Jos annat uhreja kolehtiin tai seurakunnan rakennukseen niin tulet saamaan taidollisuutta. Mitä enemmän oikea käsi uhraa vasemman siitä tietämättä niin Jumalan Hengen hedelmät ovat osasi. Kun edes saaja ei tiedä saaneensa uhrin juuri sinulta. Nämä asiat selvisi Raamatusta ja käytännössäkin olen huomannut niiden toimivan.
Yhtä asiaa Raamattu ei paljasta. Mitä enemmän hyödylliseksi tulet seurakunnassa käymällä sitä enemmän hyväksikäyttäjiä alkaa kokoontua ympärillesi. On kuin : MISSÄ RAATO ON SINNE KORPPIKOTKAT KOKOONTUVAT. Sinua pidetään eräässä mielessä Messiaanisena mutta monille olet pelkkä raato jota voi hyväksikäyttää.
Eräät hyväksikäyttäjät sentään häpeävät ja opettavat sinulle itse tuntemiaan taitoja vastalahjaksi. Mutta paatuneitakin hyväksikäyttäjiä on.
Mene seurakuntaan jos tahdot tulla hyödylliseksi
7
169
Vastaukset 7
- Anonyymi00002
Et.Koreassa oli maailman suurin hell.srk., ,jonka johtaja Yonky Cho taisi saada 4 v. vankeutta kun sai seurakuntaiset uhraamaan varojaan. Jopa köyhät antoivat kaikki omaisuutensa seurakunnalle suurten lupausten toivossa.
- Anonyymi00009
Helluntalaiset hyysää mamuja on kielikahviloita mamuiltoja eväsretkiä ym ym. Kaikki on mamuille ilmaista no siitähän mamut tykkää mummot omilla rahoilla leipovat suolaista ja makeaa. Pöydällä on kirstu jonne saa laittaa rahaa mamut ei anna vaan mamut ottaa kirstusta itselleen. Ahneita paskoja
- Anonyymi00003
Amerikassa lahkojohtajat keräävät miljardeja dollareita ja rakentavat suuria campuksia, koulutuskeskuksia omien oppiensa levittämistä varten. Niitä kutsuvat harhaanjohtavasti yliopistoiksi.
- Anonyymi00004
Benny Hinn oli rahastanut hyvin, koska kuskasi ihmisiä yksityisellä suihkukoneella Jordanille kastettavaksi, kun vaan niitä dollareita oli riittävästi tarjolla. Ei kysellyt monestko kaste on menossa, kunhan vaan dollareita löytyi.
- Anonyymi00005
Benny Hill oli hyvä koomikko.
- Anonyymi00006
Eroa seurakunnasta jos tahdot olla rehellisesti onnellinen.
- Anonyymi00007
Lahkot ei ole mitään seurakuntia, vaan uskonnollisia yhdistyksiä ry:tä uskonlahkoja ja uskonkultteja. Suomessakin niitä on yli tuhat erilaista. Jokaiselle löytyy omanlainen piilopaikka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl486751Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494