Ei omena kauas puusta putoa...

Anonyymi-ap

22

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onko kissa vienyt Persujen kielet, kun on niin hiljaista.
      Yleensä ovat vänkäneet päivänselvää asiaa vastaan.

      • Anonyymi00008

        Ei ole nyt persuhäiriköt sanaakaan pukahtaneet, kun mestari Halla-ahon tytär osoittautuu natsimieliseksi ja aivan varmasti ovat sitä, kun sen yliopistollakin on kielletty käyttämästä sen tiloja !

        Ja mestariko ei tiedä mitä tytär puuhailee, kun itse on scriptakirjoituksilla osoittanut ihan samoja juutalaisvastaisia ja antisemitistisiä mielipiteitä.

        Tytär nyt on esimerkkinä persujen toiminnasta ja radikalisoitumisesta hyökkäämään ihmisryhmiä vastaan.

        Isäkö nyt tuomitsee eikä ole tiennyt tyttärensä mieltymyksistä? Hmmm uskoisko?


    • Anonyymi00002

      Tuollaista toimintaa ei pidä sallia.
      Parempi, että nämä nuoret itse ymmärtäisivät häiriköivän käytöksensä.
      Opinnot ovat tärkeintä, ei rettelöinti.

      • Anonyymi00003

        Vapaakasvatus tai ei mitään kasvatusta kotoa saatu.


    • Anonyymi00004

      Kyllä se olisi kamalaa jos tyttö olisi suvakki ja töissä SPR ja olisi avoliitossa syyrialaisen kanssa?

      • Anonyymi00019

        No sinusta tietysti on hienoa, että Hilma- tyttö on natsi ja rotuopin kannattaja, rasisti.


    • Anonyymi00005

      https://yle.fi/a/74-20224882

      Melkein mitä vaan voi selittää, mutta tällainen toiminta, jopa epäily!, on kyllä tuomittavaa. Näin näitä paljastuu aina, kun toiminta hipoo lain vastaisuutta. Odottakaas, kun tämäkin juttu leviää maailmalle, että Suomen eduskunnan puhemiehen tytär on natsitouminnassa mukana!

      • Anonyymi00006

        Montako juutalaista tuo ryhmä on tappanut.
        Onko ne jäänet kiinni jonkun keslitysleirin pidosta vai mikä juttu tää on.

        Kai noi jotain on tehneet jos ne ihan "natseja" ja touhuissa mukana.


    • Anonyymi00009

      synrisen, paholaisnaisen päivä äitymyspäivä.

      Äiti on kaiken pahuuden siemen, syntien synty.

    • Anonyymi00010
      • Anonyymi00012

        Nyt putosi Halla-ahon perheeltä naamarit.


      • Anonyymi00013

        "haluaisitteko olla orjakauppiaita", johon Halla-aho vastasi:
        – Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella neekereitä. (Tämä ei ole huumorivastaus. Neekeri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä.)

        Sulkeissa oleva lisäys oli toimittajan mukaan Halla-ahon tekemä.

        hehe....


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        "haluaisitteko olla orjakauppiaita", johon Halla-aho vastasi:
        – Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella neekereitä. (Tämä ei ole huumorivastaus. Neekeri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä.)

        Sulkeissa oleva lisäys oli toimittajan mukaan Halla-ahon tekemä.

        hehe....

        Tuohan on yleisesti persujen ajattelumaailmasta...eipä ole kotikasvatus siis poikennut isä Halla-ahon opeista. Näin tämäkin nyt paljastui. Kun lapsia on Jussilla viisi, lienee tämä tyttären käytös jo varoittava esimerkki.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Tuohan on yleisesti persujen ajattelumaailmasta...eipä ole kotikasvatus siis poikennut isä Halla-ahon opeista. Näin tämäkin nyt paljastui. Kun lapsia on Jussilla viisi, lienee tämä tyttären käytös jo varoittava esimerkki.

        No noilla puheilla se kumminkin on eduskuntaan päässyt joten mitä se kertoo suomalaisista. Tietysti jotkut suomalaiset koittaa leikkiä sivistyneempää mutta samat peruskoulut ne on käyneet joten tuskin pohjimmiltaan eroavat toisistaan.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        No noilla puheilla se kumminkin on eduskuntaan päässyt joten mitä se kertoo suomalaisista. Tietysti jotkut suomalaiset koittaa leikkiä sivistyneempää mutta samat peruskoulut ne on käyneet joten tuskin pohjimmiltaan eroavat toisistaan.

        Kyllä eroavat. Kaikilla persuilla vaikea ja ongelmallinen lapsuun kommunistiperheissä kasvaneena. Halla-ahon vanhemmat kommunisteja ja alkoholisti-isä, erolapsi, tyly ja lapsensa hylännyt isä. Riikka Purran äiti alkoholisti ja marksilaiskommunisti, erolapsi ja isä joutui äidin kuoleman jälkeen huolehtimaan hylkäämästään lapsesta Rydmanin vanhemmat ja isoisä kommunisteja, isä jätti perheen eli erolapsi, äiti sairastui, mt- ongelmainen.Keskisarja, vanhemmat kommunisteja, perhesuhteet sairas, isällä kaksi perhettä yhtä aikaa, äiti vain roikkui huonossa liitossa.

        Kyllä nuo vaan eroavat ihan tavallisista suomalaisista. Ja eduskuntaan noita on äänestänyt ihan samoissa ongelmissa rypevät eli persut.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kyllä eroavat. Kaikilla persuilla vaikea ja ongelmallinen lapsuun kommunistiperheissä kasvaneena. Halla-ahon vanhemmat kommunisteja ja alkoholisti-isä, erolapsi, tyly ja lapsensa hylännyt isä. Riikka Purran äiti alkoholisti ja marksilaiskommunisti, erolapsi ja isä joutui äidin kuoleman jälkeen huolehtimaan hylkäämästään lapsesta Rydmanin vanhemmat ja isoisä kommunisteja, isä jätti perheen eli erolapsi, äiti sairastui, mt- ongelmainen.Keskisarja, vanhemmat kommunisteja, perhesuhteet sairas, isällä kaksi perhettä yhtä aikaa, äiti vain roikkui huonossa liitossa.

        Kyllä nuo vaan eroavat ihan tavallisista suomalaisista. Ja eduskuntaan noita on äänestänyt ihan samoissa ongelmissa rypevät eli persut.

        Jos persuja ja niiden politiikkaa ei arvostettas muidenkin puolueiden taholta niin eipä ne hallituksessa istuisi.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Jos persuja ja niiden politiikkaa ei arvostettas muidenkin puolueiden taholta niin eipä ne hallituksessa istuisi.

        Äärioikeistolaiset arvostaa kuten Petteri Orpo ja Sari Essaysh sekä hampaita kiristellen Adlercreuz.

        Orpohan valitsi persut juuri äärioikeistolaisen persuagendan takia heidät hallitukseen.

        Olisikohan muuten kokoomus saanut ajamiaan työntekijöiden työehtojen heikennyksiä ja potkulakeja, työntekijöiden ay- maksujen vähennysoikeuksia, työttömien olojen heikennyksiä ym. aikaiseksi.

        Persut vielä hoisivat Petterin puolesta innokkaasti pieni- ja keskituloisilta leikkaukset heidän tuloihinsa ja heikensivät köyhien elintasoa ja jakoivat sitten Orpon ja EK: n toiveiden mukaan veronkevennykset hyvätuloisille, kuten RIikka Purran ja Petteri Orpon tuloluokassa kävi.

        Eiköhän tuo persut juuri julman ja emoatiokyvyttömän Riikka Purran takia otettu tekemään tuhotyöt Suomen talouteen kokoomuksen lymyilkessä selän takana.

        Ei kai kukaan ole niin tyhmä, ettäkö nuo eivät jatkaisi Suomen alasajoa, jos pääsisivät valtaan uudelleen.


    • Anonyymi00011

      laulu jooh EVLI Woman - Black Sabbath - EVIL Woman.

      EVLI on EVIL

      • Anonyymi00018

        Evil is a supernatural drama of crazy Halla-aho.


    • Anonyymi00020

      Perusnatsit tulivat kaapista ja ihailevat julkisesti natsismia.

      Nostaako vai laskeeko se Perussuomalaisten kannatusta?

    • Anonyymi00022

      Etkö sinä tollukka ymmärrä, että kyse on vain mainonnasta?

    • Anonyymi00023

      Persu tollikka ei ymmärrä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe