Ufo asiakirjat / Pentagon

Anonyymi-ap

80% Raamatun profetiasta on jo toteutunut, pian toteutuu loput (ilmestyskirja).

1) Älä usko tulevia valheita: Uskovien ylöstempaus ennen vaivanaikaa tullaan selittämään valheella UFO kaappauksesta. Valheeseen todennäköisesti liittyy väittämä, siitä että alienit olisivat luoneet ihmisen – ei Jumala (USA/pentagon alkanut julkaista UFO asiakirjoja). 1. tess 4:13-18, 2. tess 2:1-8, 1. kor 15:50-54, matt 24:37-41, luuk 17:26-29, 2. tess 2:11.

https://yle.fi/a/74-20225088

2) 7v vaivanaika alkaa antikristuksen (pedon) ”rauhansopimuksesta” Israelin kanssa. Ilmestyskirja 6:2, Daniel 9:27, 11:31, 12:11

3) ÄLÄ OTA PEDONMERKKIÄ (vaivanajan puolessa välissä). Se sinetöi kohtalosi helvetissä. Ilmestyskirja 13:16-17

4) Vaivanajan päätteeksi Jeesus palaa maailmaan hallitsijana ja kuninkaana.

5) Ainoa olemassa oleva totuus löytyy Raamatusta ja Jeesuksesta. Se ei ole satukirja, Jeesus on olemassa, elää ja on tulossa pian uudelleen. Ota hänet vastaan elämäsi Pelastajana ja Herrana, ennen kuin on liian myöhäistä. Jokaisen ihmisen sielu on ikuinen joko taivaassa tai helvetissä – vain sinä voit päättää kummassa.

Room 3:23: Kaikki ovat näet tehneet syntiä, ja kaikki ovat vailla Jumalan kirkkautta

Room 6:23: Sillä synnin palkka on kuolema

Joh 3:16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän

Room 5:8 Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä

Room 10:9-10 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut. Sydämellään ihminen uskoo ja tulee vanhurskaaksi, suullaan hän tunnustaa uskonsa ja pelastuu.

Kirje efesolaisille 2:8-9 Armosta ja uskon kautta Jumala on teidät pelastanut. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä.

Jer 33:3 Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle.

Jer 29:13 Te etsitte minua, ja te löydätte minut. Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alotus haiskahtaa hieman potaskalta.💩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3025
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2352
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1590
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1223
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      1003
    10. 40
      874
    Aihe