mutta vain siksi, ettei tyhmänä pitämänsä kannattajat huomaisi, että Orpon hallitus nimen omaan muutti suunnan pois sosialistisesta konkurssiin vievästä kurimuksesta.
Se kurimus onkin karmiva savotta... joudutaan ottamaan ennätysmäärä velkaa, leikkaamaan, sopeuttamaan, karsimaan byrokratiaa, kohdistamaan rahat paremmin jne. Vaikka Orpon hallitus on tehnyt kaikki minkä voi, sekään auttanut Marinin karille karauttamaa velkalaivaamme joutumasta teIakaIIe. Mutta suunta on oikea, pois sosialismista ja ideologisesta perseiIystä.
Onneksi on PS ja Kokoomus!
☝️😉
Let's uIi!
Oppositio kiIjuu suunnanmuutosta
20
133
Vastaukset
Selityksiä ja tekosyitä odoteIIessa.
☝️😆- Anonyymi00001
*
- SDP ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät ja VasemmistoKEPU -puolueet -
____________ - OVAT -PELKKIÄ - - - K A N S A N - K U S E T T A J I A - !
* - Anonyymi00003
Anonyymi00001 kirjoitti:
*
- SDP ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät ja VasemmistoKEPU -puolueet -
____________ - OVAT -PELKKIÄ - - - K A N S A N - K U S E T T A J I A - !
*Persu hermostui ihan tosissaan, Buahhaa buahhaa.............
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Persu hermostui ihan tosissaan, Buahhaa buahhaa.............
Sosialismi on sairaus ja raamatun peto -punainen lohikäärme-.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sosialismi on sairaus ja raamatun peto -punainen lohikäärme-.
Hakutulos
lohik:ut:x
1. Ilm. 12:3 Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
2. Ilm. 12:4 ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.
3. Ilm. 12:7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
4. Ilm. 12:9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
5. Ilm. 12:13 Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle, ajoi hän takaa sitä vaimoa, joka oli poikalapsen synnyttänyt.
6. Ilm. 12:16 Mutta maa auttoi vaimoa: maa avasi suunsa ja nieli virran, jonka lohikäärme oli syössyt kidastansa.
7. Ilm. 12:17 Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.
8. Ilm. 13:2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
9. Ilm. 13:4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
10. Ilm. 13:11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
11. Ilm. 16:13 Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.
12. Ilm. 20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
- Anonyymi00002
Kyllä sitä velkaa on otettu tämän hallituksen toimien myötä. Yhteiskuntamme rapakunnossa ja syvällä suossa. Siitä kiitos tälle hallitukselle.
Olisiko kuitenkin pitänyt tehdä asioita toisin, hyvä kysymys.
Köyht köyhtyy, siinä ovat onnistuneet ja pahoittelut ei auta Rydman, Purra, Gran Laasonen ja Orpo. Hyvin hoiditte varakkaiden asiat. Siitä 10 pistettä ja papukaija merkki.- Anonyymi00004
hyvin komppasi rkp ja kristilliset.
- Anonyymi00014
Niin se näyttää olevan nykyään , että ahneet / rikkaat kadehtivat köyhiä ja veisivät heiltä leivänkin suusta. Rikkaille ei riitä mikään. Se on tullut todistettua, että kaikki myötätunto, empatia, kuolee rikkauden, hyväosaisuuden myötä. Ahneus kovettaa sydämen ja mielen.
Olen itse olen monilapsisesta, aika köyhästä kodista lähtöisin , sota-aikana syntynyt. Muistan, ja tiedän, että näin tunnekylmää kohtelua ei ennen ole ollut huonompiosaisia kohtaan. Nyt olen iäkäs; olen aina, kymmeniä vuosia, tarkkaillut elämää ja ihmisiä. Nyt en tässä puhu oman tilanteeni puolesta, en ole rikas, mutta minulla on kaikki mitä tarvitsen, kun tavallinen taso riittää minulle. Aikoinaan olen tehnyt paljon töitä, koko elämäni, lapsesta asti. Silloin niitä riitti, tosin palkat oli pienet, mutta riitti tavallisiin tarpeisiin . Nyt on toisin. On paljon työttömyyttä ja toivottomuutta, yms. ja pitkäaikaissairauksiakin. Nykyään köyhiä vain syytellään, halveksitaan ja pilkataan. Missä on vähäinenkin ymmärrys ja myötätunto hyväosaisilta?
Tässäkin keskustelussa paistaa ylimielisyys ja ilkeys monesta kirjoituksesta.
Ei kannattaisi. Kenelläkään meistä ei ole takuuta elämässä, että aina saa keikkua yläpuolella muita. Se, mikä on ylhäällä, voi joskus tippua alas. Kannattaa avata silmät totuuteen. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin se näyttää olevan nykyään , että ahneet / rikkaat kadehtivat köyhiä ja veisivät heiltä leivänkin suusta. Rikkaille ei riitä mikään. Se on tullut todistettua, että kaikki myötätunto, empatia, kuolee rikkauden, hyväosaisuuden myötä. Ahneus kovettaa sydämen ja mielen.
Olen itse olen monilapsisesta, aika köyhästä kodista lähtöisin , sota-aikana syntynyt. Muistan, ja tiedän, että näin tunnekylmää kohtelua ei ennen ole ollut huonompiosaisia kohtaan. Nyt olen iäkäs; olen aina, kymmeniä vuosia, tarkkaillut elämää ja ihmisiä. Nyt en tässä puhu oman tilanteeni puolesta, en ole rikas, mutta minulla on kaikki mitä tarvitsen, kun tavallinen taso riittää minulle. Aikoinaan olen tehnyt paljon töitä, koko elämäni, lapsesta asti. Silloin niitä riitti, tosin palkat oli pienet, mutta riitti tavallisiin tarpeisiin . Nyt on toisin. On paljon työttömyyttä ja toivottomuutta, yms. ja pitkäaikaissairauksiakin. Nykyään köyhiä vain syytellään, halveksitaan ja pilkataan. Missä on vähäinenkin ymmärrys ja myötätunto hyväosaisilta?
Ei kannattaisi. Kenelläkään meistä ei ole takuuta elämässä, että aina saa keikkua yläpuolella muita. Se, mikä on ylhäällä, voi joskus tippua alas. Kannattaa avata silmät totuuteen.Hyvin ja osuvasti kirjoitettu! 👏👏
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei kannattaisi. Kenelläkään meistä ei ole takuuta elämässä, että aina saa keikkua yläpuolella muita. Se, mikä on ylhäällä, voi joskus tippua alas. Kannattaa avata silmät totuuteen.Hyvä kirjoitus.
- Anonyymi00005
Asiakasmaksuihin 100% korotukset. Ei huonosti hoidettu sekään.
- Anonyymi00008
Niin hoitomaksujen korotus johtuu täysin vassarien tyhmyydestä. Ketkä ne korotti hoitajien palkat taivaisiin ja teki soten. Sitten demari putin rolli syyttelee tuttuun tapaansa toisia. .kuvittelee vielä olevansa joku jumalan lähetti hohiehikhei. Sitten haukkuu kaikkia natseiksi hehe
- Anonyymi00009
No mutta hyvä että rikkaat ei saaneet mitään.
- Anonyymi00010
Kun saat sä täällä luottaa taas uuteen ihmiseen,
niin aamu silloin tuntuu, kuin uusi saapuneen.
Jos päädyt pettymykseen, sen voit vain piilottaa.
Ei muut nää kyyneleitä, sillä yksikään ei sua voi lohduttaa. - Anonyymi00011
No kun tämä on niin vaikeaa ja samalla haikeaa. Unelmamaamme Neuvostoliitto hajosi ja tämä sosialismin unelmamme samantien. Mistä me nyt mallia saamme köyhän maamme kohentamiseen? Leipäjonot vaan kiemurtelevat puistoissa, mutta nekään ei enää kiinnosta ketään, ne kuuluvat jo suomalaiseen monikulttuuriin.
- Anonyymi00012
No, vuoden kuluttua PS seuraa Sinisten viitoittamaa tietä.
- Anonyymi00015
Päivi Räsänen valittaa homoudesta EU:n tuomioistuimeen
- Anonyymi00016
Kiitos päivän parhaasta vitsistä 🤣🤣🤣😂😂😂😂
- Anonyymi00019
Ketjun aloittaja palstaporvari öyhöttää porvaripropagandaansa.
- Anonyymi00020
Mr.Perfect puolusteletko vieläkin perussuomalaisten pedofiiliskandaaleja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501578Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17912Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894