Lääketeollisuuden kovapalkkainen toimari pyrähti 11 päivää eduskunnassa.
Ei ehtiny tehdä lainkaan töitä, silti sai palkkaa 3600 euroa. Toimarin liksa tietty juoksee samaan aikaan.
Siis palkittiin kivalla bonarilla, kun ei ottanut kansanedustajan tehtävää vastaan???
Mieti mikä summa rahaa tuo olisi työttömälle lapsiperheelle?
Tää tämmönen mua on aina vituttanut, että ne joilla on jo ennestään tarpeeksi, niille on niin helppo antaa lisää, muille jaetaan vain almuja.
Rahaa on - näin on näreet
8
83
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja varmaan tossakin oli joku minimi työssäoloaika, jotta sai korvauksen "työstä".
Kyseessä on siis toimitusjohtaja firmassa, jossa toimari voi viettää kesäpäivät Golf kentällä. - Anonyymi00002
Orion polkee palkkoja, ne on siellä alle keskitason
- Anonyymi00003
Mennään lähes Kiinaliasiin lääketeollisuuden palkkoihin Orionilla Suomessa!
- Anonyymi00004
Kansainvälinen lääketeollisuus on otettava yhteiskunnan haltuun, jolloin työväenluokka itse tekee itsellensä pillerit ja näin voidaan jatkossa estää yksityisen kapitalistisen lääketeollisuuden rikastuminen sairauksien kustannuksella.
Edellisen halllituksen aloittama soten yhteiskunnallistaminen on vietävä seuraavan hallituksen toimesta loppuun maksoi mitä maksoi.
Kuten Antti Rinne sanoi, että rahaa on. Rahan puutteeseen ei siis soten sosialisointi kaadu vaan ei-sosialistien luokkataisteluun.
Tarvittaessa saadaan lisää rahaa kiristämällä hyväosaisten verotusta ja ottamalla pelkäämättä lisää lisälainaa ulkomaisilta sijoittajilta. - Anonyymi00005
Toimarilla voi olla kova palkka kun Orion polkee palkkoja tuotannossa!
Alle keskitason pahatsi Suomessa! - Anonyymi00006
Orionin työntekijät saa alle tonnin pienmpää palkkaa kuin suomen keskipalkka!
- Anonyymi00007
Tuskin koskee toimaria, saanee jonku miljoonan vuodessa.
- Anonyymi00008
Vilä pahempaa mon näissä muissa suomen lääke firmoissa! joissa palkat jää jopa 40% alle keskitason! Fitapalans yms....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli72867Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78829Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681