Pieris, ny on tarkkaa

Anonyymi-ap

Olen ilmoittaunut Ranskan TVn "Maajussille morsian, maatila, kolme Bentleytä, viisi vaimoa" -kisaan.
Jos haluat päästä edes perintöprinsessa sijoille, nyt kandee laittaa eforttia peliin. Muuten vietät kakkelhajuisen loppuelämäsi Varissuon pubeissa ja roskiksissa.

Kilauta kaverille (jos on), nyt kandee ilmoittautua. Soita 112 ja ilmoittaudu, yhteiskunta hoitanee arvonnan loppuosan lähialueesi hoopolassa.

T: Avignonin maajussi Salis

10

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Saat ikioman sähkömopon, jolla pääset viinikauppaan.

      T: Salis

      • Anonyymi00002

        Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
        Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.

        Vittu mä oon onnellinen

        T: Salis


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
        Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.

        Vittu mä oon onnellinen

        T: Salis

        Pieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
        Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.

        Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.

        Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.

        Osta sähkömopo.

        T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
        Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.

        Vittu mä oon onnellinen

        T: Salis

        Pieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
        Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.

        Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.

        Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.

        Osta sähkömopo.

        T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
        Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.

        Vittu mä oon onnellinen

        T: Salis

        Pieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
        Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.

        Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.

        Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.

        Osta sähkömopo.

        T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
        Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.

        Vittu mä oon onnellinen

        T: Salis

        Pieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
        Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.

        Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.

        Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.

        Osta sähkömopo.

        T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
        Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.

        Vittu mä oon onnellinen

        T: Salis

        Pieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
        Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.

        Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.

        Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.

        Osta sähkömopo.

        T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
        Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.

        Vittu mä oon onnellinen

        T: Salis

        Pieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
        Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.

        Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.

        Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.

        Osta sähkömopo.

        T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana


    • Ei tänne näköjään voi kirjoittaa enää mitään. Tämäkin todennäköisesti sensuroidaan. Mistä täällä saa kirjoittaa?

      • Anonyymi00009

        Pieris, olet förbi. Rakastuin 17v sekarotuiseen anusneitseelliseen Afrikan poikuliin. Oli kuin Rapalan uistin, luiru, liehuva, värikäs, koukkuja naamassa. Ihan kus
        Itiksen pubeissa.

        Hyvässä ammatissa, vain kolme musuvaimoa, pili lepotilassa 12 cm, lääketieteen, astronomian, aerodynamiikan ylitohtori, osaa ajaa Jopolla, Airbus 380 kapteeni, osaa aakkoset jo h-kirjaimeen asti.

        Mieti, yhdellä pilintyönnöllä saan 28 mulkunkuulaa maksettavakseni.

        Tuli muuten pilille kova metrihinta.

        Parkkihallissa tavataan

        T: Vellimuna-Salis


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe