Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Anonyymi-ap

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa.

Eikö porvarimedialla ole oikeasti parempaa tarjota? Espanjassakin talous kasvaa oikeasti, koska siellä on erinomainen hallitus, ei erinomaista hallitusohjelmaa?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012005803.html

84

3563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Muuta Espanjaan! Kuka sinua täällä kaipaa.

      • Anonyymi00002

        MInä elätän teidät työeläkeloisetkin, joten olet minulle palveluksia velkaa. Talvisin lumitöitä, kesäisin nurmikonleikkuuta ja molempien autojen pesu + vahaus, ympärivuotisesti saat kiillottaa kenkäni. Sinulla on paljon tekemistä, koska minä elätän palkkasummastani varastetuilla rahoilla sinut ja muut työeläkeloiset.


      • Anonyymi00005

        Sitäpaitsi Espanjassa oli käytetty väärin EU:n antamia rahoja yleishyödyllisiin korjauksiin!
        Eipä kannata kehua Espanjaa!! Muut sinnitelevät rehellisesti noitten EU:n rahojen kanssa!
        Lindman sai pitkän nenän, kun moitti meidän hallitusta ja kiitteli Espanjan touhuja, jotka osouttautuivat Bluffiksi!!!


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sitäpaitsi Espanjassa oli käytetty väärin EU:n antamia rahoja yleishyödyllisiin korjauksiin!
        Eipä kannata kehua Espanjaa!! Muut sinnitelevät rehellisesti noitten EU:n rahojen kanssa!
        Lindman sai pitkän nenän, kun moitti meidän hallitusta ja kiitteli Espanjan touhuja, jotka osouttautuivat Bluffiksi!!!

        Höpölöpö. Espanjassa käytetään rahat oikein, eli koko kansan, eikä pienen kapitalistiporvariston hyväksi.

        Kansan omistamat keskuspankit tuottavat rahan. Pidetään huoli siitä, että rahat myös tasaisesti kansalaisille jaetaan. Ne ovat meidän yhteisiä rahoja kaikki, eivät joidenkin ahneiden kapitalistiporvareiden.

        Espanja on hieno maa. Toivottavasti Suomikin on joskus taas sellainen.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        MInä elätän teidät työeläkeloisetkin, joten olet minulle palveluksia velkaa. Talvisin lumitöitä, kesäisin nurmikonleikkuuta ja molempien autojen pesu vahaus, ympärivuotisesti saat kiillottaa kenkäni. Sinulla on paljon tekemistä, koska minä elätän palkkasummastani varastetuilla rahoilla sinut ja muut työeläkeloiset.

        Valetta öyhäämisesi.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        MInä elätän teidät työeläkeloisetkin, joten olet minulle palveluksia velkaa. Talvisin lumitöitä, kesäisin nurmikonleikkuuta ja molempien autojen pesu vahaus, ympärivuotisesti saat kiillottaa kenkäni. Sinulla on paljon tekemistä, koska minä elätän palkkasummastani varastetuilla rahoilla sinut ja muut työeläkeloiset.

        Hullu paljon työtä tekee....jne🤣🤣🤣


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        MInä elätän teidät työeläkeloisetkin, joten olet minulle palveluksia velkaa. Talvisin lumitöitä, kesäisin nurmikonleikkuuta ja molempien autojen pesu vahaus, ympärivuotisesti saat kiillottaa kenkäni. Sinulla on paljon tekemistä, koska minä elätän palkkasummastani varastetuilla rahoilla sinut ja muut työeläkeloiset.

        Autojen pesu ja vahaus on homojen hommaa. Ei tosi mies autoja pese eikä pesetä. Sade huuhtelee sen mitä tarvii.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Höpölöpö. Espanjassa käytetään rahat oikein, eli koko kansan, eikä pienen kapitalistiporvariston hyväksi.

        Kansan omistamat keskuspankit tuottavat rahan. Pidetään huoli siitä, että rahat myös tasaisesti kansalaisille jaetaan. Ne ovat meidän yhteisiä rahoja kaikki, eivät joidenkin ahneiden kapitalistiporvareiden.

        Espanja on hieno maa. Toivottavasti Suomikin on joskus taas sellainen.

        Hyvä kommentti.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        MInä elätän teidät työeläkeloisetkin, joten olet minulle palveluksia velkaa. Talvisin lumitöitä, kesäisin nurmikonleikkuuta ja molempien autojen pesu vahaus, ympärivuotisesti saat kiillottaa kenkäni. Sinulla on paljon tekemistä, koska minä elätän palkkasummastani varastetuilla rahoilla sinut ja muut työeläkeloiset.

        Oletko töissä, minä kun luulin....
        Huijaat, kyllä sinä olet kelan elätti.
        Yritä tehdä edes kerran jotain hyödyllistä.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        MInä elätän teidät työeläkeloisetkin, joten olet minulle palveluksia velkaa. Talvisin lumitöitä, kesäisin nurmikonleikkuuta ja molempien autojen pesu vahaus, ympärivuotisesti saat kiillottaa kenkäni. Sinulla on paljon tekemistä, koska minä elätän palkkasummastani varastetuilla rahoilla sinut ja muut työeläkeloiset.

        Menisit töihin, yrittäisit edes


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Höpölöpö. Espanjassa käytetään rahat oikein, eli koko kansan, eikä pienen kapitalistiporvariston hyväksi.

        Kansan omistamat keskuspankit tuottavat rahan. Pidetään huoli siitä, että rahat myös tasaisesti kansalaisille jaetaan. Ne ovat meidän yhteisiä rahoja kaikki, eivät joidenkin ahneiden kapitalistiporvareiden.

        Espanja on hieno maa. Toivottavasti Suomikin on joskus taas sellainen.

        Mutta se sosialismi. Sillä on hirvittävä kaiku historiassa. Sata miljoonaa kuollutta


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Mutta se sosialismi. Sillä on hirvittävä kaiku historiassa. Sata miljoonaa kuollutta

        Miksi pitää olla systeemi joka jakaa kansalle hilloa (jos jossain on puu jossa sitä kasvaa) mutta samaan aikaan se sama systeemi tekee ruumiita jos joku alkaa olla sen kanssa poikkiteloin.

        Näin kommunismi käytännössä toimii


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Miksi pitää olla systeemi joka jakaa kansalle hilloa (jos jossain on puu jossa sitä kasvaa) mutta samaan aikaan se sama systeemi tekee ruumiita jos joku alkaa olla sen kanssa poikkiteloin.

        Näin kommunismi käytännössä toimii

        Eikö voisi vaan jakaa sitä hilloa eikä murhata ihmisiä


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Eikö voisi vaan jakaa sitä hilloa eikä murhata ihmisiä

        Kommunismi han ei salli toisinajattelijoita. Eikä myöskään sisar-aate kansallissosialismi.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Kommunismi han ei salli toisinajattelijoita. Eikä myöskään sisar-aate kansallissosialismi.

        Se on Suomen fasisteista, hallapersuista havaittu. Vasaroivat omiaankin päähän, jos sattuu olemaan hieman eri mieltä.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Höpölöpö. Espanjassa käytetään rahat oikein, eli koko kansan, eikä pienen kapitalistiporvariston hyväksi.

        Kansan omistamat keskuspankit tuottavat rahan. Pidetään huoli siitä, että rahat myös tasaisesti kansalaisille jaetaan. Ne ovat meidän yhteisiä rahoja kaikki, eivät joidenkin ahneiden kapitalistiporvareiden.

        Espanja on hieno maa. Toivottavasti Suomikin on joskus taas sellainen.

        Luehan kultaseni uutisia, äläkä "tiedä".


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Mutta se sosialismi. Sillä on hirvittävä kaiku historiassa. Sata miljoonaa kuollutta

        Ne olivat kansallissosialisteja tollo.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Kommunismi han ei salli toisinajattelijoita. Eikä myöskään sisar-aate kansallissosialismi.

        Ne onkin ihan eriasia ,hyvä aasi.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Se on Suomen fasisteista, hallapersuista havaittu. Vasaroivat omiaankin päähän, jos sattuu olemaan hieman eri mieltä.

        Aivan.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Autojen pesu ja vahaus on homojen hommaa. Ei tosi mies autoja pese eikä pesetä. Sade huuhtelee sen mitä tarvii.

        Hei nuoret miehet: kannattaa pestä välillä autojakin että saa naisia paremmin kyytiin!


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sitäpaitsi Espanjassa oli käytetty väärin EU:n antamia rahoja yleishyödyllisiin korjauksiin!
        Eipä kannata kehua Espanjaa!! Muut sinnitelevät rehellisesti noitten EU:n rahojen kanssa!
        Lindman sai pitkän nenän, kun moitti meidän hallitusta ja kiitteli Espanjan touhuja, jotka osouttautuivat Bluffiksi!!!

        Persilleko ne pitäisi antaa ? Yleishyödyllinen on kaikille hyvä.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Höpölöpö. Espanjassa käytetään rahat oikein, eli koko kansan, eikä pienen kapitalistiporvariston hyväksi.

        Kansan omistamat keskuspankit tuottavat rahan. Pidetään huoli siitä, että rahat myös tasaisesti kansalaisille jaetaan. Ne ovat meidän yhteisiä rahoja kaikki, eivät joidenkin ahneiden kapitalistiporvareiden.

        Espanja on hieno maa. Toivottavasti Suomikin on joskus taas sellainen.

        Toivottavasti.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Mutta se sosialismi. Sillä on hirvittävä kaiku historiassa. Sata miljoonaa kuollutta

        Älä sotke kahta aatetta.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Miksi pitää olla systeemi joka jakaa kansalle hilloa (jos jossain on puu jossa sitä kasvaa) mutta samaan aikaan se sama systeemi tekee ruumiita jos joku alkaa olla sen kanssa poikkiteloin.

        Näin kommunismi käytännössä toimii

        Kerrot persuista. Eli KANSALLISSOSIALISTEISTA. Tunnettu keulakuva HITLER.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Kommunismi han ei salli toisinajattelijoita. Eikä myöskään sisar-aate kansallissosialismi.

        Ne on kaksi asiaa pönttö persu.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Se on Suomen fasisteista, hallapersuista havaittu. Vasaroivat omiaankin päähän, jos sattuu olemaan hieman eri mieltä.

        Aivan. Vaarallista.


    • Anonyymi00003

      Heh, todellisuudessa Räsäsen rattijuopumus vaan lisää demarien kannatusta, koska promillemäärä oli pieni, juuri ja juuri rajan yli, ei törkeä, selvisi sakoilla. Joten Räsästä äänestäneet eivät häntä hylkää, sn sijan hän saa lisää kannatusta juoppojen joukosta.
      SDP voittaa aina.

      • Anonyymi00004

        Eikä Räsänen ajellut kännissä, vaan humalassa. Ainakin minä olen parempi kuski humalassa, koska silloin tulee seurattua liikennettä poliisien takia tavallista tarkemmin. Selvinpäin kuuntelen mankasta humppaa ja torkahtelen rattiin.


      • Anonyymi00023

        Hauskasti Räsänen kertoi lehdistötilaisuudessa "virheestään" (= rikos) ulkoistamalla sen jonkun muun tekemäksi. Sanoi, että "on otettu pari lasillista liikaa" ja että "on lähdetty ajamaan". Vaikeaa selittelyn makua, eikä kovin suoraselkäistä käyttäytymistä.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Hauskasti Räsänen kertoi lehdistötilaisuudessa "virheestään" (= rikos) ulkoistamalla sen jonkun muun tekemäksi. Sanoi, että "on otettu pari lasillista liikaa" ja että "on lähdetty ajamaan". Vaikeaa selittelyn makua, eikä kovin suoraselkäistä käyttäytymistä.

