Venezuelanhan tosiaan nyt voisi liittää jenkkilään, kun Amerikan persu niin on asian ajatellut.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5397e579-bc1c-43bf-ab2c-9561a6c4f841
Amerikan persun maailmanturnee..
15
352
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Venezuelan uusi pressahan jo luovuttikin Trumpille Nobelin rauhanpalkinnon, joten yhteisymmärrystä varmaan löytyy? Luovutettakoon koko Venezuela saman tein.
- Anonyymi00009UUSI
Ei vaan rauhanmitalin sillä palkinto on eri asia.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei vaan rauhanmitalin sillä palkinto on eri asia.
Se nyt on vähän niin ja näin. Säännöt kai sanoo, ettei itse palkintoa voi luovuttaa eteenpäin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a417b2cd-ea53-4cf0-8ae3-6f92a3130689 - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se nyt on vähän niin ja näin. Säännöt kai sanoo, ettei itse palkintoa voi luovuttaa eteenpäin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a417b2cd-ea53-4cf0-8ae3-6f92a3130689Katkesi kesken. Mitalin luovutti, kun itse palkintoa ei saa sääntöjen mukaan luovuttaa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katkesi kesken. Mitalin luovutti, kun itse palkintoa ei saa sääntöjen mukaan luovuttaa.
Onko se mitali ja palkinto eri asia?
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä täytyy olla kerta kaikkiaan pahan suopa ihminen, kun joka asiaan pitää ängetä persut!!! Siinä tohinassa jää oma elämä elämättä!!
- Anonyymi00003UUSI
Kyllähän sinä tiedät, että Trump edustaa amerikkalaista persuutta.
"Laura Huhtasaari ehdottaa vuoden 2021 Nobelin rauhanpalkintoa Donald Trumpille – näin hän perustelee näkemystään
Laura Huhtasaaren mukaan Donald Trump on onnistunut muun muassa edistämään Yhdysvaltojen sisäistä vakautta." - Anonyymi00004UUSI
Joka asiaan? Nyt dramatisoit itse asioita. Ei persuja ole ängetty esim. siihen asiaan millään muotoa, että Suomi voitti jääkiekossa maailmanmestaruuden 1995.
Tosin sinä samana vuonnahan persut vasta perustettiinkin, kun edeltävä populistipuppupuolue SMP meni konkurssiin. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joka asiaan? Nyt dramatisoit itse asioita. Ei persuja ole ängetty esim. siihen asiaan millään muotoa, että Suomi voitti jääkiekossa maailmanmestaruuden 1995.
Tosin sinä samana vuonnahan persut vasta perustettiinkin, kun edeltävä populistipuppupuolue SMP meni konkurssiin. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tosin sinä samana vuonnahan persut vasta perustettiinkin, kun edeltävä populistipuppupuolue SMP meni konkurssiin.Touché !!!!
- Anonyymi00007UUSI
"Trumpin valinta on parasta mitä USA:lle ja länsimaille on pitkiin aikoihin tapahtunut".
Jussi Halla-aho (ps). - Anonyymi00014UUSI
Eikö tämä Amerikan persu mennyt hillumaan Venezuelaan huumeiden takia?
Nyt hän kuitenkin jo kertoo, että Venezuelan luonnonvarat ne häntä kiinnostaakin?
Muistelen muutaman suomalaispersunkin mainostaneen Trumpia sillä, että täytyyhän Trumpin estää se huumehomma.- Anonyymi00015UUSI
Trump is the Big Peacemaker.
- Anonyymi00016UUSI
Venezuelassa on maailman suurimmat öljyvarannot maaperässään....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla582826Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "402455SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past942020Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851325Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301169Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155851Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80784Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52706Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44682- 43675