Olo on yksinäinen. Isä on ollut uuden naisystävän kanssa jo 20 vuotta, mutta meitä aikuisia lapsia ei kutsuta naisystävän juhliin, viettämään äitienpäivää tai muutenkaan. Naisystävän lapset perheineen kutsutaan.
Onko olo syystä surullinen vai olenko vaan herkkä ❤️🩹
Tuntuu etten kuulu mihinkään
21
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Surullista. Miksi noin on?
- Anonyymi00002
En tiedä 😢🥺
- Anonyymi00003
mielenkiintoinen tarina
- Anonyymi00004
yksinäisyys on mielenkiintoinen nykyajassa
on täysin yksinäisiä ihmisiä lisää ja lisää
joilla ei ole mitään, ketään
niistä ei mielenkiintoa syntyy yhteiskunnassa
meno jatkuu
ja yksinäisiä syntyy lisää- Anonyymi00005
lisää palveluja vain yksinäisille
yksinäisenä ei oikein jaksa rakentaa mitään valtiotakaan - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
lisää palveluja vain yksinäisille
yksinäisenä ei oikein jaksa rakentaa mitään valtiotakaanhelsingissä yksi paikka, ihme, oli toiminut yhtenään kaikkina juhlapyhinä, varsinkin niillä, koska yksinäisyys kasvaa juhlapyhinä, eikä ole paikkaa missä olla
se on hieno paikka se, joka on auki, on ilmainen ja on jotakin tekemistä siinä juhlapyhänä
tavanomaiset paikathan ovat täysin kiinni ja on huono paikka sekin, jossa on palkattu työntekijä, koska yksinäiseen juhlapyhäpaikkaan pitäisi tulla vain muita yksinäisiä jakamaan yksinäisyys samanlaisten seurassa
kaikki eivät juhli joulua, syntymäpäiviä, vappua, pääsiäistäkään
- Anonyymi00006
Jep. Olisiko aikuisen ihmisen aika elää ihan omaa elämää. Harmi, niisk. Kauhiaahan se on. Josoa se isäukkos ei ole sun itkujesi arvoinen? Eikö se myös vastaa omasta toiminnastaan teitä kohtaan emännästä huolimatta.
LS- Anonyymi00008
Aikuinen ihminen elää omaa elämää kaikesta huolimatta. Aikuisuus ei ole sitä, että ei tuntisi surua.
Sivusta - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aikuinen ihminen elää omaa elämää kaikesta huolimatta. Aikuisuus ei ole sitä, että ei tuntisi surua.
SivustaNo en kyllä äitin ja isän perään ole itkenyt moneen vuoteen. Jos ei ole antaneet aikaansa, niin ei sitä aikaa ole enää myöhemminkään. Siitäkin paranee kyllä, usko pois.
LS - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
No en kyllä äitin ja isän perään ole itkenyt moneen vuoteen. Jos ei ole antaneet aikaansa, niin ei sitä aikaa ole enää myöhemminkään. Siitäkin paranee kyllä, usko pois.
LSEhkä aloituksessa ei ollut tarkoitus saada kommentteja missä kerrotaan kuinka itse ei ole itkenyt omien vanhempien perään silloin, kun toisella on paha mieli.
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ehkä aloituksessa ei ollut tarkoitus saada kommentteja missä kerrotaan kuinka itse ei ole itkenyt omien vanhempien perään silloin, kun toisella on paha mieli.
No ei varmaan.
Ei siinä auta aloittajan muuta kuin itse yrittää rakentaa siltaa. Ei sitä voi jåttää toisten käsiin, jos itse haluaa muutosta. Ei ne asiat muutu yleensä. Vaikeaa se on, muuttaa asioita. Loppuviimein ihmisen on vain sopeuduttava asioihin ja hyväksyttävä ne.
Hän voi tästä tunteestaan kertoa isälleen tai/ja tämän puolisolle. He sitten ottavat asian vastaan miten ottavat. Ei siinä muu auta ja asia menöö miten menöö.
LS
- Anonyymi00009
yksinäisyys pakkasilla ei ole oikein sekään kovin viihtyisä
pitää olla sisätila
mutta ostareilla on poliisi aseen kanssa valvomassa
ettei ketään olisi ollut juhlapyhänä sisätiloissa- Anonyymi00011
näin Suomen mielestä paras paikka yksinäiselle on ulkoilman pakkanen
- Anonyymi00012
Kyllä minäkin olisin surullinen ja yksinäinen. Olen tulehtuneiden perhesuhteiden "kokemusasiantuntija", kun kaikki hajoaa erojen ym. myötä.
- Anonyymi00014
Ja uudisperheiden myötä
- Anonyymi00015
Ei sen tarvii näitä pirskeisiin kutsua. Ei velvollisuutta. Miksi heidän pitäisi äitienpäivää viettää näiden kanssa, ei se niiden äiti ole,, isänsä emäntä.
LS
- Anonyymi00016
Jo 20 v olleet yhdessä? Onko jotain järisyttävää tapahtunut teidän lasten, nyt siis aikuisia, mutta silloin lapsia, ja "uuden" naisen välillä?
Oletko keskustellut edes isäsi kanssa tästä?- Anonyymi00017
Ei ole tapahtunut mitään erityistä. Muuten kuin isän yhteydenpito omiin lapsiin vähentynyt uuden naisystävän myötä. Yhtä lapsista isä ei ole pyytänyt käymään enää vuosiin. Kaikki kilttejä lapsia ja sisaruksia eikä riitoja ole ollut. Ennen naisystävää oli tiiviimpi yhteys.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole tapahtunut mitään erityistä. Muuten kuin isän yhteydenpito omiin lapsiin vähentynyt uuden naisystävän myötä. Yhtä lapsista isä ei ole pyytänyt käymään enää vuosiin. Kaikki kilttejä lapsia ja sisaruksia eikä riitoja ole ollut. Ennen naisystävää oli tiiviimpi yhteys.
Hyvä naisystävä pitää yhteyden myös miehen aikuisiin lapsiin. Itselläni myös korjaava kokemus tältä osin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyvä naisystävä pitää yhteyden myös miehen aikuisiin lapsiin. Itselläni myös korjaava kokemus tältä osin.
Se olisi korjaava kokemus varmasti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se olisi korjaava kokemus varmasti.
Eivät kaikki isien naisystävät ole ilkeitä ja omistuksenhaluisia vaan aidosti haluavat, että isällä on hyvät välit aikuisiin lapsiin ja lastenlapsiin. Minulla on hyvä, korjaava kokemus tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141