Nainen, en usko, että ilkeät viestit on sulta

Anonyymi-ap

Tiedän, että olet hyvä ihminen. Olet myös ymmärtäväinen ja arvostat myös niitä, joita et niin hyvin tunne. Olet vain varovainen.

Minäkin ymmärrän, että jos hermot ovat kireällä ja joutuu elämään epätietoisuudessa, ihminen saattaa hermostua ja stressin alla sanoa yhtä sun toista loukkaavaa. Mutta toinen asia on perusasenne, toivoa itselleen epämiellyttäville ihmisille pahaa. Mutta silloin se tilanne oli kyllä poikkeuksellisen kireä.

8

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niinpä niin.
      Arvostan kyllä kaikkia, jopa niitä keitä en tunne ollenkaan.
      Minäkö olisin varovainen, olisinpa vaan ollutkin.
      Mun perusasenne ei kyllä ole ikinä ollut tuommoinen kun mainitsit tossa.
      Kerrotko milloin oli tuo kireä tilanne?
      Voin kertoa että ei ole aiemmin ollut näin "poikkeuksellisenkireää" tilannetta ikinä.
      Nyt ollaan siinä vaiheessa "poikkeus oloja ja tilanteita että ymmärrys, arvostus ja kaikille hyvän toivominen sekä oikeastaan kaikki hyvyys saa jäädä taakse.
      Mä en enää aio salata tätä tai mitään keltään.
      Annetaan nyt sitten kaikki tiedot sekä aavistuksetkin ihmisistä eteenpäin.
      Enkä tarkoita virallista tahoa. En todellakaan.
      Mä en myöskään pelkää seurauksia/tuomiota.

❤️ Family ❤️

• Anonyymi00002

Tuntuu et odotat oikein milloin mulla menee kuppi nurin. En saa edes täällä hermostua rauhassa.

• Anonyymi00003

MINULTYA EI VARMAstikaan ole

• Anonyymi00004

mutta mikä hsddus jskxdo jod ri olr joyain päyevää hennkilöllissuuyys paperiA, EI SAA ÄÄNESTÄÄÄ... joku juttu kun joku virkailija kysyi sanoi että et saa äåänestää mutyt joku muovinen henkilökoryyyi niin yu okäy...

• Anonyymi00005

En kirjoittaisi sinulle tai sinusta mitään ilkeää. Jouduin elämään epätietoisuudessa ja stressin alla muutaman päivän, mutta olin niin väsynyt ja turta ja stressasin vain omaa tilannettani, että en olisi edes jaksanut hermostua kenellekään tai alkaa ilkeilemään. Enkä olisi edes jaksanut käydä tällä palstallakaan silloin. Voimavarani riittivät vain hengittämiseen ja olemiseen ylipäätään.

• Anonyymi00006

En suutu helposti, niinkuin kerran sanoinkin, mutta en siedä kiusaamista, se on ainut asia. En silti toivo kenellekään pahaa koskaan.

• Anonyymi00007

Sama.

• Anonyymi00008

Ehkä hän ei ole kiinnostunut sinusta ja sanonut sen useilla eri tavoilla sen jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe