Koko elämäni aikana (hyvää huomenta)

Anonyymi-ap

olen tuntenut tietynlaista ulkopuolisuutta ihmisten kanssa, aina on puuttunut jotakin, vaikka ihmiskuvani kokonaisuudessaan on ollut aina myönteinen. Tietynlaista aitoutta ja puhdasta energiaa on aina puuttunut, halu olla toiselle hyvä syvemmällä tavalla. Erityisesti tunneäly. Hienoja ihmisiä maailma on täynnä, mutta aina on itseni kannalta jäänyt jotain paitsi, enkä sitä aiemmin täysin edes ymmärtänyt, että mitä se on.

Olet ensimmäinen ihminen, jonka kanssa en koe, että yhtään mitään puuttuisi. Meissä on toki molemmissa joitain asioita, mitkä voidaan katsoa puutteiksi, mutta katsoisin, että ne ovat suojamekanismeja maailmasta, jossa vallitsee joissain asioisssa toisenlaiset toimintatavat, kuin mikä meille olisi luontaista. Omien havaintojeni mukaan jokaisella tällä tavalla ympärillä olevalle maailmalle herkälle ihmisellä on traumaoireita maailmasta, joka rajoittaa täysipainoisen elämän toteutumista.

Asiat, joita saatamme välillä hävetäkin, ovat olleet pikemminkin välttämättömyys sisimpämme suojelulle ja täysin normaaleja sekä loogisia asioita, eikä mitään sellaisia, jotka tekisivät meistä poikkeuksellisen huonoja, kuten olemme mahdollisesti saattaneet välillä luulla. Ja tämä luulokin kun on joutunut negatiivisen ajattelun kehään, niin olemme rikkoneet itseämme vain entistä enemmän.

Nähdäkseni kaikki asiat, heikkoudetkin, jotka vielä estävät meitä olemasta yhdessä sekä toistaiseksi riittämätön henkinen valmius, ovat seurasta elämämme aikana rakennetuista suojamekanismeista. Ne eivät ole aito osa meitä, joten niistä pystymme sanomaan itsemme irti. Mutta ne ovat voimakkaat ja pitkän ajan kuluessa rakennetut, joten purkamiseenkin tarvitaan paljon aikaa ja vaivaa, epätoivoa ja kyyneleitäkin ehkä. Tätä parempaa motivaatiota voi olla kuitenkin vaikea siihen löytää, kuin toistemme kohtaaminen lopulta jossain vaiheessa.

Olen valmis luopumaan asioista lyhyellä tähtäimellä, jotta voitaisiin myöhemmin olla yhdessä. Jollakin tavalla saamme ratkaisun niin henkisesti kuin käytännönkin asioissa, että voimme kaiken sovittaa yhteen. Tärkeintä on, että kuljemme tarkoituksella toisiamme kohti.

https://www.youtube.com/watch?v=ZAmOCXgc76U

24

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pidä hyvää huolta ihmisistä, joita lähelläsi on. Älä luovu.

• Anonyymi00002

Matka on ollut pitkä, mutta kyllä me lopulta kohtaamme. Hyvää huomenta. Iloa, valoa, rauhaa ja rakkautta.❤️

• Anonyymi00012

Ihan kuin minun suusta tämä sun kirjoitus. Niin saman lailla mäkin ajattelen 😊

• Anonyymi00003

Kun kaksi samanlaista kohtaa, kuuluu vain klik.☯️

• Anonyymi00004

Hienosti pohdit. Toivottavasti kaikki sujuu suunnitelmiesi mukaisesti. Kunpa kaikki olisi vain hyviä ja arvostavia muita kohtaan, niin kaikilla olis asiat melko hyvin. Kun on hyväntahtoinen, silloin itsekin voi hyvin. Hyvä voittaa aina loppupeleissä pahuuden. Voimia!

• Anonyymi00005

Ajatuksia ja tunteitakin herättävä teksti, mutta jäin vain miettimään, keneltä ja kenelle se oli tarkoitettu vai ei kenellekään erityisesti?

• Anonyymi00006

Todella kaunis teksti.

• Anonyymi00007

No ihan hirveää dadaa tämäkin guben kirjoittama huuhaa, ruumaaja🥱T

• Anonyymi00008

Onko teksti kopioitu jostain? Tekoälyn luomaa?

• Anonyymi00013

Aika usein näitä lukiessa vaikuttaa tekoälyn tuotoksilta. Sellaista konemaista tajunnanvirtaa. Kunpa ihmiset kirjoittaisivat itse, omasta päästään. ❤️

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aika usein näitä lukiessa vaikuttaa tekoälyn tuotoksilta. Sellaista konemaista tajunnanvirtaa. Kunpa ihmiset kirjoittaisivat itse, omasta päästään. ❤️

On sivustoja, kuten GPTZero.me, joilla pystyy tarkistamaan, että onko teksti tekoälyn tekemää vai ei. Yleisestikin hyvä työkalu nykyaikana. Kertokaa toki, että mitä mieltä esim. tuo GPTZero asiasta on. Hyvää ja lämmintä viikonloppua!

-ap

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tai pikemminkin, omasta "sydämestään". Se on aina Wau-efekti seurauksena, jos noin tapahtuu. Voi hyvin!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No niinkö oli aloittajaäijä taas erinomainen tämä sinun tekstisi. Ensinnäkin ainakin naissukupuolella menee näin, että tuollainen tilitys jos tulee eteen, kannataa alkaa perääntyä katsekontaktia välttäen soitellaan kiitos hei ja toisekseen voi kutun juusto kokonaisuudessaan

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No niinkö oli aloittajaäijä taas erinomainen tämä sinun tekstisi. Ensinnäkin ainakin naissukupuolella menee näin, että tuollainen tilitys jos tulee eteen, kannataa alkaa perääntyä katsekontaktia välttäen soitellaan kiitos hei ja toisekseen voi kutun juusto kokonaisuudessaan

Ja kyllä miehenäkin ois syytä olla varuillaan kun tulis vastaavaa kajahtanutta settiä vastaan kun mää oon tässä vähän funtsinu esim yksien kahvien jälkeen kääk

• Anonyymi00009

Sanoitat minua. Kiitos että olet.💙

• Anonyymi00010

Näin on nöpyttimet.

• Anonyymi00011

Ei kiitos enää, jatka vaan asioitasi. Hyvästi!

• Anonyymi00015

Jos ei nyt voida olla mitään niin miten sitten myöhemmin voitaisiin?

• Anonyymi00016

Olen aina tykännyt teksteistäsi

• Anonyymi00017

Voisit tuon sinun hänelle kirjoittaa. Itselle olisi helpompaa tietää totuus ja se helpottaisi prosessia monin tavoin. Tämä vain tappaa meidät.

• Anonyymi00018

Hyvä biisivalinta.
      Samanlainen tunne ulkopuolisuudesta. Ajattelin silloin kauan sitten, että hän olisi mun sydämen rakastama aina.

• Anonyymi00024
      UUSI

Kuinka kauan olet ikävöinyt häntä?

• Anonyymi00025
      UUSI

Käyn välillä lukemssa kirjoituksiasi. Toivon että saat kaiken sen hyvän mihin pyrit. Maailma tarvitsee sinun kaltaisia. ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe