Minusta alkaa tuntua,että olen jo työkyvytön. En edes löydä työtä. Olen hakemuksia väsännyt ja soitellut. Pitäisikö vaan mennä lääkäriin ja kertoa tämä uupumus.
Köyhyys ja mielenterveys
10
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
saat lähetteen mielenterveyteen ja siellä saat ns. purkin kouraan ja kotiin. Seuranta on vain lääkeseurantaa. Onko jotain, mitä odotat tältä lääkärissä käynniltä, vai oletko jo tietoinen mitä saat.
- Anonyymi00007
Sairauspäivörahaa?
- Anonyymi00002
Oman fyysisen kunnon hoitaminen tärkeetä niin kuinka pitkiä kävelylenkkejä aloittaja tekee taitaa olla niin että istuu vaan kotona.Pelastuslaitos vetään köysillä ulos asunnosta.Työttömän työnhakijan pitää olla kunnossa.
- Anonyymi00003
Apina
- Anonyymi00004
Pitää harrastaa ja touhuta kaikenlaista että mielenterveys säilyy kunnossa.
Betonibunkkerissa makaaminen tekee vaan apaattiseksi. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Betonibunkkerissa makaaminen tekee vaan apaattiseksi.Palstan pölvästi tietää toisten syömisten lisäksi heidän asuintilanteet.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Betonibunkkerissa makaaminen tekee vaan apaattiseksi.Jos ei työelämässä niin hyvä olisi poistua kotoa ainakin 2tunnin ajaksi. Onhan näitä paikkoja niin jos ei muuta ni kirjastoon lukeen lehtiä,ruokajakeluihin hakeen syöpöteltävää.Ajanvaraus lääkäriin lähete psykiatrille mahd lääkitys ja käy mielenterveystoimistossa juttelemassa sairaanhoiturin kanssa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos ei työelämässä niin hyvä olisi poistua kotoa ainakin 2tunnin ajaksi. Onhan näitä paikkoja niin jos ei muuta ni kirjastoon lukeen lehtiä,ruokajakeluihin hakeen syöpöteltävää.Ajanvaraus lääkäriin lähete psykiatrille mahd lääkitys ja käy mielenterveystoimistossa juttelemassa sairaanhoiturin kanssa.
En syö paljon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos ei työelämässä niin hyvä olisi poistua kotoa ainakin 2tunnin ajaksi. Onhan näitä paikkoja niin jos ei muuta ni kirjastoon lukeen lehtiä,ruokajakeluihin hakeen syöpöteltävää.Ajanvaraus lääkäriin lähete psykiatrille mahd lääkitys ja käy mielenterveystoimistossa juttelemassa sairaanhoiturin kanssa.
Mustuneita banaania sain. Jonotin kauan.
- Anonyymi00010
Mustuneet banaanit kannattaa syödä kuorineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82062Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111446Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-81931024Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42624