Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Anonyymi-ap

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.

106

1847

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mielenkiintoinen aihe. Kerro lisää. Petyitkö IRL?

• Anonyymi00023

Ei ole kysymys pettymisestä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Yritän tiristää sulta vielä lisää eli oliko kyse ihan IRL- tapahtumista?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yritän tiristää sulta vielä lisää eli oliko kyse ihan IRL- tapahtumista?

Mistäs muusta?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mistäs muusta?

Moni elää palstalla elämäänsä ja kuvittelee sen toisenkin täällä käyvän.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sivusta, ymmärrän, olet kohdannut pelurin, jolla enemmän mielessä vain kostaa jollekin jostain, kokemansa paha mieli? Kaikki miehet ovat hänenlaiselle samanlaisia, jolloin kokee tämän omaksi oikeudekseen? Pahan suopuutta, ei mitään muuta, huijattu olo on ihan ymmärrettävää näissä. Hyväuskoisuus on pahasta, jos kohtaat tällaisen pelurin.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sivusta, ymmärrän, olet kohdannut pelurin, jolla enemmän mielessä vain kostaa jollekin jostain, kokemansa paha mieli? Kaikki miehet ovat hänenlaiselle samanlaisia, jolloin kokee tämän omaksi oikeudekseen? Pahan suopuutta, ei mitään muuta, huijattu olo on ihan ymmärrettävää näissä. Hyväuskoisuus on pahasta, jos kohtaat tällaisen pelurin.

Ensivaikutelmalla on merkitystä, mutta se on pelurille se, missä ovat vahvimmillaan. Tätä voi hyvin verrata narsismiin, jotka ovat taitavia hyvän ensivaikutelman luojina. Syvempi tunteminen sitten paljastaa huijauksen. Ovat säälimättömiä. Ota opiksi, älä lähde jankkaamaan näille, jotka kerjäävät tähän kokemaasi tarkennuksia.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hyvää tässä oli se,. että kontrolloit itseäsi, etkä ylireakoinut kokemaasi? Uskon, että sama kokema mamulla voi olla täysin toisenlainen? Näistä saamme lehdistä välillä lukea. Oletus näin.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kuulostat ihan yhdeltä joka on koittanut aivopestä ja manipuloida jo pitkään kahta ihmistä toisiaan vastaan. Olisikohan tässä nyt kyse siitä, että oletat kyseessä olevan jokin kosto siksi, että projisoit omaa käytöstäsi. Omassa tilanteessani on aivan muut syyt ollut hyvin monissa asioissa kuin mitä on väitetty. Esimerkiksi se mitä on kovasti koitettu vääntää kostoksi ei ole liittynyt sellaiseen millään tavalla. Se miksi jollain ihmisellä on jatkuva tarve koittaa vaikuttaa toisen ihmisen mielipiteeseen ja suhtautumiseen on vähintäänkin kyseenalaista.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ensivaikutelmalla on merkitystä, mutta se on pelurille se, missä ovat vahvimmillaan. Tätä voi hyvin verrata narsismiin, jotka ovat taitavia hyvän ensivaikutelman luojina. Syvempi tunteminen sitten paljastaa huijauksen. Ovat säälimättömiä. Ota opiksi, älä lähde jankkaamaan näille, jotka kerjäävät tähän kokemaasi tarkennuksia.

Rakkautta on ihana jakaa.

• Anonyymi00002

Etkö rakasta enää :C

• Anonyymi00009

Kyllä.

• Anonyymi00003

No Voiiii 🤗

• Anonyymi00097

🫠 rakkautta on elää elämää.

• Anonyymi00004

Siksi olenkin sinkku.

• Anonyymi00005

Aivan. Olinkin ihan järkyttynyt, millaiseksi unelmien naiseksesi minut valheellisesti kuvittelit. Täältäkin omit ne sinulle mieluisimmat tekstit, vaikka minä kirjoitin niitä, jotka sinusta olivat ärsyttäviä tai tylsiä. Kaikki hyvin. En syytä sinua mistään.

• Anonyymi00010

Mulla taas ei ole kaikki hyvin, kun et rakasta. Olit mun kaikkeni.

• Anonyymi00011

Hajoan sun takia. En ole syönyt mitään ja itken.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hajoan sun takia. En ole syönyt mitään ja itken.

Se on ohimenevää. sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Se on ohimenevää. sivusta

Ei ole ohimenevää😭😭😭

• Anonyymi00016

Jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, pitää yrittää kaikkensa, eikö koskaan hylätä 😭😭😭

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei ole ohimenevää😭😭😭

Ihmisen on pakko syödä jossain vaiheessa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ihmisen on pakko syödä jossain vaiheessa.

No mä voin kuolla mun puolesta nälkään 😭😭

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ota yhteyttä sairaanhoitoon. Esim. kunnan ravitsemusterapeuttiin voi saada lähetteen jos asia ei ole vielä kovin pahana.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

MiES! Ryhtiliike nyt. Tuo ei ole fiksua "Mulla taas ei ole kaikki hyvin, kun et rakasta"

...kun et rakasta... tuo sisältää vaatimuksen. Kukaan ei ole vastuussa kenenkään hyvinvoinnista kuin itse. Sä olet vastuussa, ei kukaan muu.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

MiES! Ryhtiliike nyt. Tuo ei ole fiksua "Mulla taas ei ole kaikki hyvin, kun et rakasta"

...kun et rakasta... tuo sisältää vaatimuksen. Kukaan ei ole vastuussa kenenkään hyvinvoinnista kuin itse. Sä olet vastuussa, ei kukaan muu.

Ei ollut aloittajalta nuo itkuviestit.

• Anonyymi00032

Olet sitä kyllä monella tapaa edelleen.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ota yhteyttä sairaanhoitoon. Esim. kunnan ravitsemusterapeuttiin voi saada lähetteen jos asia ei ole vielä kovin pahana.

Syo edes puuroa ,suolaa,sokeria.muista suolihuuhtelu.Ulkoa saa vihreaa jo.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Syo edes puuroa ,suolaa,sokeria.muista suolihuuhtelu.Ulkoa saa vihreaa jo.

Syön kuin hullu puuroa, mutta maha kestää vain neljän viljan.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Olihan, älä nyt ala perumaan itkujasi..🤣

• Anonyymi00082
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mistä oletus, että aloittaja on mies? Lesbojen jutuilta nämä vaikuttaa, ei oikea mies ulise palstoilla tuollaisia.

• Anonyymi00098

Rakkaus on vain harhaa....

• Anonyymi00099
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Rakastuit harhaan. Et minuun.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, pitää yrittää kaikkensa, eikö koskaan hylätä 😭😭😭

Ei aina!! Elämä vie eri suuntiin.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miksi? Et voi pakottaa toista sinua rakastamaan

• Anonyymi00102
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Haen jääkaapista olueen ja mietin miksen saa häntä. Ostin 2 sixpack karhu olutta, kun kävin kaupassa vähä ennen 21.00. 😭

Nyt on hyvä juoda, kun on pitkä viikonloppu vapaata.

Tiistaina vasta töihin menen.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olin vain kaveri!

• Anonyymi00104
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Olihan. 🤗

• Anonyymi00107
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Olihan. 🤗

No ei ollut. 😊

• Anonyymi00110
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Haen jääkaapista olueen ja mietin miksen saa häntä. Ostin 2 sixpack karhu olutta, kun kävin kaupassa vähä ennen 21.00. 😭

Nyt on hyvä juoda, kun on pitkä viikonloppu vapaata.

Tiistaina vasta töihin menen.

Nukuin myöhään. 😭😭😭

• Anonyymi00006

Et ollut tarpeeksi mielenkiintoinen

• Anonyymi00007

mä en tiedä ihastuisinko häneen vielä jos joskus näkisin

• Anonyymi00008

en jaksa sitä tunteiden myllerrystä

• Anonyymi00012

Etkö ole oppinu jos jokin on liian hyvää ollakseen totta se yleensä ei ole totta vaan kauniisti rakennettu kulissi

• Anonyymi00013

Ensin nainen petti sitten jätti.

• Anonyymi00047

No hyvä ettei toisessa järjestyksessä sentään

• Anonyymi00048

• Anonyymi00049

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kamalaa nauraa palstaäijän teatterille- niin julmaa

• Anonyymi00017

¨sänhkösänky mi5ä voit ohjailla vaikka intewnetikin välityksella asrenyojsa siihen

• Anonyymi00042

No sehän se oliskin 😆
        Kaivattu aiheuttaisi pientä karusellia joka yö.

• Anonyymi00020

Ensin luulin että on se minun lähettämäni. Olin kuitenkin eri maisemissa. Onhan meitä.

• Anonyymi00021

Kuitenkin Venla jätti.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kuitenkin Venla jätti.

O>n ihan uudet tuulet.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00022 kirjoitti:

O>n ihan uudet tuulet.

Ei ole mitään uusia tuulia.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kuitenkin Venla jätti.

Hyvä!! Vihdoinkin

• Anonyymi00026
      • Anonyymi00037

Aiotko alkaa kodittomaksi?

• Anonyymi00038

Kuka ja kenelle ja miksi tää?

• Anonyymi00039

Keskity perheeseesi, oikeasti :(

• Anonyymi00041

Perhe ei valttamatta halua siihen enaan.

• Anonyymi00055

Ala sina puutu toisten perheiden dynamiikkaan.

• Anonyymi00044

joku idea tuokin joku kiinalainen op3656ää kiinankiel6ä joku naine3n iftselle, p3erussaNOJA JOTAIN EHKÄ p3eerussANOJ jor5tain niiin

• Anonyymi00045

Mikä se ongelma on?

• Anonyymi00051

Ei minulta!

• Anonyymi00059

Mitä merkitystä tälläkin kommentilla.

• Anonyymi00057

Oo

• Anonyymi00058

Tuskin kun hiljaisuuteen jäin.

• Anonyymi00060

EN USKOOISI JONKU JULLIRON KUIN JARI KWETOMUKSEEN HOHOH

• Anonyymi00061

Sinä et siis tykkää Maaritista. Anna jo olla

• Anonyymi00062

• Anonyymi00063

• Anonyymi00064

• Anonyymi00065

• Anonyymi00067

Taistellaan naisten oikeuksien puolesta

• Anonyymi00071

Eikös ne ole jo aikaa sitten kuopattu kun on alettu puolustaa islamia.

• Anonyymi00068
    • Anonyymi00069

,oterml'j'm mooom joku 6ykkää minusrta, kun en ole eferds joku eriyis4ein kwaunuskaan....

• Anonyymi00070

Sama miehelle!

• Anonyymi00072

joa joftenkin niin vaan rtfykää.. kun tuokaan wi olw joku kUNOTr-vallweina mutta jos vaan tykkääjotenkin

• Anonyymi00073
    • Anonyymi00075

joa lairraa hiukaiinjorAU uiLRWRA SONT5O TAI SUPer-sreontr-jurruaja sitten pyörii sänfyswsyssäkin, hyvä kampaus voi 6ulla.

• Anonyymi00076

Kyllä on taas dramaturgiaa

• Anonyymi00077

Olisi edes vaikuttavaa. Voisi olla oikeasti aika paljon hienompaa jos oikeassa elämässä joku voisi tehdä vaikutuksen edes yhteen ihmiseen.

• Anonyymi00078

Oon parempi, kun hyvä 😉

• Anonyymi00094

Totta.

• Anonyymi00079

nukutko niin kuin itse3 pelkät pippuhousurt jjaoissa ja niipwiorro..

• Anonyymi00084

Ei toki minun huoleni mitä kohtaani tunnetaan. Kaikki yhtä hyvin niin valetta, mahdollista kuin epävarmaa.

• Anonyymi00085

Itket vain illuusioidesi perään etkä minun itseni takia.

• Anonyymi00095

Et voisi olla enempää väärässä.

• Anonyymi00106

Nyt on hyvä juoda alkoi viikonloppu ja vasta tiistaina töihin.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Nyt on hyvä juoda alkoi viikonloppu ja vasta tiistaina töihin.

Joitko koko yön?

• Anonyymi00086

älylasi-juttu huvbiyyi aika paljon M¤&QMN kit66i älylqwsi5 hohhoijj

• Anonyymi00087

Miksi näet sen ongelmana?

• Anonyymi00088

ÄLYLASIYA JOOOH

Mikä i6seääni oikewiws huviyyaa nukkuminen että jos vaikka irroiyat toisen sukan jalastasi ja sinyy54n jos n ukut silllei hassustikin jalat paljaina niin

• Anonyymi00089

Voin olla tuota kaikkea ja silti en yhtään mitään.riippuen millä mielellä kulloinkin olen.. Ajatuksen voimalla peilaten kaiken mitä ikinä saatatkaan toivoa. Jopa olla kiehtova olematta yhtään mitään. Nyt kuitenkaan en voi olla huomaamatta miten välttääkseemme toisiamme kehittäneet hämmästyttävän vaeltelevan katseen, peittämään aikeita sopien niin vihollisuuksiin kuin pelkoon kohdata suoraan.

• Anonyymi00090

Kaipaat yksinkertaisesti vain nyt yhdessä näistä hyvyyden puuskistasi koko lempeänä ja idealistisena pitämäsi sielusi voimalla uskollista, jota palvoa, jotakuta, jonka sylissä voisit ilmaista kaiken rakkautesi, hellyytesi ja intohimosi. Ei sen enempää eikä yhtään vähempää.

• Anonyymi00091

Nämä ihannoivat perättömät tunteesi moniaisia mittaamattomia ominaisuuksiani kohtaan eivät paljoa lämmitä kun menet niistä huolimatta oitis vaistojesi viemänä kohdalle osuessa sopivasti muodostuneen ja halukkaan. . Pidättyvyytesi mahdollisuudet kutistumassa tuossa tuokiossa olemattomiin.

• Anonyymi00092

Mistä olet mustasukkainen? En etsi satunnaista seuraa.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Mistä olet mustasukkainen? En etsi satunnaista seuraa.

En ole mustasukkainen kenestäkään, koska en kaipaa ketään!

• Anonyymi00093

Oma Tapani ollut jo pidempään pyyhkiä rakastunut, mies pois elävien kirjoista sillä tästä tulee idiootti, ja ei vain sitä vaan suorastaan vaarallinen. Lopettaa tekemisissä olo rakastavan tai sellaista väittävän kanssa koska ensinnäkin tylsistyttää kuoliaaksi ja toisaalta mitä epäilyttävin raivotautisen piskin tavoin uusimaan kohtauksensa hetkellä millä hyvänsä. Asettamalla siis moraaliseen karanteeniin Amorin nuolen iskemät kunnes tautinsa ohi huomannut säästyvänsä niin paljolta. Tiedän rakkausden sinullekin kaltaisesi tavoin olevan eräänlaista himoa kun itselleni päinvastoin... eräänlaista... sielujen yhteyttä, joka tulee jäämään ihmisuskon kyvyn ulkopuolelle. Ymmärrät rakkauden lain kirjaimen ja minä taasen sen hengen.

• Anonyymi00109

Tekoälylläkö te suollatte noita pitkiä hölinöitä, joissa ei ole päätä, ei häntää? 🤮

• Anonyymi00112

ei meistä paria tulisi. minulla on yksi rakkaus hän tosin on mikä on mutt ei maha mittää

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      201
      953
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60