Itse en kyllä usko sillä Lindtmanin näytöt tähän asti ovat heikot, se on lähinnä ollut vaan räksyttämistä hallitukselle.
Ensin alkuun vastusti leikkauksia, sitten vaati niitä jopa lisää - takki pyörii.
Uskotteko oikeasti Antti Lindtmanin kykyihin?
26
146
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyvytön on ana. Näytöt nähty. Niitä ei ole. Ja jos on niin ne miinusmerkkistä.
- Anonyymi00009
Pääministeri Petteri Orpo on sotilasarvoltaan reservin kapteeni. Hän on suorittanut Reserviupseerikoulun (RUK, kurssi 195) ja palvellut maavoimissa. Kapteeni on upseerinarvo, joka sijoittuu yliluutnantin ja majurin väliin.Sotilasarvo: Reservin kapteeniPuolustushaara: MaavoimatKoulutus: Reserviupseerikoulu (195. kurssi)
- Anonyymi00002
Puuttuu jo poliittinen karisma kuten myös naisapurilta. Demarit eivät ole uskottavia. Muutama poikkeus on joukossa, mutta se ei riitä.
Ei jatkoon@ - Anonyymi00003
Tyttiin ja Natsimaan vielä vähemmän.
- Anonyymi00004
Antti on vantaan lemmikki joka ei työtä tee.
- Anonyymi00017
Vantaalla on sulle mulle meininki ollut aina. Vaalien alla hymyillään leveästi ja ollaan olevinaan huolestuneita kansalaisista. Vaalien jälkeen, sulle mulle.
- Anonyymi00005
Lindmanilla on helppo paikka,orpo ja purra on sellainen pohja noteeraus ettei sitä edes pysty alittamaan.
- Anonyymi00010
IMF kannattaa hallituksen talouspolitiikkaa, hei pässi.
- Anonyymi00006
Rajalle
AI-yhteenveto
SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtmanin sotilasarvo on tykkimies. Hän on suorittanut varusmiespalveluksensa ja häneen on viitattu tykkimiehenä, joka on maavoimien aliupseereita alempi sotilasarvo- Anonyymi00014
Rööriroope Antti
- Anonyymi00007
En usko. KRISTA KIURU ON PAREMPI VAIHTOEHTO PÄÄMINISTERIKSI.VAADIN KRISTA KIURUN PÄÄMINISTERIKSI.Vantaalaisen ei kuulu päästä pääministeriksi.Asiat ovat Vantaalla kuralla
- Anonyymi00011
Siinä vasta huippu.
- Anonyymi00012
Siinä on päivän vitsi. Kiuru pääministeriksi heh heh.
- Anonyymi00008
On sillä vahvat akat taustalla, jotka kyllä puukottavat selkään, kun Anrti ei osaa yhtään varautua.
- Anonyymi00013
En luota tyyppiin jonka puoliso on 20 vuotta vanhempi.
- Anonyymi00019
Päinvastoin
- Anonyymi00015
Demareitten johto umpisurkeaa Rinne Marin Lindtman , kamalaa .
- Anonyymi00016
Antilla ei ole kykyjä eikä osaamista.
- Anonyymi00018
Kyllä Antilla "käsitervehdys" onnistuu hienosti
- Anonyymi00020
En usko kenenkään kykyihin, se on nähty viimeiset 20+ vuotta.
Opposition tehtävä on muuten räksyttää hallitukselle, eikä mukailla hallitusta. Siksi sitä sanotaan oppositioksi. - Anonyymi00021
No, en😅😂😂😂😂
- Anonyymi00022
Antti on kyllä huolehtivainen, sohvinkin keräsi pois hölmöilemästä. Arvostan.
- Anonyymi00023
”Minä olen lubenter approbaturin ekonomisti”
- Anonyymi00024
Eiköhän se ala olla kaikille selvää, ei jatkoon missään nimessä.
- Anonyymi00025
Jos SDP pääsee hallituksen muodostajaksi, Suomen talous laitetaan kuntoon kiristämällä hyväosaisten verotusta sekä ottamalla pelvotta lisää lainaa ulkomaisilta hyvinvoivilta sijoittajilta.
Kun IMF puuttuu viimein asiaan, ei sitten oteta enää ulkomaista velkaa vaan vaje voidaan korjata kiristämällä lisää hyväosaisten verotusta.
Samoin hyvinvointialueiden taloudet tasapainotetaan vielä pikkasen lisää kiristämällä hyväosaisten verotusta.
Orpo puhuu lööperiä väittäessään, että SDP:llä ei muka ole esittää mitään vaihtoehtoa maan talouden hoidolle. - Anonyymi00026
Antillla ja vihvas kesk väellä ei ole muuta kun yle ja muu valemedia kannattelemassa täyttä kyvyttömyyttä. Onnistuu vain valehtelulla kansanosille jotka ovat vähälahjaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34822Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101733