https://eukonkanto.fi/2026/01/16/eukonkantojen-perjantain-artistit-on-julkaistu/
Siitä vaan treenaamaan eukonkantoa. Sonkajärvellä Pohjois-Savossa kisataan taas kesällä Eukonkannon MM-kisoissa.
Eukko selkään ja menoksi
5
185
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ei jaksa, saako kottareissa työntää?
- Anonyymi00002
Taitaa Espoo olla ystävyyskaupunki tuon Sonkajärven kanssa, kun savolainen ystävyyskaupunkimme noin tehokkaasti täällä eukkokisoistaan ilmoittelee.
- Anonyymi00003
Kyllä se on meillä toisinpäin. Minä eukon selkään, eukko kantaa.
Akkani on tormakka mimmi, elopainoa 125-127 kg. Minä vaivaiset 87 kg.
Ja tuossa ilmoittamassani painossani on mukana täysvarustus, armeijan malliin :o)- Anonyymi00004
Isot naiset on todella upeita. Tykkään semmoisista yli 175 cm olevista uhheilullisen kropan omaavista naisista.
Näitä näkee usein muun muassa ambulanssihommissa. Jaksavat kantaa isonkin potilaan paareja. Aina kun tulee ambulanssi naapiurien pihaan, menen heti ihailemaan niiden ambulanssien komeita naisia. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Isot naiset on todella upeita. Tykkään semmoisista yli 175 cm olevista uhheilullisen kropan omaavista naisista.
Näitä näkee usein muun muassa ambulanssihommissa. Jaksavat kantaa isonkin potilaan paareja. Aina kun tulee ambulanssi naapiurien pihaan, menen heti ihailemaan niiden ambulanssien komeita naisia." Aina kun tulee ambulanssi naapiurien pihaan, menen heti ihailemaan niiden ambulanssien komeita naisia. "
Duota duota. Kyllä ne on ihan miehiä. Ovat vaan meikanneet ja kihartaneet kutrinsa, eli hiuksensa. Koruja unohtamatta... miehiä ovat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4512036- 1581318
- 761202
- 941193
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871103- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58756- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674