Hyi. Mitä sontaa joku tai jotkut kirjoittaa!!!
Eikä moderointi poista kauhutarinaa.
Mistä moderointi voi tietää, että se on vain kauhutarina?
Siinä ihmisellä on nimi ja voi alkaa ahdistaa, jos oma nimi on kauhutarinassa!!
Tämä on ikävä palsta.
Yritetään löytää hän, jota ikävöi tai kaipaa!
Kauhutarina kirjoittaja ei kaipaa tai ikävöi.
Ihminen, joka kirjoittelee sellaista sontaa kaivatusta ei oikeastaan rakasta kaivattua.
Ihminen, joka toista rakastaa ei halua hänelle pahaa vaan haluaa, että tällä on hyvä elämä.
Onneksi hän, jota minä ikävöin ei tee tuollaisia Kauhutarinoita vaan on mukava ja ihana. Mutta elämä kuljetti meidät eri suuntiin. Ikävä ihmistä, joka oli luotto Ihminen.
Hyi. Mitä sontaa joku tai jotkut kirjoittaa
Anonyymi-ap
5
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
🤮🤮🤮🤮 mitä sontaa joku tai jotkut kirjoittaa.
Ei tuo ole rakastamista vaan vihaa toista! - Anonyymi00002
Ei uskois, että tämä on ikävä palsta, kun niin paljon vihaa täällä saa lukea.
- Anonyymi00003
Koitahan aloittajaäijä malttaa odotella rauhassa esim puoleen päivään saakka että uusin ”kauhutarinasi” kerää huomioita. Juuri näitä kekejä kenohymiöllä varustettuja tarkoitan. Aina ei voi voittaa eikä ne mene trendaaviin, mikä on sinun ns elämäsi kliimaksi..
- Anonyymi00004
kauheita jutyytuja kuin joku kirjailija Seppo Teuvonpoika, Stephen King
- Anonyymi00005
Duck and turn around.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141