kuristamisen jo syksyllä 1980 (siis jo ennen virallista kaappausta). Puurakenteisten korien valmistuksen oli loputtava -> yhteistyö Lavian kanssa katkaistava koska siellä voitiin valmistaa vain puukoreja.

Mutta puu elää renessanssia ekologisena materiaalina. Jos puu tekee paluun linja-autokoreihinkin niin Timo saattaa hyvin käynnistää korituotannon Laviassa uudelleen. Kiitos Pekan ja Laurin, MH/LAL on enää paperitiikeri.

Ei herra ole kieltänyt suuria haaveilemasta, eikä sinunkaan olosi yhtään parane Pekan ja Laurin jumaloimisesta, menneen talven lumia muuten molemmat.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ehkäpä on mukavakin elää tuollaisessa harhaisessa mielikuvitusmaailmassa.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ehkäpä on mukavakin elää tuollaisessa harhaisessa mielikuvitusmaailmassa.

Tervetuloa kesällä Laviaan Totuuksien äärelle. Opastetut kierrokset museossa 2 kertaa jokaisena aukiolopäivänä.

• Anonyymi00036

Niin sanotuista kolmansista maista tulevat tarjoukset ohitetaan. Ilmarinen on nääs puhunut nääs nääs nääs.

• Anonyymi00038

Sen kesän muistan!

• Anonyymi00039

Olen paroonimielinen ja ylistän vanhoollisia parooneja. En hyväksy Pekkaa. En hyväksy Lauria. EB kunniaan!

• Anonyymi00041

Ne just on mun ystäviä, jotka on paroonimielisiä ja Lavian Totuudessa ylistää vanhoollisia parooneja tai muuten vaan ylistää väkevästi parooneja ja arvaa, että Leinomäki näistä enemmän tietäisi, ja antaa Metsänvartijanpolulta karanneen Nissen Kutterin lymyillä täysihoidossa Punkalaitumen kaarihallissa niin kuin nuorimies ankarilta vanhemmiltaan saadakseen rauhassa savukkeista rentoutusta Nissen vanhempien kummitushuvilan alivuokralaishuoneessa kesällä, jonka muistaa. Silloin minä huomasin, että ratas oli vipattanut, ja se vipatus oli väkevää kuin viskiniekan korpidiesel maan povesta kotivarikkonsa tuimasta säiliöstä tarjoiltuna, vaan ei kranttujen bensa-Kutterien janoon.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ne just on mun ystäviä, jotka on paroonimielisiä ja Lavian Totuudessa ylistää vanhoollisia parooneja tai muuten vaan ylistää väkevästi parooneja ja arvaa, että Leinomäki näistä enemmän tietäisi, ja antaa Metsänvartijanpolulta karanneen Nissen Kutterin lymyillä täysihoidossa Punkalaitumen kaarihallissa niin kuin nuorimies ankarilta vanhemmiltaan saadakseen rauhassa savukkeista rentoutusta Nissen vanhempien kummitushuvilan alivuokralaishuoneessa kesällä, jonka muistaa. Silloin minä huomasin, että ratas oli vipattanut, ja se vipatus oli väkevää kuin viskiniekan korpidiesel maan povesta kotivarikkonsa tuimasta säiliöstä tarjoiltuna, vaan ei kranttujen bensa-Kutterien janoon.

LAL imperiumin romahdettua suurparoni vietiin Lauttasaarentieltä karjankuljetusautoksi muunnetulla 8-Kutterilla toiseen bunkkeriin, piritorin alle.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

LAL imperiumin romahdettua suurparoni vietiin Lauttasaarentieltä karjankuljetusautoksi muunnetulla 8-Kutterilla toiseen bunkkeriin, piritorin alle.

Sen kesän muistan.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ja Souter pakeni hädissään takaisin Skotlantiin, onnekseen sai rahat viime hetkellä mukaansa, Pekka loikki pakoon ja alkoi höperehtimään taksibisneksessä, Afrikan bisneksissä, Lauri potkaistiin komealla kärkkärillä pöllin lastaukseen, Joonaskin sai lähteä lyhyen uran jälkeen.
        Muistatteko?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ja Souter pakeni hädissään takaisin Skotlantiin, onnekseen sai rahat viime hetkellä mukaansa, Pekka loikki pakoon ja alkoi höperehtimään taksibisneksessä, Afrikan bisneksissä, Lauri potkaistiin komealla kärkkärillä pöllin lastaukseen, Joonaskin sai lähteä lyhyen uran jälkeen.
        Muistatteko?

Sitä kesää EN muista!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Olisiko suurparoni mahtunut tavalliseen kutteriin?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Olisiko suurparoni mahtunut tavalliseen kutteriin?

Ei olisi. Hän ei myöskään viihtynyt auringonvalossa joten 8-Kutterin ikkunat oli pellitetty umpeen. Lauttasaarentien kammiosta hänet talutettiin karjankuljetusautoksi muunnettuun kusikatteriin XXXXXL -koon jätesäkki päässä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Muistatteko?

Joonas on KUNINGAS.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56