Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Anonyymi-ap

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000012001388.html

"MTV:n maksuttomat kanavat lakkaavat näkymästä Elisan kaapeli-TV:ssä ja Elisa Viihteessä keskiviikkona 13. toukokuuta. Elisan mukaan MTV on irtisanonut yhtiöiden väliset jakelusopimukset.

Kanavien pimentyminen koskee noin 800 000 kotitaloutta. Kyse on noin 30 prosentista suomalaisia kotitalouksia.

Ajoitus on monien kannalta ikävä. Jääkiekon MM-kisat alkavat perjantaina 15. toukokuuta, ja kisat näkyvät maksuttomana MTV3-kanavalla. Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumiin, jotka tulisi voida katsoa suorina ja maksuttomina lähetyksinä kaikkialla Suomessa.

Asia ei koske muiden teleoperaattoreiden kuin Elisan kaapeli-tv-asiakkaita eikä ilma-antennista televisiota katsovia kotitalouksia."


Että sellainen temppu MTV:n osalta.

165

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      "Elisa sanoo välittäneensä MTV:n maksuttomat kanavat kaapeli-tv-verkossaan vuosikymmenten ajan ilman maksua ja MTV:n keränneen kanavien mainostuotot kokonaisuudessaan itse. Elisa sanoo olevansa valmis jatkamaan tätä mallia myös jatkossa."

      Ihme homma, jos MTV:tä ei tuollainen malli kiinnosta.

      • Anonyymi00033

        Hyvä homma porvari paskaa onkin liikaa


      • Anonyymi00048

        Just tsekkasin mitä soopaa tuo MTV lähettää ja varmistuin että en ko. kanavia jatkossa tarvitse.


      • Anonyymi00064

        Kyllä MTV:llä pitäisi katsoa peiliin.Pikkuisen rahanahnetta väkee kun miettii jo sitä että yleensä nuo elokuvatkin on noin 1.5 tunnin mittaisia mutta kun nauhoitat ne niin kokonaispituus menee pitkälle yli 2.5 tunnin.Välit tauoilla mainoksia sen reilu 10 min ja miettikää mainoksen hintoja,et niitä sinne saa muutamalla tuhannella.Ei viitsi muuten katsoakkaan jos nyt sattuu joskus tulemaan muukin kuin uusinta niin nauhoituksella että saa kelattua mainokset hitoille.Se on tätä päivää kun mikään näköjään riitä ja halutaan aina vaan lisää rahaa.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Hyvä homma porvari paskaa onkin liikaa

        Kremlin TV ja Pravda, muuta ei kommunsti tarvitse.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Hyvä homma porvari paskaa onkin liikaa

        Kommunisti suuntaa antennit itään.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Hyvä homma porvari paskaa onkin liikaa

        Suuntaa antennit itään.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kyllä MTV:llä pitäisi katsoa peiliin.Pikkuisen rahanahnetta väkee kun miettii jo sitä että yleensä nuo elokuvatkin on noin 1.5 tunnin mittaisia mutta kun nauhoitat ne niin kokonaispituus menee pitkälle yli 2.5 tunnin.Välit tauoilla mainoksia sen reilu 10 min ja miettikää mainoksen hintoja,et niitä sinne saa muutamalla tuhannella.Ei viitsi muuten katsoakkaan jos nyt sattuu joskus tulemaan muukin kuin uusinta niin nauhoituksella että saa kelattua mainokset hitoille.Se on tätä päivää kun mikään näköjään riitä ja halutaan aina vaan lisää rahaa.

        Rahaa käyttävät aivan älyttömyyksiin ja siitä syystä mainokset ja ohjelma alkaa olla saman mittaisia joissain ohjelmissa.
        Jääkiekon EHT turnauksessa studiossa 4 ukkoa "asiantuntioina" - joille tietysti kuvaajat yms. Kaukalon laidalla 2 "asiantuntiaa" - joille tietenkin myös kuvausryhmä, vielä pelaajien haastattelija + kuvaaja, lisäksi tietysti selostaja. Eli 8 "näkyvää" henkilöä + kuvaajat yms.

        Ei tässä rahaa säästellä, kukaan noista ei ilmaiseksi tuola istuskele.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kyllä MTV:llä pitäisi katsoa peiliin.Pikkuisen rahanahnetta väkee kun miettii jo sitä että yleensä nuo elokuvatkin on noin 1.5 tunnin mittaisia mutta kun nauhoitat ne niin kokonaispituus menee pitkälle yli 2.5 tunnin.Välit tauoilla mainoksia sen reilu 10 min ja miettikää mainoksen hintoja,et niitä sinne saa muutamalla tuhannella.Ei viitsi muuten katsoakkaan jos nyt sattuu joskus tulemaan muukin kuin uusinta niin nauhoituksella että saa kelattua mainokset hitoille.Se on tätä päivää kun mikään näköjään riitä ja halutaan aina vaan lisää rahaa.

        Rahaa käyttävät aivan älyttömyyksiin ja siitä syystä mainokset ja ohjelma alkaa olla saman mittaisia joissain ohjelmissa.
        Jääkiekon EHT turnauksessa studiossa 4 ukkoa "asiantuntioina" - joille tietysti kuvaajat yms. Kaukalon laidalla 2 "asiantuntiaa" - joille tietenkin myös kuvausryhmä, vielä pelaajien haastattelija + kuvaaja, lisäksi tietysti selostaja. Eli 8 "näkyvää" henkilöä + kuvaajat yms.

        Ei tässä rahaa säästellä, kukaan noista ei ilmaiseksi tuola istuskele.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kyllä MTV:llä pitäisi katsoa peiliin.Pikkuisen rahanahnetta väkee kun miettii jo sitä että yleensä nuo elokuvatkin on noin 1.5 tunnin mittaisia mutta kun nauhoitat ne niin kokonaispituus menee pitkälle yli 2.5 tunnin.Välit tauoilla mainoksia sen reilu 10 min ja miettikää mainoksen hintoja,et niitä sinne saa muutamalla tuhannella.Ei viitsi muuten katsoakkaan jos nyt sattuu joskus tulemaan muukin kuin uusinta niin nauhoituksella että saa kelattua mainokset hitoille.Se on tätä päivää kun mikään näköjään riitä ja halutaan aina vaan lisää rahaa.

