Rottaongelmia monissa kunnissa Satakunnassa

Anonyymi-ap

Silti Kankaanpäässä näkee linnunruokkijoita joiden pihoilla myös rotat käy vatsansa täyttämässä
Ei mitään vastuuta kun ne myös valtaa taloja ja tekee selvää seinien rakenteista ja johdoista.
Yksi pari sikiää monin kerroin kun on lokoisat oltava.
Ne myös levittävät tauteja

10

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On sulla murheet

• Anonyymi00002

Ei kannata yleistää, naapurini esimerkiksi on ruokkinut lintuja niin kauan kuin muistan eikä ole jyrsijöistä jälkiä meillä päin kuitenkaan! Niitä lintuja voi ruokkia fiksusti ja siististikin. Ja onhan niitä talvella mukava katsella, parempi linnuilekin toki.
      Ikävä tosiasia sitten on toki sekin että joka porukkaan mahtuu heitä joita ei kiinnosta onko se lintu vai rotta joka ne jyvät syö

• Anonyymi00003

Kuinkahan monta aloitusta täällä mahtaa ollakaan missä kaikki rotat ja jyrsijät mitä vaan näkyy jossain koitetaan aina selittää että linnunruokinta sen aiheuttaa! Ei muuten aiheuta,ellei ole täysidiootti ruokkimas!! Enemmän nuo kompostit,avonaiset jäteastiat ja kadulle heitetty ruoka jäte niitä ruokkii. Sitäpaitsi, tuskin nyt kesän tullessa enään niitä lintuja kukaan ruoki?

• Anonyymi00004

Linnut pärjää ilman ruokkimista, ei ole sukupuuttoon vielä ruuanpuutteen takia håvinnyt. Lintujen ruokkimisesta on vain haittaa niille linnuille itselleen.

• Anonyymi00005

Kissatkin on tehokkaasti loukutettu ja sitten ihmetellään että on hiiriä ja rottia.

• Anonyymi00006

Kankaanpäässä on luontoa, metsiä ja peltoja, kyllä täällä eläimet löytää ruokansa ilman ihmisiä
      Olen itse nähnyt rottia linnunruokinta paikkojen läheisyydessä ja muuallakin ihan päiväsaikaan.

• Anonyymi00007

Ja näiden kierrätys pisteiden luona! Sinne pahviastiaan tungetaan likaisia jugurtti ja muita purkkeja,pizzalaatikoita missä pizzaa jäljellä ja niin edelleen. Ja kissat kaikki koulutettu,tai tehdään ilmoituksia jos sellainen ulkona nähdään, tämä on lopputulos!

• Anonyymi00008

Anteeksi kirjoitusvirheeni: tarkoitin toki että kissat loukutettu!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Anteeksi kirjoitusvirheeni: tarkoitin toki että kissat loukutettu!

Iso peukutus kissojen loukutukselle.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Iso peukutus kissojen loukutukselle.

Iso miinus sille ja kissojen rääkkäämiselle narun päässä! Kissat kun ovat vapaana (kyllä,täällä maalla ei onneksi ole ihmisiä joilla ei ole muuta tekemistä kuin kyttää muiden eläimiä) niin eipä ole rottia,hiiriä tai myyriä!
        Sääliks käy kissoja pienissä kerrostaloboxeissa,ei virikkeitä eikä mitenkään kissan elämää ole tuo..
        Onneksi täällä maalla työttömilläkin ihmisillä on töitä kotonaan ainakin, eivät he ehdi kytätä muita tai muiden kotieläimiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe