Tiedän, että olet hyvä ihminen. Olet myös ymmärtäväinen ja arvostat myös niitä, joita et niin hyvin tunne. Olet vain varovainen.
Minäkin ymmärrän, että jos hermot ovat kireällä ja joutuu elämään epätietoisuudessa, ihminen saattaa hermostua ja stressin alla sanoa yhtä sun toista loukkaavaa. Mutta toinen asia on perusasenne, toivoa itselleen epämiellyttäville ihmisille pahaa. Mutta silloin se tilanne oli kyllä poikkeuksellisen kireä.
Nainen, en usko, että ilkeät viestit on sulta
8
473
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä niin.
Arvostan kyllä kaikkia, jopa niitä keitä en tunne ollenkaan.
Minäkö olisin varovainen, olisinpa vaan ollutkin.
Mun perusasenne ei kyllä ole ikinä ollut tuommoinen kun mainitsit tossa.
Kerrotko milloin oli tuo kireä tilanne?
Voin kertoa että ei ole aiemmin ollut näin "poikkeuksellisenkireää" tilannetta ikinä.
Nyt ollaan siinä vaiheessa "poikkeus oloja ja tilanteita että ymmärrys, arvostus ja kaikille hyvän toivominen sekä oikeastaan kaikki hyvyys saa jäädä taakse.
Mä en enää aio salata tätä tai mitään keltään.
Annetaan nyt sitten kaikki tiedot sekä aavistuksetkin ihmisistä eteenpäin.
Enkä tarkoita virallista tahoa. En todellakaan.
Mä en myöskään pelkää seurauksia/tuomiota.
❤️ Family ❤️ - Anonyymi00002
Tuntuu et odotat oikein milloin mulla menee kuppi nurin. En saa edes täällä hermostua rauhassa.
- Anonyymi00003
MINULTYA EI VARMAstikaan ole
- Anonyymi00004
mutta mikä hsddus jskxdo jod ri olr joyain päyevää hennkilöllissuuyys paperiA, EI SAA ÄÄNESTÄÄÄ... joku juttu kun joku virkailija kysyi sanoi että et saa äåänestää mutyt joku muovinen henkilökoryyyi niin yu okäy...
- Anonyymi00005
En kirjoittaisi sinulle tai sinusta mitään ilkeää. Jouduin elämään epätietoisuudessa ja stressin alla muutaman päivän, mutta olin niin väsynyt ja turta ja stressasin vain omaa tilannettani, että en olisi edes jaksanut hermostua kenellekään tai alkaa ilkeilemään. Enkä olisi edes jaksanut käydä tällä palstallakaan silloin. Voimavarani riittivät vain hengittämiseen ja olemiseen ylipäätään.
- Anonyymi00006
En suutu helposti, niinkuin kerran sanoinkin, mutta en siedä kiusaamista, se on ainut asia. En silti toivo kenellekään pahaa koskaan.
- Anonyymi00007
Sama.
- Anonyymi00008
Ehkä hän ei ole kiinnostunut sinusta ja sanonut sen useilla eri tavoilla sen jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181