Keskustan Antti Kaikkonen: "Orpo joutaa mennä. Tämä ei puhumalla parane."

Anonyymi-ap

"– Maailmantalouden haasteet eivät ole yksin Suomen ongelma. Silti juuri Suomi on noussut työttömyydessä koko Euroopan unionin korkeimmalle tasolle. Se kertoo siitä, että ongelma ei ole vain suhdanteessa, vaan myös kotimaan epäonnistumisissa. Jos hallitus ei parempaan pysty, se joutaa mennä, Kaikkonen sanoo tiedotteessaan."

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011999668.html

Orpon hallituksen toimet ovat punnitut ja kelvottomiksi havaitut. Valehtelu saa luvan loppua.

7

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

*
      ____ VasemmistoKEPU:n " KANKI " Kaikkonen HÖLISEE -TYHJÄÄ- !

____ KEPU oli SDP:n hallituksessa Viemässä Suomea -VELKA-Vankeuteen - !

____ KEPU:lla oli RAHA-Ministeri salkku ja Tulos oli -VELKAA 42Miljardia - !

____ VasemmistoKEPU -On- TUHONNUT -SUOMEA -Jo- IHAN -TARPEEKSI -!

*

• Anonyymi00002

Entä päämisteri, se mukaasi tarpeeton. Sanna kiersikin kapakoita ja yökerhoja, ei niin piitannut hallistus toiminnasta, tätäkö tarkoitat. Että muut otti päämsiterin vastuun. Minä olen aina käsittänyt että pääministeri vastaa hallituksestaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Entä päämisteri, se mukaasi tarpeeton. Sanna kiersikin kapakoita ja yökerhoja, ei niin piitannut hallistus toiminnasta, tätäkö tarkoitat. Että muut otti päämsiterin vastuun. Minä olen aina käsittänyt että pääministeri vastaa hallituksestaan.

Persuilla ns, jäsenten väliset menossa?

• Anonyymi00003

Kepu kuuluu hallitukseen. Ilman Kepua ei mikään hallitus toimi.

Katsokaa vaikka tätä natsipersuviritystä. Tai toimiihan se tavallaan, varastaa veronmaksajien omaisuuden!

• Anonyymi00007

>> Kepu kuuluu hallitukseen. Ilman Kepua ei mikään hallitus toimi. <<

Missä kepu, siellä rötös... Anttihan onkin rötöksestä tuomittu, eli näyttöjä on.

• Anonyymi00006

Antti sanoo kuinka Espanjan tie on oleva Suomenkin tie... mistähän Suomi vaan saisi saman 160 MILJARDIN boostin...

Espanja on saanut EU:n elpymis- ja palautumisvälineen kautta yli 160 miljardia euroa. Kauppalehti uutisoi viime viikolla, että Espanja on käyttänyt 10 miljardia euroa kyseisiä varoja eläkkeiden maksamiseen ja sosiaalietuuksiin.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/60085221-eda3-49fa-8f21-4e11fb1cffa4

Kauppalehti uutisoi viime viikolla, että Espanjan hallitus on käyttänyt vuosina 2024–2025 yli 10 miljardia euroa EU:lta koronapandemiasta elpymiseen tarkoitettuja avustuksia eläkkeiden maksuun ja valtion sosiaalimenoihin.

Elpymisrahat ovat tarkoitettu muun muassa vihreää siirtymää tukeviin hankkeisiin ja ne on pidettävä erossa valtion juoksevista budjettimenoista. Kokonaisuudessaan Espanja on saanut EU:lta elpymis- ja palautumisvälineen kautta 163 miljardia euroa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/19a4fb87-1224-44ef-96f5-c80a50d30ffd

EU-maat ovat ”täynnä Antti Lindtmanin ja Tytti Tuppuraisen kaltaisia poliitikkoja, jotka menevät ensimmäisestä rahan vinkumisesta polvilleen”.

Bergbomin mukaan hänen edustamansa puolue on varoittanut yhteisvelan johtavan tilanteeseen, jossa vastuulliset jäsenmaat maksavat vastuuttomien jäsenmaiden rahankäyttöä. Hän esittää kokoomukselle myös toiveen.

– Toivottavasti siellä on vihdoin opittu, ettei Suomen aina tarvitse olla maksaja sosialistien sekoiluissa,

• Anonyymi00008

Antinkin annettiin mennä , pääsi ehdonalaisella kaverit kai joutuivat linnaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2021
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      131
      1696
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1526
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1433
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1431
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1254
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      58
      1196
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      25
      1140
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      59
      961
    Aihe