Toivottavaa on, että Jehovan todistajat keskustelevat täällä

Anonyymi-ap

Palstan aiheena on jehovantodistajuus, joten olisi toivottavaa heidän keskustelevan täällä. Kilpailevat uskontokunnat ovat tietysti eri mieltä, koska haluavat areenan vapaaksi omalle lähetys- ja käännytystyölleen.

18

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö JT:t keskustele jo omissa keskustelupalstoissaan? Siellä on sensuuri,jota he tuputtavat tännekin. Siellä he saavat järjestön mukaisia vastauksia.

Tämä on vapaa keskustelupalsta, johon saa kirjoittaa kuka tahansa, oli JT, hellari, luterilainen tai niinkuin, minä ex-jt,joka ei kuulu mihinkään kirkkokuntaan, mutta olen uskossa.

Juuri äsken luin Raamatusta Luukkaan 22 luvun, jossa kertottiin Jeesuksen asettamasta ehtoollisesta.
      Miten sopivaa oli samalla pitää vaimoni kanssa itse Herran ehtoollinen rukouksien kera.
      "Siellä missä kaksi tahi kolme on kokoontuneena minun nimessäni, siellä minä olen läsnä."
      Tämä saa aikaan JT:ssa hampaiden kiristelyä, eikö totta? Olet varmaankin samaa mieltä?

• Anonyymi00005

Kyllä se on hyvä, että JT:t keskustelevat täälläkin.
        Kyllä muutkin saavat, ei kai sitä kukaan kieltänyt ole.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä se on hyvä, että JT:t keskustelevat täälläkin.
        Kyllä muutkin saavat, ei kai sitä kukaan kieltänyt ole.

"että JT:t keskustelevat täälläkin."

Eivät keskustele

He opettelevat vartiotornia ulkoa. Sitä jos tulee epäilleeksi, menettää luottamuksensa lopullisesti.

Keskustelulta näyttävä taas on siihen muottiin suunniteltua lahkomainontaa

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

"että JT:t keskustelevat täälläkin."

Eivät keskustele

He opettelevat vartiotornia ulkoa. Sitä jos tulee epäilleeksi, menettää luottamuksensa lopullisesti.

Keskustelulta näyttävä taas on siihen muottiin suunniteltua lahkomainontaa

Niin juuri. Yhden ja saman toistoa."Me olemme maailman paras uskonto."

• Minäkin toivon, että jt keskustelevat täällä satuolennoistaan ja alati muuttuvista hupaisista opinkappaleistaan. Silloin palsta olisi koko netin parasta tahatonta huumoria. Tietysti Peräilmasta pitää puhua vakavasti.

• Anonyymi00003

• Anonyymi00004

• Anonyymi00006

On toivottavaa,että he käyvät täällä keskustelemassa.
      Kun heidän kysymyksiinsä vastataan, niihin kysymyksiin joita ei saa tehdä valtakunnansalissa, niin heidän silmänsä voivat avautua. Se voi johtaa tiehen todellisen elävän Jeesuksen tuntemiselle ja siten ikuisen elämän tielle, pelastukseen.
      Joten tervetuloa vaan.

• Anonyymi00007

Anonyymi-ap 2026-05-14 08:06:12

"Palstan aiheena on jehovantodistajuus, joten olisi toivottavaa heidän keskustelevan täällä"

-Eivät he keskustele. Kyse on vartiotornin määräysten muistamisesta.

Ja itse asiassa jt:t kurkkua myöten täynnä vartiotornia valtakunnansalilta poistuessaan, eivätkä viitsi enää vartiotornia lukea.
      Näin oli, kun jt:t keräsivät lahkopainanteet hyllyyn kotonaan, niin, ja ihan totta, olivat siitä olevinaan. Mutta nyt kun on kiinnitetty huomiota oppien muutoksiin, on vartiotorni itse määrännyt vanhat numeronsa hävitettäviksi.

• Anonyymi00008

Olisi hyvä kun JT täällä keskustelisivat näiden Jeesus uskovien kanssa, jotta nämä jeesustelijat saisivat edes desin sivistystä.

• Anonyymi00009

Jeesus sanoi:" kaikki tulevat vihaamaan teitä,minun nimeni tähden". Ei Jehova nimen tähden.
        Siinä yksi esimerkki.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jeesus sanoi:" kaikki tulevat vihaamaan teitä,minun nimeni tähden". Ei Jehova nimen tähden.
        Siinä yksi esimerkki.

Jos ymmärtäisit mitä Jeesus nimi tarkoittaa herra herra hokija, niin ymmärtäisit tuon mitä Jeesus tarkoittaa tuolla.

JT saarnaavat että Jeesus pelastaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos ymmärtäisit mitä Jeesus nimi tarkoittaa herra herra hokija, niin ymmärtäisit tuon mitä Jeesus tarkoittaa tuolla.

JT saarnaavat että Jeesus pelastaa.

Eiköhån he saarnaa:" järjestö pelastaa."

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin. Jos epäilet järjestöä ääneen ja pullikoit sitä vastaan, niin ei siinå Jeesuksen pelastukset mitään auta.
        Paratiisin ovet ei silloin heilahda.
        Toisaalta kuka nyt tervejärkinen vartiotorniparatiisiin haluaisikaan?
        Siellä joutuu lippaamaan pascoo 500 ensimmäistä vuotta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikähän siinä on että pitää vääntää JT oppeja valheeksi, etkö asialinjalla heidän kanssaan pärjää.

Minun ei tarvitse tukeutua panetteluun tai valehteluun ja aina entisenä Jehovan todistajana pystyn opettamaan heille Raamatusta missä he opettavat väärin.

Tällä palstalla on ikävä seurata miten todistajien oppeja käännetään valheeksi, eli alistutaan samaan panetteluun ja väärin puhumiseen mitä he harrastavat muista uskonnoista.

Kuka on valheen isä voisinkin kysyä?

• Anonyymi00014

Anonyymi00008 2026-05-14 16:50:45

" Olisi hyvä kun JT täällä keskustelisivat "

-Lahko on kieltänyt. Keltänyt tulemastakin tänne.
      Koska heille voitaisiin osoittaa vartiotornin virheet ja valheet.

Niinhän se on ovityössäkin. Neuvotaan lähmtemään jos oven avaaja näyttää kiinnostusta ja kyselee kiusallisia kysymyksiä. Jt on neuvottu sanomaan "mutta nyt minulla on kiire bussille"

Mutta jos jt:n postiluukkuun pudottaa vanhojen vartiotornien valokopioita esim. maailmanlopun ennustevuoden kohdalta, taikka sellaisen muutetun opin kohdalta, jonka vanha versio nykyään kielletään koskaan olleenkaan (esim. rokotuskiellon olemassaolo on jt opetettu kieltämään) niin jt on kahden lahkotodellisuuden kanssa eikä mieti, että mitä luopiolle nyt sanoisi. Se avaa mahdollisuuden ajattelemiseen.

• Anonyymi00018

Jt:t keskustelisivat täällä jos aloitukseen liittyisi järjestön kehumista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      239
      2729
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1144
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1098
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      851
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      41
      837
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      825
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      129
      814
    Aihe