        Paraneminen alkaa siitä kun tunnustaa tosiasiat, "olen alkoholisti, otin ainakin pari tupillista liikaa ja lähdin humalassa ajamaan"


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Paraneminen alkaa siitä kun tunnustaa tosiasiat, "olen alkoholisti, otin ainakin pari tupillista liikaa ja lähdin humalassa ajamaan"

        Minä juon alkoholia ja autoilen joka päivä. Kun on vain yksi elämä, niin nautin jokaisesta päivästä. Minua ei kiinnosta muiden vinkuminen. Kuivavitut kärsikööt kuivista vituistaan hautaan saakka.


      • Anonyymi00037

        SDP= Sosialistinen Doku Puolue.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Minä juon alkoholia ja autoilen joka päivä. Kun on vain yksi elämä, niin nautin jokaisesta päivästä. Minua ei kiinnosta muiden vinkuminen. Kuivavitut kärsikööt kuivista vituistaan hautaan saakka.

        Se oli miehen puhetta.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Hauskasti Räsänen kertoi lehdistötilaisuudessa "virheestään" (= rikos) ulkoistamalla sen jonkun muun tekemäksi. Sanoi, että "on otettu pari lasillista liikaa" ja että "on lähdetty ajamaan". Vaikeaa selittelyn makua, eikä kovin suoraselkäistä käyttäytymistä.

        Totesi kysyttäessä että ei ole aiemmin jäänyt kiinni.


    • Anonyymi00006

      Vuoden päästä kukaan ei muista asiaa.

      • Anonyymi00012

        Totta.


    • Anonyymi00008

      En usko ennen kuin Haapala vahvistaa seuraavien vaalien lopputuloksen, kenties jo huomenna, koska tänään voi ottaa viunaa ja tarina luistaa. Helatorstain aamu sopii julkaisuajankohdaksi – onhan se EK:n vastustama arkipyhä keskellä viikkoa.

    • Anonyymi00009

      No, sitten tehdään Nasimasta pääministeri.

      • Anonyymi00018

        Tuossa olisi itua. Keskittyisi kaikenlaiseen valittamiseenja ei ehtisi tehdä kovinkaan paljon vahinkoa.


    • Anonyymi00010

      KoKoomuksella RattiJuoppo Meppi!
      Pietikäinen!

      Sai myös jättiSakot kaahaamisesta!

      Rappioalkoholisti.

      • Anonyymi00022

        Pietiläisellö oli eduskunnassa kasarin ysärin taitteessa vielä timmi persus. Sitten se rupesi turpoamaan.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Pietiläisellö oli eduskunnassa kasarin ysärin taitteessa vielä timmi persus. Sitten se rupesi turpoamaan.

        Pietikäinen on nykyään niin juopon näköinen että ihmetellä täyty kuinka hän pystyy hoitamaan mepin tehtäviä.
        Lihonut aivan järkyttäväksi läskiksi.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Pietikäinen on nykyään niin juopon näköinen että ihmetellä täyty kuinka hän pystyy hoitamaan mepin tehtäviä.
        Lihonut aivan järkyttäväksi läskiksi.

        Lihonut aivan järkyttäväksi läskiksi.

        Se on oikeasti turnauskestävyyttä.


      • Anonyymi00048

        Kok vasuri siipeä.


    • Anonyymi00011

      Spolander ja Niku Määttänen.

      Seuraavat Kaksi kvartaalia negatiivisia!

    • Anonyymi00014

      Ketjun aloituksen linkki on porvaripropagandaa.

      • Anonyymi00028

        Ketjun seuraava linkki olisi demari ja jäisi koko polkupyörä siis ajamatta.


    • Anonyymi00015

      Saakohan demareiden ryhmäkokouksissa eduskunnassa olla hieman päihtyneenä mukana...

    • Anonyymi00016

      Retukansa kertoo arvoistaan ja tavoistaan !

      Härkätaistelu vain puuttuu

    • Anonyymi00019

      Ai sen takia menee Lindtmanin pääministerin paikka kun Räsänen ajeli pienessä hiivassa autolla? No hohhoijaa! Eihän sillä ollut kuin 0.6 ja risat, hädin tukin tarpeeksi. Ei äänestäjät tuota LIndtmanin viaksi osaa kääntää, ja vielä vähemmän edes muistavat kun vaalit tulee.

      Eipä silti... musta se Lindtmanni on kyllä jotenkin niin teennäisen oloinen tyyppi, että en siitä kyllä pääministeriä toivo kuuna päivänä.

      • Anonyymi00026

        Pari päivää kun vielä menee niin promillet on pudonnut jo alle 0,5 ja sakotkin voidaan palauttaa.


      • Anonyymi00047

        Olis kannattanut ajaa veneeellä himaan niin pollarit olis toivotelleet vaan turvallista matkaa.


    • Anonyymi00024

      Lindtmanin Espanja puheet ja muu kyvyttömyys kertoa näkemyksiään vei pääministeri aikeet jo aiemmin

      Ei henkilönäkään lainkaan pääministeri ainesta

      Ja vaikea tulla pääministeriksi jos puolue sijalla kolme vaalien jälkeen

      • Anonyymi00046

        Aatulla on melkein vuoden kokemus oikeasta työelämästä.
        Joten eipäs herjata.


    • Anonyymi00029

      Uskovaiset hihhuIit eivät juo koskaan alkoholia, paitsi viiniä palvoessaan satuolentoa. Parempia ihmisiä siis ovat.

    • Anonyymi00030

      Räsäukko autoili paksupyllypojalta pääministerin paikan.

    • Anonyymi00032

      "Käsitervehdys" Lindtman pääministeri,rattijuoppo Räsänen liikenneministeri,kissan kiduttajamurhaaja Näkkäläjärvi maatalousministeri,"kanki"Kaikkonen kulttuuriministeri,Tuppurainen valtionvarainministeri,Biaudet sisäministeri ja Virta ulkoministeri.Kyllä tulis kylmää kyytiä suomalaisille ja suomen maine olisi mennyttä ja maa täynnä ulkomaalaisia

      • Anonyymi00052

        Kiurulle ja LII ja sannalle joku virka kanss....


    • Anonyymi00033

      Päivi Räsänen Pääministeriksi kun on kunnon uskovainen niin ei voi vakaumuksensa vuoksi valehdella kuin siirtomaa upseeri.

    • Anonyymi00034

      Huvittavaa kuinka persut aina syyttää lehdistöä vasemmistolaisuudesta vaikka valtaosa lehdistä valkopesee Purraa ja Orpoa jatkuvasti. Lehtien omistajat selkeästi säikähtäneet että oikeistovalta saattaa loppua 2027.

      • Anonyymi00041

        Kukapa sitä haluaisi kommaria kylään.


      • Anonyymi00051

        Avaa silmäsi..YLE HS.ym..oikeistomediaa?

        Hanki kuulolaite ja silmälasit.kela avustaa!


    • Anonyymi00049

      Tuppuran on nyt pyöritettävä rasismi-rasismi -grammariaan 78 kierrosta minuutissa -nopeudella.

    • Anonyymi00053

      Rattijuoppojen puolue tuo sdp ja suurisuisten ämmien

    • Anonyymi00054

      sdp,tä tule enään valtaan päästää se 20v nyt nähty on rinteen vappusatanen ja marinin aamiaiset + muut sekoilut ja urpilaisen rahan lapiointi ulkomaille ja hyvässä pestissä vain siis vain 27000e kuukaudessa sekä sannukan ja tytin uniperin keikka veronmaksajille nyt oma ääni lähtee sorretulle räsäselle josko olisi uusi puolue nostamaan suomi nousuun

      • Anonyymi00055

        Olen samaa mieltä nyt tarvitaan uudistusta ja se ei ole enään sdp eikä vihervas ne on nähty etenkin viime hallitus kaudella nyt tarvitaan uudistus.


    • Anonyymi00056

      Samaa mieltä sdp ja vihervas out ja kokoomus nämä ei ole saanut mitään aikaiseksi tuo keskusta vielä mietityttää mutta täydellinen uudistus muuten sama rumba jatkuu ja kansalaiset ryöstetään lopullisesti ja näitä hyväveli urpilaisen afrikan pestejä 27000e kuukaudessa nähdään ja rahan lapioimista ulkomaille.

    • Anonyymi00057

      ps kepu ja kd nuo voisivat olla ens hallituksessa

    • Anonyymi00058

      Tuppurainen palkkaa tämän johdosta demareille ulkopuolisen selvittäjän .

    • Anonyymi00060

      ... ja saanett ihan helvetisti rahaa eu:lta. Niin paljon, että osa on käytetty "omiin tarpeisiin"😄
      Suomelle riittää, maksetaan 5 mrd, saadaan miljoona. Se on niin hyvä diili, ettei me edes ymmärretä.

    • Anonyymi00062

      Lindtman tuhonnut puolueensa vaalivoiton ihan itse

    • Anonyymi00063

      Kommari taas vauhdissa. Aloittaja ei osaa määritellä sanaa porvari, jota toitottaa sossuyksiöstään jatkuvasti.

      Aloittaja ei tajua Espanjan saaneen 80 miljoonaa euroa lainaa ja toiset 80 miljoonaa avustuksina ja toimineen lain vastaisesti maksaen julkisen sektorin eläkkeitä näillä rahoilla joihin sitä ei olisi saanut käyttää.

      Hyvä hallitus? Antoivat 1,5 miljoonalle matulle laillistuksen jolloin he voivat levittäytyä vapaasti kuppaamaan vaikkapa Suomen sossurahoja.

      Espanjan hallitus on surkea,koko Espanja vihaa kyseistä presidenttiä ja hallitusta politiikan takia ja velkarahaa nyt voi ottaa kuka vaan.

      • Anonyymi00070

        "koko Espanja vihaa kyseistä presidenttiä"

        Nato-NATSILLE tiedoksi: Espanjalla ei ole presidenttiä.


    • Räsänen pyöristyi jälleen ja ihmiset eroaa kirkosta jälleen.🐷⛪️🏃‍♂️‍➡️🏃‍➡️🏃‍♂️‍➡️🏃‍➡️🏃‍➡️🏃‍♂️‍➡️💃🏃‍♂️‍➡️🏃‍♀️‍➡️🏃‍➡️🏃‍➡️🏃‍➡️🏃‍➡️

    • Anonyymi00064

      Suomessahan nämä äärioikeiston porvarit kavalsivat jopa eläkerahastosta miljardi euroa.

      Espanjassa hallitus on sentään rehellinen ja oman kansan puolella.

    • Anonyymi00069

      Pahin mokahan tässä kansanedustajan ko. rikosasiassahan on koko sosiaalidemokraattisen puolueen voimin toteutettu kuukauden salailu ja peittely-yritys josta kumminkin sitten käry kävi median kautta.

      • Anonyymi00071

        Ja ei siinä etteikö kansanedustajan rattijuopumus joka jo itsessään todella vakava ja paheksuttava rikos. Kertoo vastuuttomuudesta ja holtittomuudesta. Semmoisille ei ministerinsalkkuja saa ikinä missään nimessä jaella. Kyseisellä edustajalla tuntuisi kertomansa mukaan olevan asiassa jopa jonkin sortin ongelma.


    • Anonyymi00072

      Antti tulee vielä, ÄLKÄÄ HEITTÄKÖ TOIVOANNE!

    • Anonyymi00074

      Joona Räsäsen hieman yli rajan mennyt alkoholimäärä ei vaikuta Sdp:n kannatukseen pätkääkään, vaikka tietenkin oikeisto-omisteinen porvari-valtamedia ja puoluemediat ottavat tapauksesta kaiken irti, koska ne ovat paniikissa Sdp:n gallupkannatuskaulan takia, ja kaikki keinot kaventaa railoa käytetään hyväksi.

    • Anonyymi00075

      Nordea piti lakkauttaa tämän kaltaisen syyn takia, että suomalaispankkia luultiin sellaiseksi johon ite sais valita johtajat demokraattisella kansanäänestyksellä. Äänestys tapahtuisi ulkonäön perusteella. Suomen kuninkaalliset oli unohdettu ja pankki tietenkin kokonaan ja sit minä olin se ämmä, joka luuli johtavansa jotain pankkii vaiks on liian ruma sellaiseen. Olin liian ruma ja lääkiksessä olin ollut liian ruma sit jo Mikan vaimoksi, eikä Anu pystynyt käsittämään.

      Kauppakorkeakoulun takia piti pankki lakkauttaa, koska he olivat siellä stailanneet itsensä jo täysin omituisen näköisiksikin ja sit huuto pääl selitettiin, että pankinjohtajalla on esim. tukholmalaiselta Ritalta näyttävä ulkonäkö. Yks Rita Tukholmasta jo alkoi olemaan sen näköinen, et vois olla pankkii. Pankkii piti antaa ja saada just sen näkösille... kauppakorkeakoulussa oli alkanut sellainen hulluus, että pankki piti vain Suomessa lakkauttaa. Et ei suomalaisilla voi olla sellaista pankkii... etku ei he pysty uskoo sitä todeksi ja psykiatri vakuutti.

      Valkoisten ulkonäkö siitä tuhoutui täysin ja alapäässä alkoi putkiston tyhjennys. Kaikki oli ruottalaisen näköisen kauneudenhoitoon perustunut ja se, että suomalainen on aina liian ruma. Meidän lapset ovat Afrikan nigerialaisia... oikea lookki on syntyvän ihmisen perusoikeus, eikä kauneutta hoideta. Meikkiä voi joskus olla...

      Ilman pankkisakkoja piti pankki lakkauttaa ja Anu loukkasi kaikkien pakollisia pankkitöitä tekevien tunteita tosi pahasti. Edes Kokoomukseen eivät kaikki mene vain siks, et luulevat olevansa jotain hyvännäköisiä kokoomuslaisia. Vaan pankin pakollisia puheita pitämään. The future is for those, who understand to listen what the future is for us.

      Politikointi on usein täysin turhaa tai haitallista, et mitä Anu olis halunnu mieluummin. Kun tuli se maailmanloppu ja siitä on selviytyjiä, niin niistä tarvittavista muutoksista pitää käydä sanomassa.

    • Anonyymi00084
    • Anonyymi00085

      Ei tässä nyt kannattaisi ylireagoida. Rattijuopumuksia on eri asteisia, eivätkä nuo Räsäsen lukemat niin vakavia ole. Tietenkin poliittiset vastustajat ottavat kaiken tilanteesta irti, mutta munaavat siinä lähinnä itsensä.

      Jussi Halla-aholta on taas tässäkin asiassa kuultu järkevimmät kommentit, vaikka hän periaatteessa on poliittisesti vastapuolen riveissä, ei ole turhia höntyillyt. Siitä mallia muillekin.

    • Anonyymi00086

      Siellä jos missä harmaa talous kukoistaa ja sorretaan työläistä, eikä makseta palkkoja.

    • Anonyymi00088

      300-sivuinen raportti toteaa, että raiskaukset, seksuaalinen pahoinpitely ja seksuaalinen kidutus oli tarkoitettu "maksimoimaan tuskan ja kärsimyksen". Kyseessä on tähän mennessä kattavin raportti aiheesta.

      tämä MUISTETAAN SDP: VAALIKAMPPANJASSA !!

      MITÄ TÄHÄN SNOO TUPPURA NEN

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6247
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4367
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      231
      3008
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      20
      1830
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1358
    8. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      166
      1348
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

      Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

      Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe