Meillä Myllymäen alueella ei näy TV-kanavat, onko muilla vastaavaa?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Osta valokuitu 🦾
- Anonyymi00002
Valokuitu jo vanhanaikane pitää olla vielä nopeempi.
- Anonyymi00003
On 2026 ja käytät kaapeliverkkoo? Oot vähä myöhäs meillä dna toimii netin kautta ja hyvin pelaa kanavat ja muut.
- Anonyymi00004
Joo kyllä kaapeliverkon kautta näkyy meidän TV-kanavat, saman verkon kautta kauppaavat internetyhteyksiä, on kokemusta en halua enää, valokaapeli paljon luotettavampi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo kyllä kaapeliverkon kautta näkyy meidän TV-kanavat, saman verkon kautta kauppaavat internetyhteyksiä, on kokemusta en halua enää, valokaapeli paljon luotettavampi.
No mikä vika internetissä on?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No mikä vika internetissä on?
Ei internetissä mitään vikaa ole ku kaapeli-tv:n kanavat ei näy telkkarista. Meidän netti ei ole DNA:lta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei internetissä mitään vikaa ole ku kaapeli-tv:n kanavat ei näy telkkarista. Meidän netti ei ole DNA:lta.
Eli sulla ei oo sitä dna boksia.
- Anonyymi00008
DNA ei näköjään vaivaudu päivittelemään häiriökarttaa millään tavalla, ongelmia on ainakin Kivenkadulla ja Venlankadulla, TV-kanavat ei ole näkyneet ainakaan vuorokauteen ja luulen että ongelmat koskevat myös DNA:n kautta otettuja cable internetyhteyksiä.
HYVÄ DNA, PISTEET TIEDOTTAMISESTA. - Anonyymi00009
DNA ei näköjään vaivaudu päivittelemään häiriökarttaa millään tavalla, ongelmia on ainakin Kivenkadulla ja Venlankadulla, TV-kanavat ei ole näkyneet ainakaan vuorokauteen ja luulen että ongelmat koskevat myös DNA:n kautta otettuja cable internetyhteyksiä.
HYVÄ DNA, PISTEET TIEDOTTAMISESTA. - Anonyymi00010
HYVÄ DNA, PISTEET TIEDOTTAMISESTA. - Anonyymi00011
Muuta ihmisten ilmoille, niin ongelma poistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561