THL tiedottaa

Anonyymi-ap

Hantavirus suomessa, eristys!!! Lockdown alkaa!!

Nyt ei mennä mökille!!

44

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hanta la Vista beibe!

      Mä lähen nyt mökille, hieman kännissä ajellen, mutta oma henki tärkein.

      • Anonyymi00034

        Ilmiannoin, sut tullaan ihan just puhalluttaan😉😤


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ilmiannoin, sut tullaan ihan just puhalluttaan😉😤

        Olen täällä auton romussa ollut kohta päivän. Ajoin pitkälle metsään, eikä kukaan varmasti edes näe missä olen. Hanskalokerossa ollut tapsapullo on nyt juotu.


    • Anonyymi00002

      Nyt ei ole aika mennä mökille. Ja laitetaan ravintoloiden ruokasaleista puolet pois käytöstä ja ahdetaan asiakkaat sitten siihen toiseen puolikkaaseen.

    • Anonyymi00003

      Uudelta Maalta ei lähdetä muuten tänä kesänä yhtään mihkään. Se on saletisti niin.

    • Anonyymi00004

      2 altistunutta suomessa asuvaa pääsi livahtamaan suomeen ja ovat juuri katsomassa jääkiekkoa täpötäydessä jäähallissa hähähää 😭😭😭😭

      • Anonyymi00005

        Huomenna on 10 000 altistunutta!


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Huomenna on 10 000 altistunutta!

        PerkeIe! Ei pääse sitten mökille helatorstaina.


    • Anonyymi00006

      Ukraina joukot tappaneet pakenevia siviilejä!

      • Anonyymi00035

        Hantavirus uutisilla se jää piiloon...


    • Anonyymi00007

      maskit käyttöön, muistakaa 2 m turvavälit!!!

      • Anonyymi00009

        Pitihän tuo arvata että taas..No nyt on treenattu jo kerran.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Pitihän tuo arvata että taas..No nyt on treenattu jo kerran.

        Silloin ei mikään toiminut😆
        Ei piikit, masit, passit, eikä eristäminen🙈


    • Anonyymi00010

      Hanta-virukseen ei ole tällä hetkellä rokotetta, mutta eiköhän ne taas kehitä puolessa vuodessa tutkitun ja turvallisen rokotteen siihenkin.

      • Anonyymi00023

        …joka ei suojaa tartunnoilta… joten ne, jotka eivät sitä rokotetta ota, vaarantavat rokotteen ottaneiden hengen! 😱😱😱


    • Anonyymi00012

      Euroviisut pitää perua.

    • Anonyymi00013

      Edellinen hallitus toimi noin että tiet pantiin tukkoon, ja Marin sanoi että nyt ei sitten mennä mökkeilemään.

    • Anonyymi00014

      Ensin pcr proseduuri nenästä ja sitten rikote käsivarteen kertaa 10.
      Muuten et saa edes kotona pieraista.
      Käytetään sitä maskia ja käsidesiä!

      • Anonyymi00025

        Ja kodista ei saa poistua ilman rokotepassia.


    • Anonyymi00015

      Hinttavirus on pahempi, noita molempia on ollut Suomessa jo kauan.

    • Anonyymi00016

      Bill Gateshan varoitti jo muutama vuosi sitten, että edessä voi olla vielä pahempi pandemia kuin korona. Hmmm...🤔

      • Anonyymi00030

        Samoin muutama vuosi sitten oli mediassa puhetta, että seuraavaan pandemiaan auttavat vain C-vitamiini ja valkosipuli - ei rokotteet, pedonmerkit, antibiootit jne.


      • Anonyymi00042

        Hassu juttu, että Gates tiesi asian ennakkoon.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Hassu juttu, että Gates tiesi asian ennakkoon.

        Sekin on hassua, että hänellä on aika paljon rokotefirmojen osakkeita. 🤷‍♂️


    • Anonyymi00017

      Kyllä näyttää siltä että KOHTA MENNÄÄN !!

      :D :D

      • Anonyymi00018

        Näin se alko se koronakin, ensin oli ettei uhkaa ja pian EU löi lukkoon 750 miljardin lahjuspaketin, jolla voideltiin johtavat virkamiehet, sairaaloiden johtajat, monet poliitikot ja julkkikset sekä sometähdet. Hys hys.


    • Anonyymi00019

      Suljetaanko Uusimaa taas!

    • Anonyymi00021

      Onneksi Natsi-Kiuru on nyt oppositiossa 😅

    • Anonyymi00022

      On otettava piikki ja leima otsaan tai käteen! Muuten ei ole asiaa kauppaan!

    • Anonyymi00024

      Viiruksen vatkaajat liikkuu jossain päin Suomea aivan vapaasti :D Koska byrokratia pykälä ja hantta viirus ei ole yleisvaarallinen tauti :D:D

      • Anonyymi00045

        Just julistettu!!!


    • Anonyymi00026

      Vilkku! Vilkku kaikille kännykkään kuin olis jo!

    • Seilin saarelle jekylöijjät perkl !!

    • Anonyymi00027

      Toisaalta tässä voi käydä kuten pari vuotta sitten apinarokon kanssa. Suunilleen kuukauden ajan siitäkin julkaistiin sensaatiouutisia mediassa ja luotiin mielikuvaa, että tilanne on muka kehittymässä vakavaksi. Kun enemmistö ihmisistä ei lähtenyt massahysreriaan mukaan vaan lähinnä naureskeli sille (jotain oli otettu opiksi koronahysteriasta), niin uutisointi kaikessa hiljaisuudessa lopetettiin eikä apinarokosta enää puhuttu.

    • Anonyymi00028

      Avaaja ei ole ottanut lääkeitään

      • Anonyymi00029

        Ei mene sarkasmi jakeluun?


      • Anonyymi00044

        Sulta puuttuu kokonaan lääkitys ja sähköhoitokin tekisi terää!


    • Anonyymi00031

      "HÖLYNPÖLYÄ"!!!

    • Anonyymi00032
    • Anonyymi00033

      Myöhästyit!!!

      Se oli jo syyskuussa, myyräkuume kertoo uutiset.

      Hystetian lietsonnan määrää mediassa, ei voi koskaan olla Liikaa!!!

    • Anonyymi00038

      Fuck Off. Tällä kertaa en lähde leikkiin mukaan. Tämä on myös älykkyystesti ja koirakoilu ihmisten alistamiseksi. Ajan maasturilla tiesulut nurin ja teen mitä haluan. Terveisin Rampa Nelonen!

    • Anonyymi00039

      Mökille menossa.

    • Anonyymi00049

      Minä menen minne tahdon ja sitä ei kiukuttelijat estä.

    • Anonyymi00050

      Kumma juttu että tuollaista uutista ei löydy mistään? Senhän pitäisi olla etusivun kiireellinen uutinen.

      Tai no, eihän se kumma ole että sellaista ei löydy mitä ei ole. Pelkkää hölynpölyä koko tyhmä vöyhötys.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe