Ajatus useammasta cuckold-pariskunnasta kokoontumassa bulliensa kanssa yhteen orgian merkeissä kiihottaa valtavasti. Bullit tietenkin hoitaisivat nussimisen ja aisurit saisivat katsella vierestä nousevan kiihkon vallassa, joko kalut lukittuina siveysvöihin tai vapaasti runkaten. Bullit saisivat myös harrastaa parinvaihtoa ja miksei myös kunnon ryhmäpanoja.
Mitä mieltä?
Cuckold- aiheiset orgiat
32
1280
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika vaikea noihin on väkeä saada. Meillä on useamman vuoden kokemus ja ennätys taitaa olla kuusi miestä. Jos jollain on enemmän suhteita alan harrastajiin niin saattaa saada pari enemmän
- Anonyymi00002
Bullit olisi isokyrpäisiä mustia miehiä?
- Anonyymi00023
Se olisi ihannetilanne. Eikä mitään puhetta ehkäisystä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se olisi ihannetilanne. Eikä mitään puhetta ehkäisystä.
Ilman ehkäisyä parasta ja kiihottavaa.. -Sonni 19/5.5
- Anonyymi00022
Tohon kun saisikin oman vaimon suostumaan
- Anonyymi00024
Todella kiimaista. Useampi panija, omaa ei saa panna ja naisilla ei saa olla minkäänlaista ehkäisyä.
- Anonyymi00025
Miksi ei voida käyttää suomalaista laatusanaa SONNIT?! Ei meillä ole mitään vitun bulleja ja horseja tai sheeppejä ja piggejä edes navetoissa ja talleissa. Eli bullit eivät fucksi kenenkään waiffeja Suomessa ja suomessa. Tuollaiset kielipuoli-ilmaisut ovat pers'reiästä.
Juu, ehdottomasti tuollaiset orgiat ilman ehkäisyjä. Olisi kiihottavinta ja kiimaisinta, kun sonnit nussisivat painavat pallinsa tyhjiksi aviossa olevien rouvien kiimaisiin pilluihin ja siementäisivät julkeasti isoilla kyrvillään, minkä pystyisivät. Sitten jäisivät rouva ja aisankannattaja jännityksellä odottelemaan jatkoa. Saisi Suomikin taas lisää syntyvyyttä ja vahvoja veronmaksajia.- Anonyymi00030
Silloin kulli seisoo tauotta. Vaimon siemensi muutaman kerran vieras ilman mitään ehkäisyä ennen ensimmäisen lapsen syntymää. Siitä asti on ollut kierukka. Muistan vieläkin vaimon huudot orgasmin tullessa. Anna vaan tulla. Minulla ei ole ehkäisyä. Miehiä ei tarvinnut kahta kertaa käskeä. Tuossa tilanteessa kaikilla seisoo kalu ja järki.
- Anonyymi00031
Silloin kulli seisoo tauotta. Vaimon siemensi muutaman kerran vieras ilman mitään ehkäisyä ennen ensimmäisen lapsen syntymää. Siitä asti on ollut kierukka. Muistan vieläkin vaimon huudot orgasmin tullessa. Anna vaan tulla. Minulla ei ole ehkäisyä. Miehiä ei tarvinnut kahta kertaa käskeä. Tuossa tilanteessa kaikilla seisoo kalu ja järki.
- Anonyymi00032
- Anonyymi00034
Itse olen oikea sonni ja iso,paksu kyrpä. Nussin vaimoja ja muutenkin varattuja naisia paljaalla on mahtavaa, kun saa roiskia syvälle varattuun naiseen. Ei ehkäisystä jutella mitään. Aaahh..
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä ja spermat kunnolla pohjaan
tuollaisissa bileissä olisi kiva olla "bullien " kullin imijänä että seisokki olisi valmiina kun tunkeutuvat naisten sisuksiin , toki siinä voisi myös imeä kullit puhtaaksi panojen jälkeen 😋
- Anonyymi00026
Ja kattelisit vieressä kun vaimot ulisee sonnien käsittelyssä
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja kattelisit vieressä kun vaimot ulisee sonnien käsittelyssä
Niinkö se teillä menee. Eikö teillä enää mies riitä sonnit on haettu palvelukseen.
- Anonyymi00033
Toinen kiihottava asetelma mustien nussijoiden lisäksi olisi että kaikki pariskunnat olisivat nuoria ja urheilullisia ja nussijat vanhempia tukevassa kunnossa olevia setiä
- Anonyymi00035
Mustat vanhemmat, irstaat miehet, mutta silti isot kyrvät ja runsaasti spermaa nuoreen neitoon kysymättä lupaa päästää sisään
- Anonyymi00038
Vuosituhannen alussa Rukalla vuokramökin pirtin pöydällä naisten ehdotuksesta vietettiin kunnon orgiat. Seitsemän miestä ja kaksi naista joista kolme miestä tyytyivät vain runkkaamaan ja katsomaan kun toiset panivat parastaan. Sperma ja pillu tuoksui pirtissä.
- Anonyymi00039
Upeaa! Oliko jotain syytä miksi nuo kolme vain runkkasivat? Olivatko kullit liian vaatimattomia?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Upeaa! Oliko jotain syytä miksi nuo kolme vain runkkasivat? Olivatko kullit liian vaatimattomia?
Keskityin enemmän pöydän päällä oleviin naisiin, muistelen että naiset hoiteli miehet käsin varmaan miehillä erektiovaikeuksia saada uudelleen seisomaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381