GRILLI Mestarilla.
Ja PUHDAS.
Hyvin kelepoo nyt steiksiä paistella ja vieressä lepotuolissa makkailla!
Vuan kyllä nyt on kommee
43
587
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun suatas vielä sinne se naispuolinen viereen makkailemmaan lepotuoliin ja vielä pitemmäksii aikoo ni kyllä kelepois vieläkii paremmin
- Anonyymi00002
Risukouran steiksitit kärventyvät nestekaasu liekillä.
Helsinki lämpiää ensi talvena Afrikasta rahdatuilla pähkinänkuorilla:
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011989235.html - Anonyymi00003
https://youtu.be/PThvHFaG3M4?is=VWfeA90Bf8o-1xLH
Siihen syntykin hömppänajuheinikkoon oikea nykymaaseudun imagon mukainen kesäkeittiö, suoranaista palkkatyöläisen karavaanari tunnelmaa.
Pirre vielä mukaan kevät iltaan viettelemään.- Anonyymi00004
Pirre vois kun ossoo kokkailla oikeen makoisan monipuolisen illallisen krrillillä niin kyllä kelepoois ja jaksais makkailla uamuun asti maksut täynnä 😋😋
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pirre vois kun ossoo kokkailla oikeen makoisan monipuolisen illallisen krrillillä niin kyllä kelepoois ja jaksais makkailla uamuun asti maksut täynnä 😋😋
siis masut täynnä
- Anonyymi00006
Mestari on paljon parempi KOKKI kuin Pirre, näkihän sen nyt Meksikon PATA videosta kin, hyvvee tuli kun vuan lisäs suoloo, jauhelihhoo ja pippuria.
- Anonyymi00007
Pirre varmasti osaa tehdä ton Meksikonpata ruuan alusta loppuun ihan itse, ei tarvii turvautua valmiisiin kaupan pussiaineksiin jos ei välttämättä halua 😊
Nuo pussiruuat helppoja kaikkien tehdä ei tarvita kokkaustaitoja, ei sillä etteikö man osaa tehdä ruokia
- Anonyymi00008
Vuan kyllä se pittäis kunnon Lanttukukkoa kokkailla.
- Anonyymi00032
Vuan kyllä sillä kukolla nälkä pysyy loitolla. Ei tarvi vähän väliä käydä kaapilla tarkistamassa, olisko sinne ilmestynyt jotain syötävää." 😄
- Anonyymi00010
Yksi lappilainen fani kehoittaa metsämania hankkimaan alumiinigrillausalustoja niin grilli pysyy puhtaana.
On siihen toinenkin hyvä syy hankkia aluvuokia, hiiret pystyvät paskomaan varastokömmänässä alumiinialustoille eivätkä pasko ja kuseksi grilliin.
Metsäman vastaa:
"Niitä pitäes muistoo hankkia"
Ennen kuin grillaa ruokaa alumiiniastioissa kannattaa lukaista tämä:
"Alumiinisista grillausalustoista ja folioista liukenee alumiinia ruokaan, erityisesti alumiini liukenee suolaisiin ruokiin.
Korkea lämpötila grillaamisessa edistää alumiinin siirtymistä ruokaan.
Alumiinia kertyy elimistöön myös vedestä ja normaali ruuasta niin pieniäkin ylimääräisiä määriä tulisi välttää.
Syystä, että alumiini vaikuttaa aivotoimintaan tekemällä ihmisestä typeryksen." - Anonyymi00011
Löytyikö kaasugrilli Enolan navetasta.
- Anonyymi00012
Jäi Pirrelle sentään lahjaksi saatu airfryer.
https://youtu.be/th5mPSKYcwk?is=66JO7mG1zkstVe7K
Vanhojen ihmisten mahoille käristetyt ruuat ovat närästystä aiheuttavaa myrkkyä.
Pirjohannelen, Oton ja metsämanin on parasta pysytellä keittämällä valmistetuissa ruuissa.
Ja lopettaa tuo ruuan kärventämisellä hupattaminen
Vielä ei eletä uutta luolamies ja naisaikaa. - Anonyymi00013
Pirjokin on alkuinnostuksen jälkeen v'ttuuntunut saamaansa kärykattilaan.
Mistä lie metsäman saanut päähänpiston ostaa Pirrelle airfryer?
Kaikki ne on jo viisi vuotta sitten kannettu kellarinhyllylle tai SER-jätteeseen.
Ostin viime kesänä Motonetistä George Foreman sähkögrillin, on kätevä laite jos joku vieras kaipaa käristettyä.- Anonyymi00015
Oliko saanut itse airfryerin vanilta? Ja lahjoitti sitten Pirrelle?. Ainakin suklaarasian kanssa oli näin!
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oliko saanut itse airfryerin vanilta? Ja lahjoitti sitten Pirrelle?. Ainakin suklaarasian kanssa oli näin!
"Oliko saanut itse airfryerin vanilta? Ja lahjoitti sitten Pirrelle?. Ainakin suklaarasian kanssa oli näin!"
Saattoi olla just nuin. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
"Oliko saanut itse airfryerin vanilta? Ja lahjoitti sitten Pirrelle?. Ainakin suklaarasian kanssa oli näin!"
Saattoi olla just nuin.Sähkögrilli on urbaani vitsi grillinä.
- Anonyymi00014
Vuan tullooko Simo hakemaan perkeitä. Siitä tulloo hyvvee kontenttia ku kiäritää perkeitä päkitsii. Niiku lihakuko perkeet.
- Anonyymi00016
Simo ja Ari näky olevan kylillä äskö.
- Anonyymi00017
Paskane ukko .50 luvun lutikka sohvat kotona sisäl ja monta vuotta sama paskane tiskiharja .Ja isänsä ja oma nukkumahuone kuin kaatopaikat .
- Anonyymi00018
On
- Anonyymi00020
"Paskane ukko .50 luvun lutikka sohvat kotona sisäl ja monta vuotta sama paskane tiskiharja .Ja isänsä ja oma nukkumahuone kuin kaatopaikat ."
Jos tuo oli paras yrityksesi osallistua keskusteluun, niin ei ihme että sävy on tuollainen.
Palaa linjoille kun saat tuotettua jotakin, mikä liittyy aiheeseen edes etäisesti. - Anonyymi00026
Onnittelut pienten kirjainten löytymisesta👍👍👍👍👍
- Anonyymi00019
Mestari osaa heruttaa meitä,karjaansa.ei sitä muuten maansuosituksi pääsisisi.jatketaan kyyläämistä ahnaasti,tulloo hilloa.
- Anonyymi00021
On mielenkiintoista, miten jotkut onnistuvat kuvaamaan omaa toimintaansa niin tarkasti, ettei ulkopuolisen tarvitse lisätä mitään.
Jos koet olevasi jonkun ‘karjaa’ ja että ‘mestari heruttaa’, niin se kertoo enemmän tarkkailijan omasta roolista kuin mistään muusta.
Jatka toki kyyläämistä, jos se tuottaa sinulle sisältöä — mutta älä ylläty, jos hillopurkki pysyy kiinni niiltä, jotka eivät itse tuo pöytään mitään.
- Anonyymi00024
Steiksiä on ostettuna jo.
Huomenna paistellaan. - Anonyymi00025
Mestarimme osaa ottaa omansa,ollaan mukana.
- Anonyymi00027
Hyvvee on sannoo nykynen rakas. Onko juhnaksuna kihlat?
- Anonyymi00028
Mitkä kihlat?
- Anonyymi00029
Vuan kyllä on jo monenmoista rillattukkin: kannoo, lihhoo, steiksiä monenlailla maustettuna ja nuijittunna.
Se vähän ihmetytti kun ensin käypi tietennii nurkan takana ja sit koettelloo sormella ovatko lihat tai lohkoperunat kuumia. Vieraille vielä kun tarjoiloo! - Anonyymi00030
Maustaminen vaatis vielä vähän opettelua!
- Anonyymi00031
Vielä kun kokkeilis oikein kunnon steiksejä eli NAUDAN fileen rillausta!
Nuo porsaan lihat on leikkeitä.- Anonyymi00033
No se on ihan sama mitä grilaat t.metsa man
- Anonyymi00034
Terve vuan! Tuas laittoi hyvät steiksit grilliin Mestari, Lihatukku Tammiselta oikein oli peräisin ja sitten K-kaupasta.
Steiksit steiksit!- Anonyymi00035
Ja kommee oli paitakin maestrolla "The Time is Now"
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ja PUHDAS!
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
"Your Time is Now"
- Anonyymi00037
mANSIKOITA JÄLKIRUUAKS!
- Anonyymi00039
Mitä sille venneelle tapahtuu joka näkkyy taustalla?
- Anonyymi00040
Näkkyy olevan steiksimestarilla paitsi enklanninkieli niin myös rytmitaju kohillaan
- Anonyymi00042
Kommeesti tulloo vitejotakin paistosta.
- Anonyymi00044
Kyllä vuan on mukavoo nyt katsoo kun krillaus käypi, on monenmoista jo krillattu tänä kesänä.
Ja ruottista alumiinilootiakin, nin maissit sai kypsiks voisulan kanssa. - Anonyymi00045
Jo komiosti myös venneen laittoivat kuntoon ja rasvasivat Oton kanssa!
- Anonyymi00046
Vai että raivasivat veneenkin !
Tuskin kumpikaan osaa kaloja käsitellä eikä löydä niistä fileitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83633Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501