        Rahaa käyttävät aivan älyttömyyksiin ja siitä syystä mainokset ja ohjelma alkaa olla saman mittaisia joissain suosituimmissa lähetyksissä.
        Jääkiekon EHT turnauksessa studiossa 4 ukkoa "asiantuntioina" - joille tietysti kuvaajat yms. Kaukalon laidalla 2 "asiantuntiaa" - joille tietenkin myös kuvausryhmä, vielä pelaajien haastattelija + kuvaaja, lisäksi tietysti selostaja. Eli 8 "näkyvää" henkilöä + kuvaajat yms.
        Ei tässä rahaa säästellä, kukaan noista ei ilmaiseksi tuola istuskele.


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kyllä MTV:llä pitäisi katsoa peiliin.Pikkuisen rahanahnetta väkee kun miettii jo sitä että yleensä nuo elokuvatkin on noin 1.5 tunnin mittaisia mutta kun nauhoitat ne niin kokonaispituus menee pitkälle yli 2.5 tunnin.Välit tauoilla mainoksia sen reilu 10 min ja miettikää mainoksen hintoja,et niitä sinne saa muutamalla tuhannella.Ei viitsi muuten katsoakkaan jos nyt sattuu joskus tulemaan muukin kuin uusinta niin nauhoituksella että saa kelattua mainokset hitoille.Se on tätä päivää kun mikään näköjään riitä ja halutaan aina vaan lisää rahaa.

        Rahaa käyttävät aivan älyttömyyksiin ja siitä syystä mainokset ja ohjelma alkaa olla saman mittaisia joissain suosituimmissa lähetyksissä.
        Jääkiekon EHT turnauksessa studiossa 4 ukkoa asiantuntioina - joille tietysti kuvaajat yms. Kaukalon laidalla 2 kommentaattoria - joille tietenkin myös kuvausryhmä, vielä pelaajien haastattelija + kuvaaja, lisäksi tietysti selostaja. Eli 8 "näkyvää" henkilöä + kuvaajat yms.
        Ei tässä rahaa säästellä, kukaan noista ei ilmaiseksi tuola istuskele.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kyllä MTV:llä pitäisi katsoa peiliin.Pikkuisen rahanahnetta väkee kun miettii jo sitä että yleensä nuo elokuvatkin on noin 1.5 tunnin mittaisia mutta kun nauhoitat ne niin kokonaispituus menee pitkälle yli 2.5 tunnin.Välit tauoilla mainoksia sen reilu 10 min ja miettikää mainoksen hintoja,et niitä sinne saa muutamalla tuhannella.Ei viitsi muuten katsoakkaan jos nyt sattuu joskus tulemaan muukin kuin uusinta niin nauhoituksella että saa kelattua mainokset hitoille.Se on tätä päivää kun mikään näköjään riitä ja halutaan aina vaan lisää rahaa.

        Rahaa käyttävät aivan älyttömyyksiin ja siitä syystä mainokset ja ohjelma alkaa olla saman mittaisia joissain suosituimmissa lähetyksissä.
        Jääkiekon EHT turnauksessa studiossa 4 ukkoa asiantuntioina - joille tietysti kuvaajat yms. Kaukalon laidalla 2 kommentaattoria - joille tietenkin myös kuvausryhmä, vielä pelaajien haastattelija + kuvaaja, lisäksi tietysti selostaja.
        Eli 8 näkyvää henkilöä + kuvaajat yms.
        Ei tässä rahaa säästellä, kukaan noista ei ilmaiseksi tuola istuskele.


      • Anonyymi00124

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00125

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00126

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00127

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00128

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00130

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00131

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00132

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00133

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00134

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00135

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00136

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00137

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00138

        Mtv sai mainostulot ja mainokset oli tosi pitkiä jos katteli jotain elokuvaa.(10minuuttia). Se on rasittavaa. Ja ohjelmatietoja mtv kanavalta luin niin sieltä ei tule kuin paskaa paskan jälkeen. Paitsi nyt olis tullut jääkiekon mm kisat mitä katsoo mielellään. Kaikki mtv uutiset on niin teennäisiä ja juppien ohjelmaa. Kirsi Alm Siira on oksettavan teennäinen ihminen ja luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi00178
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Hyvä homma porvari paskaa onkin liikaa

        Porvarinpönttöpäät yli laidan....


    • Anonyymi00002

      Mistä tietää minkä yhtiön kaapelitv ohjelmaa seinäpistokkeesta tulee ?

      • Anonyymi00010

        Kysy taloyhtiöltä.


      • Anonyymi00012

        Kaapeli-tv-verkon operaattoreita ovat esim. DNA Oyj, Elisa Oyj ja Telia Finland Oyj. Antenni-tv-verkon operaattori on taas Digita Info.


      • Anonyymi00016

        "Jos ei ole varma, onko televisiosi Elisan kaapeli-tv-verkossa ja jäätkö ilman televisiolähetyksiä, voit tarkistaa asian helposti omasta televisiostasi.

        Elisan liiketoimintajohtaja Sami Aalto kertoo Ilta-Sanomille, että kanavapaikalta 380 löytyy Elisan kaapeli-tv:n infokanava, jos kotitalous on Elisan kaapeliverkossa.

        – Jos siellä näkyy sellainen Elisan kaapeli-tv-info, niin silloin tietää olevansa Elisan kaapelitelevisiossa, Aalto sanoo."


        Lähde:
        https://www.is.fi/digitoday/art-2000012001634.html


    • Anonyymi00003

      Kenellä on ees aikaa kattella telkkaria ku ollaa yötä päivää töissä. Työttömien ongelmia taas.

      • Anonyymi00006

        Ja kommentoit asiaa klo. 11:25, eli keskellä "työpäivää".


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ja kommentoit asiaa klo. 11:25, eli keskellä "työpäivää".

        Ootko tietone että lounas on 11


    • Anonyymi00004

      Ehkä tv-veroa tulisi alentaa? Kai sillä ylläpidetään myös MTV:n kanavia ja lähetyksiä taajuuksineen? Mainos-näkökulma on toinen, on ehkä vain hyvä ettei meidän tarvitse enää kuunnella ja nähdä niitä. Niitä, sekä sitä MTV:n ohjelmien esittelijän mölötystä.

      • Anonyymi00011

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        No ei varmasti ole. Jo lähetystekniikka koko valtakunnan alueella on verovaroin rakennettu ja ylläpidetään. Kaikki on valtion luvittamaa. Se mitä studiossa tapahtuu, mainokset, sarjat ja elokuvat rahoitetaan ihan muuten kuin mainoksilla. Toisaalta, jos MTV lopettaa, saamme ohjelmia Ylelle ja verovarat tulee paremmin käytettyä. Emme tarvitse uusintoja ja moninkertaisia uutisia.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        No ei varmasti ole. Jo lähetystekniikka koko valtakunnan alueella on verovaroin rakennettu ja ylläpidetään. Kaikki on valtion luvittamaa. Se mitä studiossa tapahtuu, mainokset, sarjat ja elokuvat rahoitetaan ihan muuten kuin mainoksilla. Toisaalta, jos MTV lopettaa, saamme ohjelmia Ylelle ja verovarat tulee paremmin käytettyä. Emme tarvitse uusintoja ja moninkertaisia uutisia.

        Lähetystekniikka on eri yritysten näpeissä. Kaapeli-tv-verkon operaattoreita ovat esim. DNA Oyj, Elisa Oyj ja Telia Finland Oyj. Antenni-tv-verkon operaattori on taas Digita Info.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        Maikkarin uutisia tuetaan miljoonilla verovaroista.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        Joo ei, mutta rosvoovat kyllä kiitettävästi asiakkaitaan ja nostelevat tämän tästä hintoja. Tuli mieleen, kun yx kaveri kertoi, kuinka meni lankaan elisan "kauppiaan" kanssa. Hirveet kuukausimaksut ja koko ajan hinnat nousee. Joutuu odottaan, et sopimuskausi päättyy, kesken kauden jos irtisanoo, on kunnon sakkomaksut.
        Saman alan ihminen. Elisalla on kunnon palturinpuhujat myyjinä, kun saa kollegankin kusrtettua😁.
        Itse olen Elisan ex-asiakas, enkä edes kuse sinnepäin.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Maikkarin uutisia tuetaan miljoonilla verovaroista.

        Mistä löytyy faktatieto tuolle väitteelle? Taitaa olla höpöhöpöä tuo väite.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        MTV käyttää mainostuloja, eli kuluttajien rahaa. Kuluttajilta ei kysytä halukkuutta maksaa tätä. Se otetaan aina kaupan kassalla ostoksia tehdessä.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        MTV käyttää mainostuloja, eli kuluttajien rahaa. Kuluttajilta ei kysytä halukkuutta maksaa tätä. Se otetaan aina kaupan kassalla ostoksia tehdessä.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        Ainakin Sipilän hallitus pumppasi talouskurimuksessa olevalle MTVlle useita miljoonia. Perusteluna oli tuolloin taata "laadukasta" uutitointia kansalle. Muutoin olisimme vain YLE uutisointien varassa. Varmasti valtion rahaa menee edelleen maikkarille, mutta salassa


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        Ainakin Sipilän hallitus pumppasi talouskurimuksessa olevalle MTVlle useita miljoonia. Perusteluna oli tuolloin taata "laadukasta" uutitointia kansalle. Muutoin olisimme vain YLE uutisointien varassa. Varmasti valtion rahaa menee edelleen maikkarille, mutta salassa


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        Kyllä, kuten myös rahanahne Elisa. Tuossakin Pata soimaa Kattilaa😆.
        Mua ei haittaa pätkääkään. Ei ole, eikä tule Elisaa edes puhelinoperaattoriksi ja telkkaa katon niin vähän, että ihan sama, vaikken aukasis kuukauteen. Mulla on muutakin tekemistä.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        Ainakin Sipilän hallitus pumppasi talouskurimuksessa olevalle MTVlle useita miljoonia. Perusteluna oli tuolloin taata "laadukasta" uutitointia kansalle. Muutoin olisimme vain YLE uutisointien varassa. Varmasti valtion rahaa menee edelleen maikkarille, mutta salassa


      • Anonyymi00153
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        MTV on täysin omin voimin toimiva yritys, eikä sen toimintaan käytetä verorahoja.

        Ainakin Sipilän hallitus pumppasi talouskurimuksessa olevalle MTVlle useita miljoonia. Perusteluna oli tuolloin taata "laadukasta" uutitointia kansalle. Muutoin olisimme vain YLE uutisointien varassa. Varmasti valtion rahaa menee edelleen maikkarille, mutta salassa


    • Anonyymi00005

      Heh heh, iso kohu täysin tyhjästä.

      • Anonyymi00007

        800 000 tv kotia vaikuttava asia, ei se ole ihan mitätön, sieltä menee useita kanavia pimeäksi Elisan kiukuttelun takia.
        Ainakin minä harkitsen vakavasti irtisanoa Elisan netin, MTV:n maksukanavat ja Elisan puhelinliittymät tämän takia jos katkoa tulee.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        800 000 tv kotia vaikuttava asia, ei se ole ihan mitätön, sieltä menee useita kanavia pimeäksi Elisan kiukuttelun takia.
        Ainakin minä harkitsen vakavasti irtisanoa Elisan netin, MTV:n maksukanavat ja Elisan puhelinliittymät tämän takia jos katkoa tulee.

        Ei oikeuta irtisanomiseen tuo katko!!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        800 000 tv kotia vaikuttava asia, ei se ole ihan mitätön, sieltä menee useita kanavia pimeäksi Elisan kiukuttelun takia.
        Ainakin minä harkitsen vakavasti irtisanoa Elisan netin, MTV:n maksukanavat ja Elisan puhelinliittymät tämän takia jos katkoa tulee.

        Miten niin Elisan kiukuttelu? Elisa on valmis toimimaan kuten tähänkin asti, eli välittämään MTV:n maksuttomat kanavat kaapeli-tv-verkossaan ilman maksua. Tuo ei jutun mukaan MTV:lle käy.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        800 000 tv kotia vaikuttava asia, ei se ole ihan mitätön, sieltä menee useita kanavia pimeäksi Elisan kiukuttelun takia.
        Ainakin minä harkitsen vakavasti irtisanoa Elisan netin, MTV:n maksukanavat ja Elisan puhelinliittymät tämän takia jos katkoa tulee.

        Elisan kiukuttelun takia?Mtv tässä haluaa rahastaa.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Miten niin Elisan kiukuttelu? Elisa on valmis toimimaan kuten tähänkin asti, eli välittämään MTV:n maksuttomat kanavat kaapeli-tv-verkossaan ilman maksua. Tuo ei jutun mukaan MTV:lle käy.

        Mtv tässä kiukuttelee. S ja K voi lakata mainostaäasta. Samoin ikea hk ym.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        800 000 tv kotia vaikuttava asia, ei se ole ihan mitätön, sieltä menee useita kanavia pimeäksi Elisan kiukuttelun takia.
        Ainakin minä harkitsen vakavasti irtisanoa Elisan netin, MTV:n maksukanavat ja Elisan puhelinliittymät tämän takia jos katkoa tulee.

        Sais mennä välillä pimeeksi koko toosa!


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        800 000 tv kotia vaikuttava asia, ei se ole ihan mitätön, sieltä menee useita kanavia pimeäksi Elisan kiukuttelun takia.
        Ainakin minä harkitsen vakavasti irtisanoa Elisan netin, MTV:n maksukanavat ja Elisan puhelinliittymät tämän takia jos katkoa tulee.

        MTV lopetti sopimuksen EI Elisa.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        800 000 tv kotia vaikuttava asia, ei se ole ihan mitätön, sieltä menee useita kanavia pimeäksi Elisan kiukuttelun takia.
        Ainakin minä harkitsen vakavasti irtisanoa Elisan netin, MTV:n maksukanavat ja Elisan puhelinliittymät tämän takia jos katkoa tulee.

        MTV se irtisanoi sopimuksen EI Elisa.


    • Anonyymi00008

      Mainostajat! Älkää mainostako MTVllä maksatte turhasta kun MTV ei niitä enää sadoille tuhansille näytä.

    • Anonyymi00014

      sitähän näkee vaikka netin kautta? laittaa vaan tietokone hdmi johdon tv

      • Anonyymi00015

        Miten se muka näkee? Mikä on sivusto, jossa voi katsoa ilmaiseksi? Yhteiskunnallisesti merkittävät tapahtumat pitää pystyä katsomaan veloituksetta. Kansainvälisen jääkiekkoliiton järjestämät miesten jääkiekon maailmanmestaruuskilpailu lasketaan sellaiseksi. Asia mainitaan jutussa.


      • Anonyymi00017

        Lisäys: "Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumiin, jotka tulisi voida katsoa suorina ja maksuttomina lähetyksinä kaikkialla Suomessa."


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Lisäys: "Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumiin, jotka tulisi voida katsoa suorina ja maksuttomina lähetyksinä kaikkialla Suomessa."

        Valtioneuvoston asetus televisio- ja radiotoiminnasta 1245/2014
        https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/saadoskokoelma/2014/1245


      • Anonyymi00157
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Lisäys: "Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumiin, jotka tulisi voida katsoa suorina ja maksuttomina lähetyksinä kaikkialla Suomessa."

        Ei oo maksutonta olemassakaan kokoomus Suomessa. Leivän, bensan, sähkön jne hinnat hipoo pilviä. Mm tuosta kakusta riittää jaettavaa kaupallisille kanavillekin ja operaattoreille, verojen kautta loput avut


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Miten se muka näkee? Mikä on sivusto, jossa voi katsoa ilmaiseksi? Yhteiskunnallisesti merkittävät tapahtumat pitää pystyä katsomaan veloituksetta. Kansainvälisen jääkiekkoliiton järjestämät miesten jääkiekon maailmanmestaruuskilpailu lasketaan sellaiseksi. Asia mainitaan jutussa.

        Onneks on antennit joka telkkarille. Olohuoneessa, tietokonehuoneessa, työhuoneessa ja autotallissa, voi katsoa lätkäkisoja missä haluaa


    • Anonyymi00019

      Elisalta tulee nyt tilaajille viesti, että MTV kanavat tulevat poistumasn palvelustamme x,x,2026 alkaen. Hinta pysyy samana eikä sinulta vaadita mitään toimenpiteitä.

    • Anonyymi00020

      MTV:n omistuspohja vaihtui.

      Kovasti lupailtiin ettei se tule katsojan näkökulmasta vaikuttamaan mihinkään.

      Nyt se sitten nähtiin.

      • Anonyymi00029

    • Anonyymi00023

      Jääkiekkoa ei ainakaan tule ikävä.

    • Anonyymi00024

      No just tuli uutinen, että sittenkin ne kisat saa näkymään. Tuossa uutisessa seikkaperäinen ohje, mitä teet ja kisat näkyy!!

      https://yle.fi/a/20-204306

      • Anonyymi00028

        Huono provo. Ei jatkoon.


      • Anonyymi00055

        Tyhmä olet.. muka neuvot. Ei kannata avata linkkiä.


      • Anonyymi00122

        Ei auttanut. Paska alkoi haista mutta kanavat edelleen pimeinä


    • Anonyymi00026

      Onko kuitenkin Purran syytä tämäkin?

    • Anonyymi00031

      Hyvä Elisa pitäkää vaan puolenne, oikeassa olette. MTV on nyt kaikinpuolin täysin pelleilijöiden kanava kökkö uutisineen ja itsensä esittelijöineen. Ei mitään menetetä tässä tapauksessa.

    • Anonyymi00032

      Miksi tämmösen korruptiorikollis firman annetaan toimia suomessa?
      elisa kuuluis lakkauttaa!
      elisa ei ole valtion firma, mut jostain syystä orpo on antanut elisalle supon oikeudet.

      • Anonyymi00046

        Elisa ahneudelle paskan loppu


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Elisa ahneudelle paskan loppu

        "Elisa sanoo välittäneensä MTV:n maksuttomat kanavat kaapeli-tv-verkossaan vuosikymmenten ajan ilman maksua ja MTV:n keränneen kanavien mainostuotot kokonaisuudessaan itse. Elisa sanoo olevansa valmis jatkamaan tätä mallia myös jatkossa."

        Miten Elisan ahneus näkyy siinä, jos välittävät maksutta MTV:n maksuttomat kanavat kaapeli-tv-verkossaan?


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Elisa ahneudelle paskan loppu

        Elisan ahneet mulkut laitettava oikeaan vastuuseen.


      • Anonyymi00098

        Ei Elisa ole mikään rikollisfirma vaan MTV on!!


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Elisan ahneet mulkut laitettava oikeaan vastuuseen.

        EI, vaan MTV:n ahneet mulkut laitettava vastuuseen! MTV on tässä se joka ahnehtii!!


    • Anonyymi00035

      Myös Aamulehti on kirjoittanut aiheesta. Voi mahdollisesti olla jokin toinen näkökulma aiheesta.

      https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000012001878.html

    • Anonyymi00036

      Kyllä YLE1 saa luvan riittää Kehä 3 ulkopuolella

    • Anonyymi00037

      MTV: "Maksakaa, että näette mainoksia".

    • Anonyymi00038

      DNA nostaa kaapelijakelun kuukausimaksuhintaa 30 prosenttia! Nyt loppu kaapeli-tv:n katselu. Harava-antenni tulee katolle.

    • Anonyymi00040

      Elisa viihde, digiboksi, reititin, ja antennin kautta kuva. Koskeeko myös niitä talouksia?

      • Anonyymi00070

        Antennin kautta jos tulee, niin ei koske. Koskee Elisan kaapeli-tv-verkon kautta tulevaa tv-lähetystä.


    • Anonyymi00041
    • Anonyymi00042

      Topi Manner pilasi Finnairin ja nyt Elisan.että sellaiset meriitit tällä ukolla.

      • Anonyymi00162

        Nämä mulkvisti kiertää yrityksiä saneeraten ja vetäen hirveitä liksaa ja bonuksia, ahneita sikoja kaikki tyynni


    • Anonyymi00043

      Kaikki maksaa alisa saa kaivaa kuvetta.💸

    • Anonyymi00044

      Eihän tuo Subi ja Avat näy kaikkialla Suomessa antennin kautta. Nämä kol.osen kanavat tulee silloin lopettaa koko Suomesta!

    • Anonyymi00045

      Ei niitä TV antenneja olisi kannattanut heittää veke meillä rivarissa sanottiin kaapelista tulevat lähetykset ja säästöä tulee noin 700 euroa vuodessa mobiililla pärjätään tosin lähetin oli puolen kilsan päässä ja kohta 6g

      • Anonyymi00065

        Vähän aikaa sitten eräässä ketjussa joku ihmetteli että katsooko joku anteennilähetyksiä nykyäänki.
        Silloin kerroin että ainakin minulla on anteennijärjestelmä valokuidun kautta tulevan tv lähetysten rinnalla ihan varuilta ja voin sanoa että vähän väliä tarvitsee.
        Nykyiset dikilähetykset ovat sen verran hyviä että riittää pieni anteenni välikatolla ja hyvin näkyy.
        Niin ja kaikki hienot elektroniikat pois kaapeleiden välistä, haittaavat vain singnaalin kulkemista.


      • Anonyymi00071

        Vanhalla antennilla ei tee mitään. Pitää olla uusi, joka tukee nykysiä standardeja.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Vanhalla antennilla ei tee mitään. Pitää olla uusi, joka tukee nykysiä standardeja.

        Ei ole mitään erikoisantenneja, sama antenni käy koska ei se antenni välitä siitä onko signaali DVB-T vai DVB-T2!! Eikä liioin siitä onko signaali analoginen vai digitaalinen.


    • Elisalla on oman kokemukseni mukaan erittäin hyvät palvelut joten mtv:n roskakanavien loppumisen takia en todellakaan aio operaattoria vaihtaa.

      IIHF TV:n kautta voi katsoa lätkää ilmaiseksi ja jos sijainnin takia ei näy niin vpn auttaa.

      • Anonyymi00049

        Punikin on saatava kaikki ilmaiseksi. Punikki on kuin uhrinsa verta imevä punkki.


      • Anonyymi00072

        Operaattorin vaihtaminen ei välttämättä ole kaikkialla edes vaihtoehto.


    • Anonyymi00051

      Niin kauan kun jonkun niko saarisen pärstä on telkussa telkku saa olla kiinni.

      • Anonyymi00081

        Samaa mieltä.En vaan ymmärrä miten hitossa nykyään tuo ärsyttävä pelle joka s....tanan ohjelmassa.Ei turhempaa ihmistä olekkaan.Meillä kääntyy kanava välittömästi kun pärstä ilmestyy ruutuun.Ei puutu muuta kun joku kanava palkkaa uutistenlukijaksi.


      • Anonyymi00163

        Samaa mieltä, aina kun sen näkee niin tulee vastustamaton halu läimäyttää


      • Anonyymi00164
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Samaa mieltä.En vaan ymmärrä miten hitossa nykyään tuo ärsyttävä pelle joka s....tanan ohjelmassa.Ei turhempaa ihmistä olekkaan.Meillä kääntyy kanava välittömästi kun pärstä ilmestyy ruutuun.Ei puutu muuta kun joku kanava palkkaa uutistenlukijaksi.

        Jos ei suomessa muuten "julkkikseksi" pääse niin homoilemalla nyt näköjään ainakin. Ihan turhake tyyppi


    • Anonyymi00056

      ei kai noita kanavia kukaan muutenkaan katso paitsi jotkut Salaiset Eläimet -ohjelman himo-fanit.

    • Anonyymi00057

      MTV kanavan pimentyminen 300 000-800 000
      Elisa kaapelin verkon asiakkaille tarkoittaa sitä, että vain YLE uutisia on televisiosta saatavilla.

      Eli täysin puolueetonta uutisia EI enää Suomessa näy.

      • Anonyymi00104

        Ja MTV3:n uutisetko MUKA on puolueettomia?? HAH HAH!!


    • Anonyymi00058

      MTV näytti myös uutisia ja nyt osa ihmisistä ei enää näe.

      MITEN ON MAHDOLLISTA, ETTÄ EDES UUTISET EI NÄY??

      Mitä MTV oikein touhuaa!!!

      Ei uutisista pidä joutua maksamaan mitään tai joutua katsomosta katselemaan!!!

      Miksi toiset saa nähdä uutisia ja toiset ei???

      Kiukkunen Elisa kaapelin asiakas!!!!!!


      Oikeasti MTV touhua pitäisi tutkia onko laillista pakottaa ihmiset katsomoon, että näkee edes uutisia läheryksiä???

      300 000- 800 000 ei näe enää televisiosta suoraan MTV uutisia!

    • Anonyymi00059

      kaikki Schibsted Median palvelut boikottiin.
      Blokataan maikkari googlen hakutuloksista (uBlock), niin eivät saastuta maailmaa propagandallaan.

      • Anonyymi00165

        Samaa mieltä, boikottiin vaan kaikki


    • Anonyymi00060

      Kaikki Schibsted Median "palvelut" boikottiin

    • Anonyymi00062

      Ei haittaa minua.
      Katson Venäjän, Thaimaan ja Kiinan tv kanavia. Parasta olla pysymättä aitojen sisällä kuin lehmä, varsinkaan jos ei ole lehmä.

      • Anonyymi00067

        Venäjällä on internettiä rajoitettu kovemmin kuin missään muualla. Kiinaa se ei sentään ole vielä saanut kiinni. Siellä sensurointi on ollut jo vuosia tiukinta, kuten näissä maissa muukin tiedonvälitys.


    • Anonyymi00063

      Pitää näköjään irtisanoa kaikki Elisan liittymät ja sopimukset.

      • Anonyymi00074

        Eihän Elisa ole syyllinen siihen, että MTV purki sopimuksen.

        "Elisa sanoo välittäneensä MTV:n maksuttomat kanavat kaapeli-tv-verkossaan vuosikymmenten ajan ilman maksua ja MTV:n keränneen kanavien mainostuotot kokonaisuudessaan itse. Elisa sanoo olevansa valmis jatkamaan tätä mallia myös jatkossa."


    • Anonyymi00066

      Toivottavasti isot mainostajat äänestävät jaloillaan ja irtisanovat mainos sopimuksensa MTV3:n kanssa! Onhan tuo MTV3:n vaatimus aivan järjetön. Mainosrahoitteinen kanava joten eikö pitäisi nostaa mainoksista perittyjä hintoja jos toiminta ei kannata! Syytönhän Elisa on tilanteeseen. Tuntuu että MTV3:n toimitusjohtaja on haukannut liian ison palan.

      • Anonyymi00084

        Mietippä mainosten määrää MTV:n kanavilla,aivan sikana.Puolentoista tunnin elokuvatkin kestää MTV:n kanavilla mainoksineen lähes kolme tuntia mainoksineen???Luuletko että muutamalla satasella tai tuhannella saat mainokset sinne väliin pyörimään???? Kyllä siinä puhutaan kymmenistä tuhansista per spotti.Siitä kun vähän ynnäilet minkälaiset tulot noista tulee mutta pitäähän sitä nykyään hamuta vaan lisää tuloja niin voidaan johtoporrasta sitten palkita ruhtinaallisesti.Meille ei tuo MTV:n näkymättömyys hetkauta yhtään,suurin osa siellä tulevista elokuvistakin nähty kymmeniä kertoja ja nyt taaskin alkaa Bondit pyörimään kuinkahan monetta kertaa???????Joutaisi sammuttaa koko MTV.


    • Anonyymi00075

      MTV3 toimitusjohtaja kehuu kanavan tarjontaa ja laatua. Mielestäni kanavan tarjonnassa ei ole juuri kehumista. Uutiset tulee kyllä katsottua mutta aika harvoin muuta.

      • Anonyymi00176

        Tuskinpa edes itse katsoo omia kanaviaan eikä tiedä mitä paskaa siellä esitetään


    • Anonyymi00079

      Mitä DNA ja Telia maksavat MTV3:lle ilmaiskanavien välittämisestä? Onko näkyvissä korruptiota?

      • Anonyymi00090

        Sitä ei tarina kerro.


    • Anonyymi00080

      Eivät tv-lähetysten taajuusalueet ole juuri muuttuneet, eli vanhoilla antenneilla pärjää.

      • Anonyymi00091

        Kyse onkin Elisan kaapeli-tv-verkon lähetyksistä.


    • Anonyymi00082

      Oikeudenmukaista olisi, kun yleveron voisi maksaa kanavalle mitä haluaa katsella.

      • Anonyymi00116

        Se ei olisi silloin enää YLE vero, vaan jotakin muuta maksua.


    • Anonyymi00083

      MTV3:n pitäisi maksaa Elisalle siitä että se saa käyttää Elisan verkkoa mainostamiseen!

    • Anonyymi00085

      Tämähän näyttää jo Venäjän touhulta kun kanavia rajoitetaan. Tämän seurauksena laitamme Elisan puhelinliittymätkin uusjakoon. Toivottavasti tulee joukkopako Elisalta kiitokseksi heidän menettelystään. Nyt vaan kaikki DNA:n ja Telian asiakkaiksi .

      • Anonyymi00086

        Eiköhän tuo MTV ole kuitenkin syypää tälläkertaa? Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin kommentoi.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Eiköhän tuo MTV ole kuitenkin syypää tälläkertaa? Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin kommentoi.

        Tuolta se vaikuttaa. MTV irtisanoi sopimuksen.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Eiköhän tuo MTV ole kuitenkin syypää tälläkertaa? Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin kommentoi.

        Odotellaan rauhassa muutama muutama päivä. Jääkiekko on tapahtuma joka tärkeys on ilmeisesti suurempi kuin esim. Ukrainan sota.
        Ajelen mökille eläkerahoilla ostamillani bensoilla ja napsautan TV:n päälle jos haluan katsella jotakin. Västäräkit istuvat ulkoantennin päällä. MTV:n elokuvat tallennan aina digiboxin muistiin. ja katselen niitä joskus sadekelilillä pikakelaten mainokset ohi. Eikä Elisan toimet kiinnosta, koska mökilläni käytän puhelimessani paremman operaattorin tarjaomaa yhteyttä.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Odotellaan rauhassa muutama muutama päivä. Jääkiekko on tapahtuma joka tärkeys on ilmeisesti suurempi kuin esim. Ukrainan sota.
        Ajelen mökille eläkerahoilla ostamillani bensoilla ja napsautan TV:n päälle jos haluan katsella jotakin. Västäräkit istuvat ulkoantennin päällä. MTV:n elokuvat tallennan aina digiboxin muistiin. ja katselen niitä joskus sadekelilillä pikakelaten mainokset ohi. Eikä Elisan toimet kiinnosta, koska mökilläni käytän puhelimessani paremman operaattorin tarjaomaa yhteyttä.

        Se että sinulla sattuu toimimaan, ei lohduta heitä joilla ei toimi.


    • Anonyymi00087

      MTV ohjelmisto yhtä kökkööstä kuin on toimarinsakin, ilmankos kaikki esiintyjätkin uutisia ja säitä myöden samaa sarjaa, naurettavaa

    • Anonyymi00094

      Mediayhtiö MTV on irtisanonut jakelusopimukset Elisan kanssa. Sen seurauksena MTV:n maksuttomat kanavat eli MTV3, Sub ja Ava sammuvat Elisan kaapeliverkossa ja Elisa Viihde -palvelussa keskiviikkona 13. toukokuuta.

      Näin on, vaikka Elisa on välittänyt MTV:n maksuttomat kanavat kaapeli-tv-verkossaan vuosikymmenten ajan ilman maksua.

    • Anonyymi00096

      Ihmisissä on vikaa kun roikkuvat yhdessä jos toisessa riippuvuudessa.

      Mitä väliä on mtv, suomi24, facebook, instragram, whatsapp, tupakanpoltto ym. Jos ne loppuu tai poistuu niin mitä sitten? Tekemistä riittää aiba muualla. Jos et voi olla irti älypuhelimesta äppeineen päivääkään niin herää pahvi elämään. Pistä kaikki viikoksi syrjään puheluita lukuun ottamatta ja jätä ne telkkarin uutisetkin katsomatta. Tulet huomaamaan miten mukavaa elämä on kun Ukrainan sota ym eivät häiritse elämää.

      • Anonyymi00166

        Se on juurikin näin, tuo jatkuva epätoivoinen toitotus milloin mistäkin uhkasta tai ikävästä tapahtumasta alkaa vaan vituttamaan, aina on joku ongelma eikä juuri koskaan mitään hyvää kerrottavaa. Säätilatkin perkele inhimillistetään niinkuin ne olisi jotain tuntevia olioita....


    • Anonyymi00097

      MTV on ilmeisesti huonossa hapessa. Mainostaa jo omia ohjelmiaan ja samat ohjelmat uusintoina pyörivät eri Maikkarin kanavilla. Mainostajat ovat siirtyneet "pikkukanaville", joilta tulee katsojia kiinnostavia ohjelmia.

      • Anonyymi00145

        Ai näille jeesus-kanaville?


    • Anonyymi00103

      Hantapanta.

    • Anonyymi00117

      Ihmetyttää että ministeri patistaa sopimaan kiistan vaikkei hänellä ole mitään toimivaltaa kaupallisten yhtiöiden keskinäisiin sopimuksiin.

    • Anonyymi00119

      Onneksi on jäljellä vielä tuo antennit katolla.

      • Anonyymi00120

        Antenni


    • Anonyymi00121

      Ei edes antenni jakeluna näe näitä Sub ja Ava kanavaa kaikkialla Suomessa. Nämä pitää siis muiltakin blokata pois. TASAPUOLISUUS.!!

      • Anonyymi00123

        Maailma ei valitettavasti ole tasa-arvoinen.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00123 kirjoitti:

        Maailma ei valitettavasti ole tasa-arvoinen.

        Pöljät suomalaisviisaat tietävät kaiken tärkeän, niin kuin sen, että on oltava 27/7 kavereiden ja kaikkien muidenkin tavattavissa ja Nokian aikoinaan mainostaman, idioottimasen Connecting People haistapaskan hömpötyksen mukaisesti.
        Nyt on vain niin, että viranomaisetkin ovat ottaneet tavallisen ihmisen hampaisiinsa, ja retuuttavat niin kuin haluavat. Teveysalveluiden kanssa kommunikointi vaatii toimivan puhelimen ja sen käyttäjältä hyvää muistia ja toimivia sormia.

        Onneksi tuo hevonvitun mainosteevvee näyttää nyt näyttävän todelliset turhamaiset kasvonsa. TV:ssä mainostaminen ei todellakaan lisää tavallisten kuluttajien tietämystä tarpeellisten perusasoiden himnnoista, jos saatananmoisessa mainosruletissa pyörii pääosin idioottimaisia pilasketsejä.

        Koskahan saadaan lakeja joilla kiinlaiset mainostajat saatasiin kuriin, ettei puhelimen tarpeellisissakin sovelluksissa tunkisi väliin jokin raivostuttava mainos jonka poistaminen vaatii erillisen näpeltämisen.

        Kyllä ei ollut 50-luvulla tämmöistä, että kaikkea pitää mainostaa.


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00123 kirjoitti:

        Maailma ei valitettavasti ole tasa-arvoinen.

        Pöljät suomalaisviisaat tietävät kaiken tärkeän, niin kuin sen, että on oltava 27/7 kavereiden ja kaikkien muidenkin tavattavissa ja Nokian aikoinaan mainostaman, idioottimasen Connecting People haistapaskan hömpötyksen mukaisesti.
        Nyt on vain niin, että viranomaisetkin ovat ottaneet tavallisen ihmisen hampaisiinsa, ja retuuttavat niin kuin haluavat. Teveysalveluiden kanssa kommunikointi vaatii toimivan puhelimen ja sen käyttäjältä hyvää muistia ja toimivia sormia.

        Onneksi tuo hevonvitun mainosteevvee näyttää nyt näyttävän todelliset turhamaiset kasvonsa. TV:ssä mainostaminen ei todellakaan lisää tavallisten kuluttajien tietämystä tarpeellisten perusasoiden himnnoista, jos saatananmoisessa mainosruletissa pyörii pääosin idioottimaisia pilasketsejä.

        Koskahan saadaan lakeja joilla kiinlaiset mainostajat saatasiin kuriin, ettei puhelimen tarpeellisissakin sovelluksissa tunkisi väliin jokin raivostuttava mainos jonka poistaminen vaatii erillisen näpeltämisen.

        Kyllä ei ollut 50-luvulla tämmöistä, että kaikkea pitää mainostaa.


      • Anonyymi00155

        Muuta sivistyksen pariin.


    • Anonyymi00143

      MTV? Ai, se on siinä muinaisessa laatikossa jota vanhukset katsoo. Siinä, josta pitää maksaa vaikkei käytä sitä mihinkään.

      • Anonyymi00146

        Heh heh! kun kasvat täysi-ikäiseksi niin saat alkaa maksaa yleveroa, niin kun me aikuiset jo maksamme. Luultavasti hankit sen "laatikonkin, kun läppärin ruudulta niin lastenlasteni kertoman mukaan vaikea pelata niitä nettipelejä.


      • Anonyymi00147

        Heh heh! kun kasvat täysi-ikäiseksi niin saat alkaa maksaa yleveroa, niin kun me aikuiset jo maksamme. Luultavasti hankit sen "laatikonkin, kun läppärin ruudulta niin lastenlasteni kertoman mukaan vaikea pelata niitä nettipelejä.


    • Anonyymi00150

      Ei haittaa vaikka kaikki urheilu jäisi pois, sitä on aivan liikaa..

    • Anonyymi00156
      • Anonyymi00170

        "Maitookaan en oo koskaan juonu....." Enkä juo.


    • Anonyymi00158

      Minä katkaisisin Elisalta kaulan.

    • Anonyymi00159

      Laskeskelin juuri, että jos kaikki 800tuhatta asiakasta hankkii nyt Katsomo+ -liittymän, se tekee 6,95€ hinnalla 5,5 miljoonaa kuukaudessa, eli 66 miljoonaa vuodessa ekstraa MTV:lle. Rahastuksesta tässä on kysymys, eikä mistään muusta!

      • Anonyymi00168

        800000 miinus yksi. En tule koskaan taipumaan tällaiseen kiristykseen ja ahneeseen rahastukseen. Poistin jo tv.n kanavaluettelosta nämä kanavat ja takaisin en niitä enää laita vaikka palaisivatkin


      • Anonyymi00173

        800 000 (tai mikä oikea luku nyt onkaan) tarkoittaa että noin monella taloudella on Elisan kaapeli-TV, ei muuta. Minun tapauksssa vuokrataloyhtiö valitsi aikanaan Elisan. Minä katson TV:stä vain leffoja ja noitahan esittää muutkin noin 10 kanavaa.


      • Anonyymi00174
        Anonyymi00168 kirjoitti:

        800000 miinus yksi. En tule koskaan taipumaan tällaiseen kiristykseen ja ahneeseen rahastukseen. Poistin jo tv.n kanavaluettelosta nämä kanavat ja takaisin en niitä enää laita vaikka palaisivatkin

        Minä tein uuden kanavahaun mutta ei nuo MTV:n kolme kanavaa minnekään kadonnut.


      • Anonyymi00179
        Anonyymi00174 kirjoitti:

        Minä tein uuden kanavahaun mutta ei nuo MTV:n kolme kanavaa minnekään kadonnut.

        Ei ne kanavahaulla mihinkään katoakkkaan, älä tee kanavahakua, poistat ne vaan lsuosikkilistalta niin EGP_ssä ja kanavia selatessa tule enää ruutua missä kerrotaan että kanava ei enää kuulu Elisa kaapelin lähetyksiin.


    • Anonyymi00160

      Jos on sopimuksia maksullisista kanavista molempien kanssa niin ei muuta kuin irtisanomaan ne. MTV; llä on liikaa noita paskamainoksia muutaman minuutin välein.

    • Anonyymi00161

      Ne 800000 joilla ei enää nuo paskakanavat näy huomaavat varsin pian kuinka turhia ne olivat ja oikein hienosti tulee toimeen ilman mainossaastan tuputtamista, halvalla tehtyä realityhöttöä ja loputtomia uusintoja . Kaikkien mtv-medioiden, uutisten ja vastaavien seuraaminen kannattaa myös lopettaa

    • Anonyymi00169

      Onko tällä forumin osiolla joku mtv:n palveluksessa oleva moderaattori kun on noin paljon viestejä poistettu? mtv:llähän ei ole minkäänlaista palautekanavaa ja syytähän ei kenekään tarvitse arvailla

    • Anonyymi00171

      Ei haittaa yhtään. Toivottavasti koko MTV siirtyy maksukanavaksi ja poistuu tv kanavista. Ei sitä pysty muutenkaan katsomaan kun mainoksia on liikaa. Ei kai tuota enää katso kun mummot ja papat.

    • Anonyymi00172

      Kuinka paljon Telia ja DNA maksavat MTV3:n ilmaiskanavien välittämisestä? Tuleeko tähän mistään vastausta, muuta kuin että "sopimusten yksityiskohdat ovat liikesalaisuuksia", mikä on tekoälyltä. Onko Elisa ainoa, jota nyt päätetty kepillä kurittaa? Hyvä oli MTV:n yhden pomon perustelu, että Elisa kun tekee niin hyvää tulosta... Se on vähän vassarimeininkiä, että ollaan kateellisia toisten menestyksestä ja yritetään mieluummin kampittaa se kuin kehittää omaa toimintaa.

      • Anonyymi00177

        Telialla ja DNA:lla on samat neuvottelut edessä kunhan heidän nykyiset sopimukset päättyy. Saa nähdä suostuvatko hekään maksamaan tästä.


    • Anonyymi00181

      Maikkarin ja ylen kanavat saa näkyviin parilla kaapelin tai rautalangan pätkällä.
      Jo 60 luvulla ihmiset tajusivat että kun tekee kaapelista t mallisen antennin ja asettelee sen oikeaan asentoon niin alkaa kanavat näkymään.
      Nykyihminen on vain tyhmentynyt niin paljon että jopa ilmaiskanavista pitää maksaa että joku saattaa ne näkyviin telkkarissa.
      Jos taidot ei riitä tuon anteennin almistukseen niin niitä voi hakea elektroniikkamyymälöistä kautta maan.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe