Olen rukoillut itselleni uskovaista puolisoa jo monta vuotta. Olen etsinyt puolisoa deittiäpistä, mutta olen vain polttanut näppini. Kohdannut sarjadeittaajia ja katoajia.
Olen todella rukoillut ja laittanut rukouspyyntöjä asian eteen. Miten ihmeessä taivas on hiljaa eikä vastaa?
N52v
Miten rukoilla oikein?
23
328
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinun pitää jatkaa etsintää. Ehkä voisit yrittää seurakunnasta etsiä puolisoa. Rohkeasti vain juttelemaan sellaisten miesten kanssa, joka ulkonäkönsä puolesta voiisi ehkä olla sopiva. Silloin selviää jutellessa, onko hän kenties naimisissa tai seurustelee jo jonkun kanssa, tai muu asia, jolloin voit sitten katsella toisia ehdokkaita.
Sinun rukouksessasi ei ole mitään vikaa. Kaipuu on hyvä viedä Jumalalle. Jumala on kuullut sinun rukouksesi.
Asia on vain niin, että Jumala ei valitse sinulle puolisoa, vaan sinä joudut itse valitsemaan puolisosi, koska sinä itse myös vastaat sitten, jos valitsit väärän ihmisen. Tai sitten voit olla kiitollinen Jumalalle, jos oletkin tyytyväinen puolisoosi, että hän johdatti sinut hänen tykönsä. Jumala ikään kuin kysyy sinulta, sopisiko tämä ehkä? Sinä valitset, ei Jumala. Sinä vastaat seurauksista, ei Jumala.
Jumala voi kyllä johdattaa sinua paikkoihin, joissa voit tavata rehellisiä kunnollisia miehiä ja yrittää tutustua heihin. Jumala ei koskaan sano, että tässä se pulisosi on - muista, ei koskaan. Tällaiset profetiatkaan eivät ole Jumalalta.
Ihminen on aina itse vastuussa valinnoistaan ja elämästään, ei koskaan Jumala.
Niinpä sinun on tutustuttava puolisoehdokkaaseen hyvin, tiedettävä hänestä kaikki mahdollinen, jotta voit päättää, voiko hänen kanssaan solmia kestävää avioliittoa. Vaikka olisit kuinka ihastunut ja rakastunutkin; sinun on jätettävä ehdokas, jos ei näytä siltä, että tästä voisi syntyä kestävä ja hyvä avioliitto.
On paljon asioita, mitä pitää tietää toisesta ennen kuin voi alkaa puhua, että milloin mennään naimisiin. Rehellisyys, työ ja ahkeruus, rahankäyttö, vapaa-aika, suhde päihteisiin, uskollisuus, onko yhteisiä unelmia, lapsista, asuinpaikasta, asuinmuodosta, ja monista muista asioista, onko avoimuus keskustella kaikesta, onko vapaus olla sellainen kuin on, hyväksyntä omana itsenä, kaikissa on vikoja, täydellistä aviopuolisoa ei ole olemassa. jne jne jne Toista ei voi muuttaa miksikään. Itseään voi muuttaa.
Siunausta sinun etsintääsi; Herra antakoon sinun löytää sinulle sopiva puoliso, eikä niitä ole vain yksi, vaan moni voi olla sinulle sopiva. Katso tarkasti ympärillesi, ehkä Herra antaa sinun huomata hänet, johon voit tutustua. Äläkä pelkää sitä, että et taaskaan löytänyt soveliasta. Rohkeasti eteenpäin. Kesken matkaa ei voi pysähtyä, on jatkettava kunnes on päässyt perille.- Anonyymi00008
Olen ollut avioliitossa, joka päättyi kuolemaan. Tiedän kyllä mitä etsin. Nyt vaan tarjolla on niin pinnallista ja kertakäyttökulttuuria, ettei niistä ole sen pidemmälle. Olen ollut paljon kirkon tilaisuuksissa. Siellä ei vapaita miehiä paljoa ole. Kirkossa on miesten markkinat.
Sydän suree todella omaa tilaansa. Sanotaan, että Jumala ottaa ihmisiä pois meidän elämästä ja antaa uusia ihmisiä tilalle. Olen rukoillut johdatusta, ihmettä, yllätystä.... ihan rukouskirjan voimin.
Epäjumalasi tahtoon on sinun alistuttava.
Rukousrunkkaus ei hänen tahtoaan muuta, osoitat siten vain halveksivasi kaikkivaltiaan epäjumalasi määräämää asiantilaa.
Ehtottaisin baarikierrosta, halitoosin hallintaa, laihduttamista ja ehkä vaatetuksen vaihtamista.- Anonyymi00002
Odotatko että sinulle tarjottimella tarjoillaan mieleisesi mies eteesi?
Epäilenpä ettei se mies saisi olla edes väärään porukkaan kuuluva uskovainen!
Nyt olet jo 52v., monta vuotta rukoiltuasi. Vuodet vierivät vain rukoillessasi- "Miten rukoilla oikein?"
Ihminen joka sanoo olevansa uskovainen, puhuu tuntikausia kielillä, rukoilee näyttävästi jne., voi olla sydämmeltään täysi piru, itse Pahuus.
Miksei pelkkä kiltti ja hyväntahtoinen mies ole sinulle riittänyt?
Seuraavan kerran kun sinulla on ajan kanssa vapaata, mene syöttämään sorsia tai puluja, saattaa vaikka tuleva miehesi ilmestyä auttamaan sinua lintujen syöttämisessä.
Epäilenpä että olet vain liian ujo etsimään ja kohtaamaan miehiä. Sen tehtävän olet antanut Jumalalle. - jo monta vuotta sitten - Tee jotain itsekin!
Toivotan tyttö sinulle kaikkea hyvää!- Anonyymi00005
Olen ollut naimisissa ja avioliitto päättyi kuolemaan. Olen ollut nyt muutaman vuoden yksin. Kyllä olen etsinyt uutta puolisoa deittiäpeistä ja käynyt kirkon tilasuuksissa. Äpeissä törmään vaan pelureihin. Oli uskossa tai ei. Esitetään kiinnostunutta ja kun saadaan toisen huomio, niin kadotaan. Tämä on nykyään hyvin yleistä. Te jotka olette turvallisesti pitkässä avioliitossa, niin ette tiedä miten raadollista tämä puolison etsiminen on. Muistakaa kiittää Jumalaa, että teillä on rakastava puoliso.
Ei mulla muuta.
- Anonyymi00003
Kun rukoilee itsekseen ,niin miten toinen voi tulla sanomaan sinä et osaa rukoilla!!
En ainakaan ole niin yli-ihminen että kykenisin arvostelemaan toisen rukousta!
Uskon että ,kun rukoilee Jeesuksen Kristuksen meidän Herramme nimessä Hän
kuulee varmasti koska Hän tietää JO meidän ajatukset ja teot .
Rukouksin ihminen lähestyy Herraamme ja saa kertoa Hänelle ilot ja surut
KIITÄEN tuoda huolensa Hänen eteen.
Raamatussa Jeesus opetti rukoilemaan Rukoilkaa Isä Meidän joka olet Taivaassa..
Kunnia Jumalalle.Jos kunnioitat epäjumalaasi, jätät rukousrunkkauksen kokonaan pois. Siinähän yrität vaikuttaa kaikkivaltiaan tahtoon ja samalla halvennat hänen arvostelukykyään.
Jos sinuun iskee peräsuolisyöpä (allah willing) tai talosi palaa, niin se on epäjumalasi tahto. Ei kannata vikistä yhtään.- Anonyymi00006
Niin se varmaan on, mutta taivas on niin hiljaa tämän aiheen äärellä. Toivon jopa omaa kuolemaa kun en jalsa tätä yksinäisyyttä.
- Anonyymi00007
he-ma kirjoitti:
Jos kunnioitat epäjumalaasi, jätät rukousrunkkauksen kokonaan pois. Siinähän yrität vaikuttaa kaikkivaltiaan tahtoon ja samalla halvennat hänen arvostelukykyään.
Jos sinuun iskee peräsuolisyöpä (allah willing) tai talosi palaa, niin se on epäjumalasi tahto. Ei kannata vikistä yhtään.Sinulle voisin sanoa, että siirry kanavaan, jossa kohtaat kaltaisiasi. Käytät niin rumaa kieltä.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinulle voisin sanoa, että siirry kanavaan, jossa kohtaat kaltaisiasi. Käytät niin rumaa kieltä.
Käytän vain asiaankuuluvaa kieltä.
Jos pystyt rukoilemaan epäjumalasi olevaiseksi, lopetan rukoilun vertaamisen runkkaamiseen.
- Anonyymi00004
Hokemalla tyhjiä luulee latelevansa.
- Anonyymi00009
Ikäviä ovat tullaiset apäasialliset kommentit.
Tottakai puolison kaipuu on meissä jokaisessa ja siitä ei pitäisi kenenkään pilkata.
Siunatkoon sinua Taivaan Isä, jolle olet asiasi kertonut ja vienyt.
Eihän se aina helppoa ole, monet uskovat naiset joutuvat elämään yksin, kun sitä sopivaa puolisoa ei löydy. Asia voi olla todella kipeäkin asia.
Mieti hetki, missä voisit ehkä tavata kunnollisia miehiä. Onko paikkakunnallasi joitain harrastuksia, joissa ehkä kunnolliset miehet käyvät.
Samalla voisit myös keskittyä kaikkiin niihin hyviin asioihin, joista itse saat iloa, jotta tuo miehen kaipuu ei ala koko elämää hallitsemaan.Ilkeät kommentit on tarkoitettu palauttamaan uskonharhassaan leijuvat rukousrunkkarit maan päälle.
Et saavuta rukoilemalla mitään, enempää kuin runkkqamallakaan - vain hyvän mielen itsellesi.
Halvennat sillä vain kaikkivaltiaan, kaiken ennalta näkevän epäjumalasi tahtoa. Pilkkaat siis epäjumalaasi.
- Anonyymi00010
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua, herra täyttäköön kaikki tarpeesi hyvän tahtonsa mukaisesti.
Herra vaientakoon pilkkaajien äänet ja antakoot heidän nähdä Jeesus sinun ihmeesi, kun sinä johdatat tämän ketjun aloittajaa, joka on tuonut asiansa sinun eteesi. Kiitos Jeesus, että hän saa kulkea Pyhän Hengen johdatuksessa ja löytää Jumalan vastaukset elämänsä kaikkiin kysymyksiin, niin että hän voi kiittää ja ylistää sinua kaikesta hyvästä, mitä sinä hänelle annat. Sinä voit antaa monin verroin enemmän, kuin hän edes sinulta pyytää, koska sinä tiedät ja tunnet hänet ja haluat pitää hänestä hyvää huolta kaikin tavoin.- Anonyymi00011
he-ma kirjoitti:
Nuohan ovat käskyjä epäjumalallesi! Luuletko vaikuttavasi hänen päätöksiinsä?
Edellä on kysymys Jumalan omista lupauksista.
Jumalan omiin lupauksiin Raamatussa on hyvä rukoillessa vedota.
Sinullekin on lupaus Raamatussa:
'etsikää niin te löydätte'
Jes. 55:6
Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on
Jeesus odottaa sinuakin luoksensa - menetkö sinä? Vai elätkö pelossa?
Sinä olet kuullut evankeliumin sanoman; Jeesuksen eteen astuessasi et voi millään itseäsi puolustaa! Miten uskallat edelleen pilkata Jeesusta? Anonyymi00011 kirjoitti:
Edellä on kysymys Jumalan omista lupauksista.
Jumalan omiin lupauksiin Raamatussa on hyvä rukoillessa vedota.
Sinullekin on lupaus Raamatussa:
'etsikää niin te löydätte'
Jes. 55:6
Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on
Jeesus odottaa sinuakin luoksensa - menetkö sinä? Vai elätkö pelossa?
Sinä olet kuullut evankeliumin sanoman; Jeesuksen eteen astuessasi et voi millään itseäsi puolustaa! Miten uskallat edelleen pilkata Jeesusta?'Herra siunatkoon..' on selvä käsky herralle siunata mitä maan matonen haluaa.
Että näin suuressa arvossa maan matonen pitää epäjumalaansa!
- Anonyymi00012
Tuo rukous on Herran itsensä opettama.
4 Moos 6:
22 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
23 "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:
24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä."Tutustu raamatun kirjoittajiin ja siihen valittujen tekstien ajankohtaan.
Millään jumalalla tai herralla ei ole mitään tekemistä kristinuskonharhan kanssa.
- Anonyymi00013UUSI
Joskus kestää vastaus mutta minulla on omat vaikeudet olisi kiva jutella
- Anonyymi00014UUSI
he-ma kirjoitti:
Sori, olen varattu! Mutta sivupano tietysti aina sopii - ilman turhaa juttelua.
Säälin puolisoasi.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Säälin puolisoasi.
Älä turhaan, he ovat varsin onnellisia ja tyydytettyjä, eikä heidän tarvitse rukoilla epäjumalalta toistaitoista mulkkua sänkyään lämmittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051215
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240858Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729