Miten rukoilla oikein?

Anonyymi-ap

Olen rukoillut itselleni uskovaista puolisoa jo monta vuotta. Olen etsinyt puolisoa deittiäpistä, mutta olen vain polttanut näppini. Kohdannut sarjadeittaajia ja katoajia.

Olen todella rukoillut ja laittanut rukouspyyntöjä asian eteen. Miten ihmeessä taivas on hiljaa eikä vastaa?

N52v

3

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sinun pitää jatkaa etsintää. Ehkä voisit yrittää seurakunnasta etsiä puolisoa. Rohkeasti vain juttelemaan sellaisten miesten kanssa, joka ulkonäkönsä puolesta voiisi ehkä olla sopiva. Silloin selviää jutellessa, onko hän kenties naimisissa tai seurustelee jo jonkun kanssa, tai muu asia, jolloin voit sitten katsella toisia ehdokkaita.

Sinun rukouksessasi ei ole mitään vikaa. Kaipuu on hyvä viedä Jumalalle. Jumala on kuullut sinun rukouksesi.

Asia on vain niin, että Jumala ei valitse sinulle puolisoa, vaan sinä joudut itse valitsemaan puolisosi, koska sinä itse myös vastaat sitten, jos valitsit väärän ihmisen. Tai sitten voit olla kiitollinen Jumalalle, jos oletkin tyytyväinen puolisoosi, että hän johdatti sinut hänen tykönsä. Jumala ikään kuin kysyy sinulta, sopisiko tämä ehkä? Sinä valitset, ei Jumala. Sinä vastaat seurauksista, ei Jumala.

Jumala voi kyllä johdattaa sinua paikkoihin, joissa voit tavata rehellisiä kunnollisia miehiä ja yrittää tutustua heihin. Jumala ei koskaan sano, että tässä se pulisosi on - muista, ei koskaan. Tällaiset profetiatkaan eivät ole Jumalalta.

Ihminen on aina itse vastuussa valinnoistaan ja elämästään, ei koskaan Jumala.

Niinpä sinun on tutustuttava puolisoehdokkaaseen hyvin, tiedettävä hänestä kaikki mahdollinen, jotta voit päättää, voiko hänen kanssaan solmia kestävää avioliittoa. Vaikka olisit kuinka ihastunut ja rakastunutkin; sinun on jätettävä ehdokas, jos ei näytä siltä, että tästä voisi syntyä kestävä ja hyvä avioliitto.

On paljon asioita, mitä pitää tietää toisesta ennen kuin voi alkaa puhua, että milloin mennään naimisiin. Rehellisyys, työ ja ahkeruus, rahankäyttö, vapaa-aika, suhde päihteisiin, uskollisuus, onko yhteisiä unelmia, lapsista, asuinpaikasta, asuinmuodosta, ja monista muista asioista, onko avoimuus keskustella kaikesta, onko vapaus olla sellainen kuin on, hyväksyntä omana itsenä, kaikissa on vikoja, täydellistä aviopuolisoa ei ole olemassa. jne jne jne Toista ei voi muuttaa miksikään. Itseään voi muuttaa.

Siunausta sinun etsintääsi; Herra antakoon sinun löytää sinulle sopiva puoliso, eikä niitä ole vain yksi, vaan moni voi olla sinulle sopiva. Katso tarkasti ympärillesi, ehkä Herra antaa sinun huomata hänet, johon voit tutustua. Äläkä pelkää sitä, että et taaskaan löytänyt soveliasta. Rohkeasti eteenpäin. Kesken matkaa ei voi pysähtyä, on jatkettava kunnes on päässyt perille.

• UUSI

Epäjumalasi tahtoon on sinun alistuttava.

Rukousrunkkaus ei hänen tahtoaan muuta, osoitat siten vain halveksivasi kaikkivaltiaan epäjumalasi määräämää asiantilaa.

Ehtottaisin baarikierrosta, halitoosin hallintaa, laihduttamista ja ehkä vaatetuksen vaihtamista.

• Anonyymi00002
      UUSI

Odotatko että sinulle tarjottimella tarjoillaan mieleisesi mies eteesi?
      Epäilenpä ettei se mies saisi olla edes väärään porukkaan kuuluva uskovainen!
      Nyt olet jo 52v., monta vuotta rukoiltuasi. Vuodet vierivät vain rukoillessasi- "Miten rukoilla oikein?"
      Ihminen joka sanoo olevansa uskovainen, puhuu tuntikausia kielillä, rukoilee näyttävästi jne., voi olla sydämmeltään täysi piru, itse Pahuus.
      Miksei pelkkä kiltti ja hyväntahtoinen mies ole sinulle riittänyt?
      Seuraavan kerran kun sinulla on ajan kanssa vapaata, mene syöttämään sorsia tai puluja, saattaa vaikka tuleva miehesi ilmestyä auttamaan sinua lintujen syöttämisessä.
      Epäilenpä että olet vain liian ujo etsimään ja kohtaamaan miehiä. Sen tehtävän olet antanut Jumalalle. - jo monta vuotta sitten - Tee jotain itsekin!
      Toivotan tyttö sinulle kaikkea hyvää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe