Kun pian alkaa valehtelu kansan pettämiseksi ja valtaan pääsyksi niin laitetaanpa muutama teksti joka heitä kuvaa Raamatussa.
Psalmit:
35:20 Sillä he eivät puhu rauhan puheita, vaan miettivät petoksen sanoja maan hiljaisia vastaan.
Vaalit 2027
Anonyymi-ap
3
95
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Uskooko joku että vaalit tulee vai onko pahuus jo sitä luokkaa että vaalit alkaa olla ylellinen uutinen harvoissa maissa?
- Anonyymi00002
Demokratiassa edustaja valitaan vaalein ja eiköhän tarjota ensi vaalissa näille hallituspuolueiden hemmoille omaa lääkettään ja pannaan ne työttömiksi, maistelemaan miltä nuo omata leikkaukset maistuvat.
- Anonyymi00003
Eiköhän nämä kansanraiskaajat tulla palkitsemaan ensi vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680