Olen ilmoittaunut Ranskan TVn "Maajussille morsian, maatila, kolme Bentleytä, viisi vaimoa" -kisaan.
Jos haluat päästä edes perintöprinsessa sijoille, nyt kandee laittaa eforttia peliin. Muuten vietät kakkelhajuisen loppuelämäsi Varissuon pubeissa ja roskiksissa.
Kilauta kaverille (jos on), nyt kandee ilmoittautua. Soita 112 ja ilmoittaudu, yhteiskunta hoitanee arvonnan loppuosan lähialueesi hoopolassa.
T: Avignonin maajussi Salis
Pieris, ny on tarkkaa
10
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saat ikioman sähkömopon, jolla pääset viinikauppaan.
T: Salis- Anonyymi00002
Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.
Vittu mä oon onnellinen
T: Salis - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.
Vittu mä oon onnellinen
T: SalisPieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.
Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.
Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.
Osta sähkömopo.
T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.
Vittu mä oon onnellinen
T: SalisPieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.
Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.
Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.
Osta sähkömopo.
T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.
Vittu mä oon onnellinen
T: SalisPieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.
Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.
Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.
Osta sähkömopo.
T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.
Vittu mä oon onnellinen
T: SalisPieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.
Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.
Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.
Osta sähkömopo.
T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana - Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.
Vittu mä oon onnellinen
T: SalisPieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.
Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.
Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.
Osta sähkömopo.
T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana - Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pieris, ny om kauhee ståndis. E-junan vessasta tero etenee jo makuuvaunuosastolle asti, hiipii ravintolavaunuun, ties mihin sen jälkeen?
Peräilmaa jää muistoksi, kakkelmarjat bonuksena, munahiki aficionadoille.
Vittu mä oon onnellinen
T: SalisPieris, sain sinusta tarjouksen Lesothosta ensisynnyttäjäksi virtahevoille, synnytyskanavasi tila on oikein hyvä.
Sain etumaksua 240.000 € maksusitoumuksena (S-Market ja Alepa), joten onhan nee kerivaltioon luotettava.
Sopimusehdoissa on, että sijaissynnytät 14 virtahepoa ennen joulua. Miten ne alkuunsaatetaan, on sinun ongelmasi. En suosittele luonnonmenetelmää, saattaa synnytyskanavasi olla ylikierroksilla.
Pääsiskö tästä johonkin "Maajussille morsian ohjelmaan" tai vittu edes jotain. Ny on tiukalla.
Osta sähkömopo.
T: Salapaskantaja honoris causa, vittuperkelesaatana
Ei tänne näköjään voi kirjoittaa enää mitään. Tämäkin todennäköisesti sensuroidaan. Mistä täällä saa kirjoittaa?
- Anonyymi00009
Pieris, olet förbi. Rakastuin 17v sekarotuiseen anusneitseelliseen Afrikan poikuliin. Oli kuin Rapalan uistin, luiru, liehuva, värikäs, koukkuja naamassa. Ihan kus
Itiksen pubeissa.
Hyvässä ammatissa, vain kolme musuvaimoa, pili lepotilassa 12 cm, lääketieteen, astronomian, aerodynamiikan ylitohtori, osaa ajaa Jopolla, Airbus 380 kapteeni, osaa aakkoset jo h-kirjaimeen asti.
Mieti, yhdellä pilintyönnöllä saan 28 mulkunkuulaa maksettavakseni.
Tuli muuten pilille kova metrihinta.
Parkkihallissa tavataan
T: Vellimuna-Salis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504