Pankista soittivat, ettei enää mahdu rahaa tilille. Kuinka olette ongelman ratkaisseet?
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Tarkoitat, että talletussuojan raja tuli täyteen? Voi avata tilin toiseen pankkiin. Talletussuoja on per henkilö per pankki.
- Anonyymi00002
Mulla tuli yhtäkkiä mitta t ä y t e e n.
t. JORMA - Anonyymi00003
Mistä mielikuvituspankista sulle soitettiin?
- Anonyymi00006
Ei sanonut kuin nimensä ja uuden tilinumeron mihin voin siirtää rahaa ja tehdä.tilaa täyttyneelle tilille.
- Anonyymi00004
Voit lahjoittaa ne korruptioluolaan ukrainan sedille tai vaikkapa mexikoon "katulapsille"
- Anonyymi00005
200 tuhatta miljoonaa aivan aluksi suomalaisten köyhien rahoja.
aluksi vain.. - Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
200 tuhatta miljoonaa aivan aluksi suomalaisten köyhien rahoja.
aluksi vain..Mene töihin niin saat tilille täytettä kelan roposten sijaan.
- Anonyymi00007
Vuokraa tai osta maaseudulta hylätty tehdas/koulu. Minulla on perähikiän entisen ala-asteen voimistelusali täynnä 50€ seteleitä eli suomen valtionvelan verran.pari miljardia on käyttötilillä kaljaan ja makaroniin.
- Anonyymi00008
Aloittajan ongelman on ratkaistu jo vuosikymmeniä sitten kestävällä tavalla.
Itse avasin jo 80-luvulla toisen tilin, mihin meni tasaisesti se rahasumma,
mikä tarvittiin kulloinkin lainan lyhennyksiin puolivuosittain.
Kun lainat loppuivat niin annoin vaan rahansiirron jatkua, joten
jos tilillä oli ylipursuavia rahasummia, niin ne automaattisesti lipuivat
kasvattamaan toisen tilin saldoa. Näin ei tullut koskaan em. ongelmaa
mikä vaivaa aloittajaa. Jälkimmäiseltä tililtä voi sitten hoitaa tulevan
satunnaisen menon ilman että se haittaa kuukauden muuta rahaliikennettä. - Anonyymi00009
USA indeksirahastoon olen laittanut puolet palkasta jo 30 vuotta. En tiedä paljonko siellä on kun kukaan ei ole tullut kyselemään.
- Anonyymi00010
Kolme pankkia. Viisi tiliä joista neljä kahdessa kotimaisessa pankissa.
Yksi kotimainen on jäänyt tarpeettomaksi ja täytyy delta pois.- Anonyymi00011
Näkeekö Kela ulkomaan tilit?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Näkeekö Kela ulkomaan tilit?
Jos ei ole kotimaisen ja ko. ulkolaisen pankin välistä rahaliikennettä niin tuskin näkee.
Ennen euroaikaa siirrot hoituivat käteisenä ja huonokurssista rahaa kuskatessa voi tuntea itsensä varakkaaksi.
- Anonyymi00012
Minulle taas soitettiin ja sanottiin että tilini pohjassa on reikä eikä sitä voi paikata.
Hän antoi sitten uuden tilinumeron, johon rahat saattoi siirtää vaurioituneelta tililtä.
🤡 - Anonyymi00014
En koskaan päästä kuin puoliväliin. Tähän kyllä usein on neuvottu, parsi taskujen reiät, nyt ainakin pienennetty niitä.
- Anonyymi00016
Pyysin että avaavat upouuden tilin, niin alkaa taas mahtumaan, eikä tili ainakaan hetkeen taas ylity, tosin kävin vielä oikein pankissakin neuvomassa ja pankinjohtaja huusi jo ovelta, minut nähdessään, että "voi hyvä mies sun kanssas"!
Kyllähän siinä alkoi tuntemaan itsensä jo hyvin merkittäväksi persoonaksi pankissa, koska oikein itse johtajakin kehui hyväksi mieheksi, kun nykyisin toisia ei juuri kehuskella, tai ainakin hyvin harvoin. - Anonyymi00017
Sama ongelma tili on ylitetty
- Anonyymi00018
Ei ole tuollaista ongelmaa. Yhteyden yritykset ovat yksipuolisia ja kaikki epäonnistuneita.
Suoraveloitukseen menneiden laskujen vahvistaminen ei onnistu eikä ko. pankkiin saa mitään tolkullista yhteyttä. Henkilökohtainen varainhoitajakaan ei suostu kommentoiman ongelmaani.
Olen sopinut kilpailevan pankin edustajan kanssa ajankohdan tilanteen analysoinniksi, ja heidän ehdotustaan sen ratkaisemseksi.
Suositten sinullekin. Numerot eivät vie paljoakaan fyysistä tilaa. - Anonyymi00019
Voisit siirtää valtion konttorille vaikka 34 000€ eli oman osuutesi suomen velasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527