https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f1e57ab4-a53a-4846-a6ea-433f505b4a34?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&utm_variant=nativeimage&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAc3J0YwZhcHBfaWQKNjYyODU2ODM3OQABHhdu6QfkLrfCNSmuhnGhus_81ue0zVqJ159gvrJF5LVShy0LXiEebv3PNYBw_aem_DKXvdunRdRf8j_-A0jS7kg#Echobox=1778754890
Aikamoinen kritiikki Peitsarolle. Ensin meni välit poikki kokoomukseen. Ovet paukkuen lähti. Ja nyt liike nytistä.
Harkimo tykittää Peitsaroa äänestäjiensä pettämisestä
188
1624
Vastaukset
- Anonyymi00001
Peitsaro sai niin sanotusti paskalastin niskaan. Ja kieltämättä ansaitusti. Teki elämänsä virheen. Kaikki me muistamme miten Peitsaro haukkui kepun pystyyn sairaalamme alasajamisesta. Nyt loikkaa kuitenkin kepuun kun kepun hanna kosonen jäi vaaleista pois. Yrittää hannan tilalle
- Anonyymi00002
Voi Panu parkaa:
Ihmetyttää, että he menevät keskustaan, koska keskusta ajoi viime vaalikaudella Savonlinnan sairaalaa alas ja Panu on saanut kaikki äänet siitä, että hän muka puolustaa sairaalaa. Viime vaalikaudella hän haukkui keskustaa, Liike Nytin puheenjohtaja Harry Harkimo sanoo Iltalehdelle.
– Toinen juttu on se, kun he väittävät, että meillä on sama politiikka kuin keskustalla. Ei ole lähellekään samaa talouspolitiikkaa. Mikään ei ole samaa kuin keskustalla, esimerkiksi kuntapolitiikka on erilaista, hän jatkaa.
Harkimo sanoo, että on äänestäjien pettämistä, kun koko ryhmä siirtyy keskustaan. - Anonyymi00003
Likainen seitsikko.
- Anonyymi00194
Äänestäjät petettiin.
- Anonyymi00004
Mahto saada kepulta tarjouksen josta ei voinut kieltytyä.
- Anonyymi00005
Panu oli heti kepuun yhteydessä kun Hanna Kosonen ilmoitti ettei ole enään ehdolla. Panulla välähti mieleen että josko kepusta pääsisi kansanedustaksi, kun kokoomuksesta ja liike nytistä ei onnistunut. Panu on tyypillinen poliitikko joka ajaa vain omaa etuaan.
- Anonyymi00134
Anonyymi00005 kirjoitti:
Panu oli heti kepuun yhteydessä kun Hanna Kosonen ilmoitti ettei ole enään ehdolla. Panulla välähti mieleen että josko kepusta pääsisi kansanedustaksi, kun kokoomuksesta ja liike nytistä ei onnistunut. Panu on tyypillinen poliitikko joka ajaa vain omaa etuaan.
Tämä oli tiedossa. Siksi lopetin Panu äänestämisen. Ihmettelen että monille vielä uupaduubansa upposi.
- Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
Tämä oli tiedossa. Siksi lopetin Panu äänestämisen. Ihmettelen että monille vielä uupaduubansa upposi.
No ei kyllä enään uppoa.
- Anonyymi00006
Peitsaro on tuuliviiri jolla ei ole mitään muita periaatteita ja arvoja kuin oma etu. Hyvin pettynyt .
- Anonyymi00007
Helvetin huonoa mainosta taas Savonlinnalle,
- Anonyymi00008
Hjalliksen kannattaa ottaa Timo Soini sitoutumattomaksi ehdokkaaksi puolueeseen seuraaviin vaaleihin!
- Anonyymi00011
Odotin, että olisin nähnyt Ylen uutisissa keskustan pj Antti Kaikkosen ja LiikeNytin ex-vara-pj Peitsaron limaisen kättelyn.
- Anonyymi00012
Panu on 👑 Iso ylä 👍 hänelle!
- Anonyymi00015
Ryvettyy nyt pahasti julkisuudessa. Puolueloikkaus on aina huonoa mainosta. Hoiti myös julkisuudessa perustelut huonosti. Vain kansanedustajan kiilto silmissä, kun Kosonen luopui. Ryvettyi entisestään.
- Anonyymi00017
Panun jäljiltä jää oven paukkumisia ja rikki revittyjä ihmissuhteita
- Anonyymi00013
Josko jostain puolueesta se hillotolppa löytyisi.
- Anonyymi00014
Samaa mieltä Harkimon kanssa. Pettivät äänestäjänsä kun loikkasivat kesken kauden. Ei heitä äänestetty kepuina valtuustoon. Heille käy ohrasesti seuraavissa vaaleissa. Törkeää toimintaa.
- Anonyymi00016
Kyllä Panu teki nyt ison virheen. Huonosti tulee käymään. Opportunisti oman edun ajaja ja pyrkyri hinnalla millä hyvänsä. Äänestäjät ei luota tuollaiseen. Itsellänikin nyt silmät vasta avautuneet. Sairaalalla ratsasteli vain asemia saadakseen.
- Anonyymi00018
Kerrankin olen samaa mieltä Harkimon kanssa. Panu petti äänestäjänsä.
- Anonyymi00019
Liike Nyt on yhden miehen puolue joka lopetetaan kun pappa harkimo pääsee kirkkomaalle ja viimeistään kun harkimon perijät alkavat perimään puolueelta miljoona velkoja!!!
- Anonyymi00020
Ja alamäki savonlinnassa jatkaa kulkuaan
- Anonyymi00021
Panulla on pettäjän tie. Taakse jää aina raunioita.
- Anonyymi00022
Kiitti mutta minulle riitti Peitsaron äänestäminen. Ei tuollaiseen voi luottaa. Ja miksi sairaalaa ajetaan alas vaikka Peitsaro lupasi ettei ajeta kun häntä äänestää.
- Anonyymi00023
Kun lukee täällä ja sitten myös noiden lehtien mielipidekommentteja niin aikamoisen paskasuihkun Peitsaro ja muut loikkarit saivat. Peitsarolta jo kolmas puolue viiden vuoden sisällä. Yleinen mielipide näyttää olevan, että Panu Peitsaro on valittu Liike nytin listoilta niin hänen olisi pitänyt erota näistä luottamustehtävistään.
- Anonyymi00024
Harkimo on oikeassa. Peitsaron pitäisi nyt erota kaikista luottamustehtävistään, joita on saanut Liike nytin kautta. Äänestäjillä pitää olla kuluttajasuoja.
- Anonyymi00025
Liike Nyt on kuoleva miniatyyri puolue josta jokainen kynnelle kykenevä poliitikko pakenee ennemmin tai myöhemmin!
- Anonyymi00027
Persut haukkuu, mutta puolueloikkarit Rydman ja Aittakumpu otettiin innolla vastaan persuissa. Rydmanista tehtiin jopa ministeri.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Persut haukkuu, mutta puolueloikkarit Rydman ja Aittakumpu otettiin innolla vastaan persuissa. Rydmanista tehtiin jopa ministeri.
Sen verran järkeä Peitsarolla, ettei persuihin mennyt.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Persut haukkuu, mutta puolueloikkarit Rydman ja Aittakumpu otettiin innolla vastaan persuissa. Rydmanista tehtiin jopa ministeri.
Rydman onkin sentään älykäs ja lahjakas poliitikko, joka hallitsee asiat ja saa tuloksia aikaan. Ennen kaikkea Rydman arvomaailmaltaan kuuluu Perussuomalaisten arvomaailmaan. Kokoomus oli hänen arvomaailmalleen väärä puolue. Peitsaro taas on aivan päinvastainen tapaus. Puhuu mitä milloin kunkin kuulijakunnan uskoo olevan. Ei muita arvoja kuin oma etu. Sen mukaan jo kolmas puolue menossa. No ehkä tuollainen epäluotettava ketku kuuluukin kepuun. Tosin luulen että kepustakin loikkaa kun kepu ei enään hyödytä Peitsaron etua.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sen verran järkeä Peitsarolla, ettei persuihin mennyt.
Luulen ettei persut olisi kolmiloikkaajaa ottanut mutta kepu hädissään otti. Ottihan kepu entisen playboyesiintyjän ja juuri perustamastaan puolueestaan eronneenkin. Kuten täälläkin kepu otti rinnoillaan rahaa tekevän sometähden. 😂😂😂
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Persut haukkuu, mutta puolueloikkarit Rydman ja Aittakumpu otettiin innolla vastaan persuissa. Rydmanista tehtiin jopa ministeri.
Ei Harkimo ole persu. Ja kyllä hän nyt tällä kertaa ihan asiasta peitsaron puolueloikkauksen takia haukkuu. Peitsaron pitäisi nyt ymmärtää erota kaikista luottamustehtävistään, joita on Liike nyt puolueen edustajana saanut. Valtuustot ja muut paikat. Vaan ei halua näistä isopalkkioisista tehtävistä erota.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei Harkimo ole persu. Ja kyllä hän nyt tällä kertaa ihan asiasta peitsaron puolueloikkauksen takia haukkuu. Peitsaron pitäisi nyt ymmärtää erota kaikista luottamustehtävistään, joita on Liike nyt puolueen edustajana saanut. Valtuustot ja muut paikat. Vaan ei halua näistä isopalkkioisista tehtävistä erota.
Aika yleinen mielipide on muuten tuo Harkimon mielipide kun luki iltasanomien jutun kommentteja. Siellä sai Panu ja muut loikkarit kansalta paskaa niskaansa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aika yleinen mielipide on muuten tuo Harkimon mielipide kun luki iltasanomien jutun kommentteja. Siellä sai Panu ja muut loikkarit kansalta paskaa niskaansa.
Joo, nyt taisi panun poliitikkoura päättyä tuohon loikkaan. Äänestäjät vapauttaa panun ähkystä vaihtaa puoluetta kuin paitaa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Joo, nyt taisi panun poliitikkoura päättyä tuohon loikkaan. Äänestäjät vapauttaa panun ähkystä vaihtaa puoluetta kuin paitaa.
Yes, aika siirtyä äänestämään takaisin kokoomusta. Totean että Panu osoittautui kusettajaksi !
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Yes, aika siirtyä äänestämään takaisin kokoomusta. Totean että Panu osoittautui kusettajaksi !
Sama juttu. Panu luulee olevansa kuningas ja voivansa tehdä mitä vain. Laitoin hänelle viestiä kuten aika moni muukin näyttää tehneen. Se loppui näiden tukeminen tasan nyt. Menköön nyt laskemaan luikuriaan kepulaisille, jos on niin tyhmiä että tuota paskan puhujaa äänestävät.
- Anonyymi00061
Anonyymi00027 kirjoitti:
Persut haukkuu, mutta puolueloikkarit Rydman ja Aittakumpu otettiin innolla vastaan persuissa. Rydmanista tehtiin jopa ministeri.
Rydman on mies paikallaan. Kokoomukselle tekee kipeää kun Rydman hoitaa hommansa eikä anna vihervasemmiston hyppiä silmilleen. Peitsaro hämmentää sen verran Savonlinnan kuvioita ettei hänellä saati Tuukka Suomalaisella ole enää mitään mahdollisuuksia eduskuntaan.
- Anonyymi00033
Harkimolle pisteet, oikeassa on.
- Anonyymi00042
Harkimo huhkii Panun päälle urakalla sontaa. No, Panun kannattaa mennä peilin eteen. Eikä tällä kertaa ihailemaan narsistisesti itseään vaan kriittisessä tarkastelussa. Lienee kyllä mahdotonta tyypin tietäen.
- Anonyymi00034
Liike nyt on Suomen talousoikeistolaisin puolue, vielä kokoomustakin oikeammalla, persuista puhumattakaan. Kepu on talousvasemmistolainen puolue, joka on köyhän asialla. Kepuhan ei ole edes porvaripuolue kuten ovat Liike nyt, Kokoomus, Persut, KD ja RKP. Panun ja kumppaneidensa loikka nyt vain osoittaa ettei heillä ole mitään arvomaailmaa. Tai no oma etu, jonka typeryyksissään sanoo ääneenkin. Pyrkyryys kansanedustajaksi. Vielä erikoisempi loikka on sairaalamme näkökulmasta kun Panu juurikin haukkui kepun sairaalan alasajopuolueeksi. Mitenköhän nyt selittelee aiempia kommenttejaan ja toimintaansa ? 😂😂😂😂
- Anonyymi00038
Vai onko tämä Liike nyt puolueen peliä ? Peitsaro nappaa kepulta kansanedustajapaikan ja loikkaa sitten takaisin Liike nyttiin. Ei Panu kyllä istu mitenkään kepuun.
- Anonyymi00039
Luulisi panua ja kumppaneita hävettävän minkä tempun tekivät äänestäjilleen. Miltäköhän tuntuu katsoa meitä silmiin ? Sen verran noita Liike nyttiä äänestäneitä tunnen itsekin heitä äänestäneenä, että emme me kepulaista ja kepun politiikkaa äänestäneet. Liike nyt edustaa uutta ja oman järjen käyttöä edustavaa liikettä vapautta typerästä puoluekurista. Ja kepu on ollut vielä pahin sairaalamme alasajaja, kun pakotti jäämään Etelä-Savoon. Voi saatana minkä tempun menit panu tekemään.
- Anonyymi00041
No niin nyt on Panu pannut suhteet poikki Liike nyttiin ja Harkimoon, jolla on muuten laajat verkostot yhteiskunnassamme, yrityselämään ja päättäjiin sekä Suomen suurimpaan puolueeseen kokoomukseen jo aiemmin. Panu paiskoo ovia takanaan kiinni. Sai myös hyvin kielteisen vastaanoton kansalaisten keskuudessa tämä loikkauksensa. Nyt sitten loikkaus kepuun ja sitten…poliittinen ura loppuu.
- Anonyymi00043
Ei kepulaiset äänestä loikkaria. Loikkareiden on aina käynyt kepun listoilla huonosti. Panu menetti nyt entiset äänestäjänsä ja kepulaiset ei äänestä. Vesa Kallio tulee saamaan äänivyöryn Savonlinnassa, jos muuta ehdokasta ei tule. Viivi Immonen vie maaseutukuntien kepuäänet. Panulle tulee nolo loppu.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei kepulaiset äänestä loikkaria. Loikkareiden on aina käynyt kepun listoilla huonosti. Panu menetti nyt entiset äänestäjänsä ja kepulaiset ei äänestä. Vesa Kallio tulee saamaan äänivyöryn Savonlinnassa, jos muuta ehdokasta ei tule. Viivi Immonen vie maaseutukuntien kepuäänet. Panulle tulee nolo loppu.
Sama arvio minulla. Savonlinnassa menee nyt myös Panun kokoomusäänet uuteen jakoon. Nyt vain kokoomus etsimään pätevää ehdokasta. Kokoomus palaa suurten puolueiden joukkoon, jos eivät tupeksi nyt tullutta mahdollisuutta. Samoin persuilla ja ehkä kristillisdemokraateillakin avautui hyvä sauma.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sama arvio minulla. Savonlinnassa menee nyt myös Panun kokoomusäänet uuteen jakoon. Nyt vain kokoomus etsimään pätevää ehdokasta. Kokoomus palaa suurten puolueiden joukkoon, jos eivät tupeksi nyt tullutta mahdollisuutta. Samoin persuilla ja ehkä kristillisdemokraateillakin avautui hyvä sauma.
Mites Ding Ma? Ainoa raikas ja vilpittömästi alueen etua ajava? Ei olisi mitään rasitteita ja ollut aktiivinen - toisin kuin istuvat kansanedustajat. Äänestäisin.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mites Ding Ma? Ainoa raikas ja vilpittömästi alueen etua ajava? Ei olisi mitään rasitteita ja ollut aktiivinen - toisin kuin istuvat kansanedustajat. Äänestäisin.
Etniset kiinalaiset ajavat aina vain kotimaansa etua.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mites Ding Ma? Ainoa raikas ja vilpittömästi alueen etua ajava? Ei olisi mitään rasitteita ja ollut aktiivinen - toisin kuin istuvat kansanedustajat. Äänestäisin.
Joo, Ding olisi nyt hyvä. Hänhän on ollut kokoomuksen kansanedustajaehdokkaana. Nyt on paljon aiemmin Panua äänestäneitä kokoomuksen ääniä jaossa. Minä mukaanluettuna. Kolmiloikkaria ja kepua en äänestä. Estivät Savonlinnan pääsyn Kuopioon, jossa sairaalamme olisi voinut paremmin säilyä.
- Anonyymi00045
Harkimo sanoo totuuden.
- Anonyymi00046
Harkimo annatti Peitsarolle oikein isän kädestä. Sai kuulla kunniansa, jota ei ole Harkimon mukaan kun petti äänestäjänsä ja Harkimon.
- Anonyymi00049
Hyvin sanottu Harkimolta. Panu petti savonlinnalaiset. Häpeä !!!!
- Anonyymi00051
Yrittää Hjallis maalittaa Peitsaroa.
- Anonyymi00052
Ei perusteltu kritiikki ole mitään maalittamista. Panu ansaitsi äänestäjien pettämisellään ja kolmiloikkaamisellaan mainehaittansa.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ei perusteltu kritiikki ole mitään maalittamista. Panu ansaitsi äänestäjien pettämisellään ja kolmiloikkaamisellaan mainehaittansa.
Kyllä Hjallis ihan asiasta haukkuu Panun. Taas meni suhteita poikki Panulla. Ei pysty mihinkään vaikuttamaan kun suhteet poikki loikkarilla myös kokoomukseen. Panu itse on haukkunut ministeritä ja päättäjiä nahkaremneistä, myrkkypiikeistä ja susipaskojen päätöksistä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kyllä Hjallis ihan asiasta haukkuu Panun. Taas meni suhteita poikki Panulla. Ei pysty mihinkään vaikuttamaan kun suhteet poikki loikkarilla myös kokoomukseen. Panu itse on haukkunut ministeritä ja päättäjiä nahkaremneistä, myrkkypiikeistä ja susipaskojen päätöksistä.
Uskomaton törppö toi tyyppi. Yäk.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Uskomaton törppö toi tyyppi. Yäk.
Nolo loppu Panun uralle.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Nolo loppu Panun uralle.
Ei se kaikkivoipana narsistina vielä edes tajua, että loppu tuli.
- Anonyymi00057
Harkimolle kiitos totuuden sanomisesta. Aina arvostanut tätä suorasuuta.
- Anonyymi00059
Jep, Harkimo sanoo niin kuin asiat on. Taannoin hän muuten juuri sanoi että kaikenmaailman hallintoneuvostot pitäisi turhina poliitikkojen hillotolppina ja korruptiona lakkauttaa. Eikös Liike nytistä kepuun loikannut Sanna Metsälä juuri valittu Suur-Savon sähkön hallintoneuvostoon ? Mitähän kaikkea näille Liike nytistä kepuun loikanneille on luvattu ja järjestelty Panun kansanedustajaehdokkuuden lisäksi ?
Vastenmielisiä oman edun ajajia kaikki nämä Liike nytistä loikanneet valtuutetut tietysti tuo Panu ihan omaa luokkaansa. . - Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jep, Harkimo sanoo niin kuin asiat on. Taannoin hän muuten juuri sanoi että kaikenmaailman hallintoneuvostot pitäisi turhina poliitikkojen hillotolppina ja korruptiona lakkauttaa. Eikös Liike nytistä kepuun loikannut Sanna Metsälä juuri valittu Suur-Savon sähkön hallintoneuvostoon ? Mitähän kaikkea näille Liike nytistä kepuun loikanneille on luvattu ja järjestelty Panun kansanedustajaehdokkuuden lisäksi ?
Vastenmielisiä oman edun ajajia kaikki nämä Liike nytistä loikanneet valtuutetut tietysti tuo Panu ihan omaa luokkaansa. .Sitä usein miettii että millä tiedoilla ja taidoilla esimerkiksi Suur-Savon Sähkön hallintoneuvostoon valitaan? Eikö sellaisiin pitäisi valita ihmisiä joilla on koulutusta, tietoa ja kokemusta alan asioista. Millä todellisilla meriiteillä savonlinnalaiset edustajat siellä ovat? Hölmöläisten hommaa kaikki.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Sitä usein miettii että millä tiedoilla ja taidoilla esimerkiksi Suur-Savon Sähkön hallintoneuvostoon valitaan? Eikö sellaisiin pitäisi valita ihmisiä joilla on koulutusta, tietoa ja kokemusta alan asioista. Millä todellisilla meriiteillä savonlinnalaiset edustajat siellä ovat? Hölmöläisten hommaa kaikki.
Jep, Sanna Metsälä on luokanopettaja. Saapi isot palkkiot ilman mitään pätevyyttä ja osaamista.
- Anonyymi00072
Anonyymi00063 kirjoitti:
Jep, Sanna Metsälä on luokanopettaja. Saapi isot palkkiot ilman mitään pätevyyttä ja osaamista.
Epäpätevä noihin yritysten hallituksiin. Ei ihme että siirtohinnat korkeuksissa kun epäpäteviä valitaan tekemään päätöksiä.
- Anonyymi00153
Anonyymi00072 kirjoitti:
Epäpätevä noihin yritysten hallituksiin. Ei ihme että siirtohinnat korkeuksissa kun epäpäteviä valitaan tekemään päätöksiä.
Kepu ei pätevöitä yritysten hallituksiin.
- Anonyymi00060
Panu kerää toimintatavoillaan ja loikkauksillaan ja pettämisillään vihollisia kuin kärpäspaperi kärpäsiä.
- Anonyymi00064
Panu on vienyt itsensä umpikujaan. Kukaan ei luota opportunistiin, loikkariin joka ajaa vain omaa etuaan. Käyttää ja manipuloi ihmisiä hyväksikäyttäen. Helsingin päässä hän on jo pitkään ollut persona non grata, jolle ovet ei aukene päättäjien kamareihin. Siksihän hän ei enään pysty mihinkään vaikuttamaan.
- Anonyymi00065
Ei se läpi mene kepustakaan. Ei mennyt kokoomuksesta eikä liike nytistäkään.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ei se läpi mene kepustakaan. Ei mennyt kokoomuksesta eikä liike nytistäkään.
Vasemmistoliitosta olisi voinut nyt olla sauma. Kepusta menee Kimmo Tiilikainen ja Vesa Kallio läpi. 9
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Vasemmistoliitosta olisi voinut nyt olla sauma. Kepusta menee Kimmo Tiilikainen ja Vesa Kallio läpi. 9
Joo, Kimmo Tiilikainen lähtee ehdolle. Menee läpi. Samoin Vesa Kallio. Panu ei mene loikkarina läpi.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Joo, Kimmo Tiilikainen lähtee ehdolle. Menee läpi. Samoin Vesa Kallio. Panu ei mene loikkarina läpi.
Onhan siinä kepulaisella mahdoton tehtävä äänestää keskittäjäpuolueen entistä ehdokasta. Liike nyt ajoi keskittämispolitiikkaa. Kyläkoulujen lakkauttamista. Hyvinvointialueiden määrän pienentämistä. Maataloustukien lakkautusta.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Onhan siinä kepulaisella mahdoton tehtävä äänestää keskittäjäpuolueen entistä ehdokasta. Liike nyt ajoi keskittämispolitiikkaa. Kyläkoulujen lakkauttamista. Hyvinvointialueiden määrän pienentämistä. Maataloustukien lakkautusta.
Myös kuntien määrän pienentämistä 100 kuntaan. Ja Panu oli tämän puolueen varapuheenjohtaja. Nyt sitten loikkaus kepuun, jonka linjaukset päinvastaisia.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Myös kuntien määrän pienentämistä 100 kuntaan. Ja Panu oli tämän puolueen varapuheenjohtaja. Nyt sitten loikkaus kepuun, jonka linjaukset päinvastaisia.
Panu varmaan yrittää muuttaa kepun linjaa. 😂😂😂😂
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Panu varmaan yrittää muuttaa kepun linjaa. 😂😂😂😂
Kepulaisena en tule ikimaailmassa panua äänestämään. Loikkari on loikkari. Ja loikkauksen motiivi opportunistinen. Panu loikkaa minne vain mistä saa henkilökohtaista hyötyä. Kelvoton tyyppi.
- Anonyymi00073
No sitä minäkin mietin että nyt on sillat poikki räyhäämällä, pettämisellä ja loikkimisella pantu kokoomukseen ja Liike nyttiin. Harkimolla on aikamoinen tunnettuus ja verkostot, joissa Panu saa varmasti kuulla kunniansa, jota ei ollut. Luottaako kepukaan, kun räyhääminen sinnekin suuntaan oli kovaa, kun kepu esti Savonlinnan pääsyn Kuopioon. Mitäpä tekee kansanedustajalla jolla sillat poikki ja huono maine Helsingin päässä ?
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
No sitä minäkin mietin että nyt on sillat poikki räyhäämällä, pettämisellä ja loikkimisella pantu kokoomukseen ja Liike nyttiin. Harkimolla on aikamoinen tunnettuus ja verkostot, joissa Panu saa varmasti kuulla kunniansa, jota ei ollut. Luottaako kepukaan, kun räyhääminen sinnekin suuntaan oli kovaa, kun kepu esti Savonlinnan pääsyn Kuopioon. Mitäpä tekee kansanedustajalla jolla sillat poikki ja huono maine Helsingin päässä ?
Onhan sille tyypillistä tämä kieroilu.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007769575.html - Anonyymi00077
Anonyymi00074 kirjoitti:
Onhan sille tyypillistä tämä kieroilu.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007769575.htmlEi se pääse eduskuntaan. En mie kepulaisena äänestä sitä.
- Anonyymi00082
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ei se pääse eduskuntaan. En mie kepulaisena äänestä sitä.
Joo panu voi keskittyä hevostelemaan jatkossa. Teki itestänsä poliittisen aisankannattajan.
- Anonyymi00085
Niinpä. Aikamoinen selkään puukotus Panulta Liike nyt puolueen varapuheenjohtajana. Olikohan huomannut Hjallis Harkimoa informoida loikkauksestaan ? Olisi pitänyt tuon Peitsaron ymmärtää erota puolueen varapuheenjohtajan paikaltaa jo ennen loikkaustaan. Ymmärrän hyvin Harkimon raivostumisen Panuun. Osoittaa vain miten salakavala liero Panu on. Täysin epäluotettava tyyppi.
- Anonyymi00093
Anonyymi00067 kirjoitti:
Joo, Kimmo Tiilikainen lähtee ehdolle. Menee läpi. Samoin Vesa Kallio. Panu ei mene loikkarina läpi.
Tiilikainen on varma ehdokas ja menee läpi.
- Anonyymi00075
Noilla gallupeilla kepu ei kyllä tule juuri lisäpaikkoja saamaan eikä hallitukseen pääsemään. 300 kunnan ja kaikkien hyvinvointialueitten säilyttäminen ei oikein riitä visioksi Suomen selviytymiselle. Kepua rokottaa epäonnistunut soteuudistus, joka lupauksista huolimatta keskittää palvelut ja lakkauttaa ne kepun kannatusalueilta.
- Anonyymi00076
Naurattaa kun nämä loikkarit loikkasi uppoavaan kepuun. Kepu lupasi palveluiden paranevan ja talouden kohenevan, mutta kävikin päinvastoin. Osaamaton kepu pilasi sotepalvelut ja nyt joka puolella Suomea palvelut keskitetään valtavaa vauhtia. Keskittäminen on peruuttamatonta. Savonlinnan keskussairaalaa ajetaan kovaa vauhtia alas, palveluita keskitetään kepuenemmistöisellä aluevaltuustolla Mikkeliin. Etelä-Savon keskussairaala on tämän vuoden jälkeen vain Mikkelissä.
- Anonyymi00078
Panulla ”ystävien” määrä kasvaa mitä useammin loikkaa.
- Anonyymi00079
Persuista suurin osa on riidankylväjiä, jotka riitaannuttuaan vanhan puolueen kanssa loikanneet johonkin muuhun puolueeseen.
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Persuista suurin osa on riidankylväjiä, jotka riitaannuttuaan vanhan puolueen kanssa loikanneet johonkin muuhun puolueeseen.
Panu on riitaantunut joka puolueessa lopulta mihin on loikkaroinut. Panu voikin loikkia sitten lopuksi persuihin, jos enään huolivat. 😂😂😂
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Panu on riitaantunut joka puolueessa lopulta mihin on loikkaroinut. Panu voikin loikkia sitten lopuksi persuihin, jos enään huolivat. 😂😂😂
Jos se Panu yrittääpi maailman ennätystä puolueloikkariudessa.
- Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
Panu on riitaantunut joka puolueessa lopulta mihin on loikkaroinut. Panu voikin loikkia sitten lopuksi persuihin, jos enään huolivat. 😂😂😂
Ei ne huoli. Joku taso pitää olla. Panu jumii nyt kepuihin jonne kelpaa jopa höyrähtänyt ex-playboynainen. Kertoo kepun tasosta ja hädästä.
- Anonyymi00086
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ei ne huoli. Joku taso pitää olla. Panu jumii nyt kepuihin jonne kelpaa jopa höyrähtänyt ex-playboynainen. Kertoo kepun tasosta ja hädästä.
Persut olisi ilosta kiljuen ottaneet Peitsaron puolueeseen, mutta hänellä on sentään järki päässä eikä edes harkinnut sellaista.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Persut olisi ilosta kiljuen ottaneet Peitsaron puolueeseen, mutta hänellä on sentään järki päässä eikä edes harkinnut sellaista.
Ajatteleppas: Peitsaro on ollut Liike nyt puolueen varapuheenjohtajana puolueen johdon kokouksissa, neuvotteluissa ja julkisissa esiintymisissä. Samaan aikaan hän teki salaisen sopimuksen loikkaamisesta kepuun. Varmasti sopinut loikkaamisestaan jo pari kuukautta ennen. Kukakohan tuollaista selkärangatonta pettäjää haluaisi puolueeseensa ? Tai ylipäänsä mihinkään.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Ajatteleppas: Peitsaro on ollut Liike nyt puolueen varapuheenjohtajana puolueen johdon kokouksissa, neuvotteluissa ja julkisissa esiintymisissä. Samaan aikaan hän teki salaisen sopimuksen loikkaamisesta kepuun. Varmasti sopinut loikkaamisestaan jo pari kuukautta ennen. Kukakohan tuollaista selkärangatonta pettäjää haluaisi puolueeseensa ? Tai ylipäänsä mihinkään.
Harvapa pettureihin luottaa. Yrityselämässä joutuisi korvauksiin, jos loikkaisi sisäpiiristä tietoineen kilpailijan leiriin. Ja kukaan ei enään ikinä petturuuden jälkeen palkkaisi.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Harvapa pettureihin luottaa. Yrityselämässä joutuisi korvauksiin, jos loikkaisi sisäpiiristä tietoineen kilpailijan leiriin. Ja kukaan ei enään ikinä petturuuden jälkeen palkkaisi.
Panu aikaansai ihan itse valtavan mainehaitan.
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Panu aikaansai ihan itse valtavan mainehaitan.
Sai kyllä ihan oikeutetusti sapiskaa äänestäjiensä pettämisestä ja myös Liike nyttin pettämisestä, jonka varapuheenjohtajana oli loikatessaan. Saanut paljon luottamuksellista tietoa ja julkisuutta Liike nyttin varapuheenjohtajana kun jo sopinut loikkauksestaan. Luottaisitko tuollaiseen ? Minä en.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Sai kyllä ihan oikeutetusti sapiskaa äänestäjiensä pettämisestä ja myös Liike nyttin pettämisestä, jonka varapuheenjohtajana oli loikatessaan. Saanut paljon luottamuksellista tietoa ja julkisuutta Liike nyttin varapuheenjohtajana kun jo sopinut loikkauksestaan. Luottaisitko tuollaiseen ? Minä en.
Luottamus meni Panuun. Enpä äänestä enään. Enkä kyllä ole kepulaista ikinä äänestänytkään. Vasemmistopuolue se on.
- Anonyymi00094
Anonyymi00091 kirjoitti:
Luottamus meni Panuun. Enpä äänestä enään. Enkä kyllä ole kepulaista ikinä äänestänytkään. Vasemmistopuolue se on.
Kepu oli Marinin hallituksen aisankannattajapuolue.
- Anonyymi00092
Panu jää ikuiseksi Savonlinnan kyläpoliitikoksi. Ovet Helsingissä ovat sulkeutuneet noilla toimintatavoilla.
- Anonyymi00095
Olis Panun pitänyt ymmärtää erota jo aiemmin Liike nyt puolueen varapuheenjohtajan paikalta. Nyt veti kyllä paskamaisen mainehaitan itselleen. Liero kieroilija joka pettää heti kun joku antaa ”paremman tarjouksen”. Kunniaton. Kenenkään ei kannata tuohon niljakkeeseen luottaa.
- Anonyymi00096
Peukut Harkimolle👍
- Anonyymi00097
Suomi24 Savonlinna; Suomen positiivisinta kommentointia.
- Anonyymi00098
Sellainen kommentointi kuin kaupunkikin.
- Anonyymi00099
Peitsarolla alkaa olla aika paljon vihollisia loikkaustensa ja toimintatapojensa jälkeen.
- Anonyymi00100
Mitenköhän pääsee Helsingin päättäjiä ja ministereitä tapaamaan ?
- Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Mitenköhän pääsee Helsingin päättäjiä ja ministereitä tapaamaan ?
Ovet on kiinni.
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ovet on kiinni.
Ei tuota rettelöitsijää ja loikkaria kukaan ota vakavasti. Saa nähdä kuinka montaa vielä onnistuu kusemaan silmään.
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Ei tuota rettelöitsijää ja loikkaria kukaan ota vakavasti. Saa nähdä kuinka montaa vielä onnistuu kusemaan silmään.
Täytyy olla tyhmä joka tuohon enään uskoo ja äänestää.
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Täytyy olla tyhmä joka tuohon enään uskoo ja äänestää.
Savonlinnalaiset ovat saaneet panun tyhjiä puheita ja takinkääntöjä ja sairaalaa vain ajetaan entistä nopeammin alas. Panu napsii isoja kokouspalkkioita ja haalii lisää luottamustehtäviä.
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Savonlinnalaiset ovat saaneet panun tyhjiä puheita ja takinkääntöjä ja sairaalaa vain ajetaan entistä nopeammin alas. Panu napsii isoja kokouspalkkioita ja haalii lisää luottamustehtäviä.
Ei se kepuun luikkinut pelkästään kansanedustajaehdokkuuden saamisella vaan kyllä siellä on luvattu muutakin. Seurataanpas !
- Anonyymi00108
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ei se kepuun luikkinut pelkästään kansanedustajaehdokkuuden saamisella vaan kyllä siellä on luvattu muutakin. Seurataanpas !
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007769575.html
Jep, minä luulen että tässä tulee tulevaisuudessa vielä esiin kaikenlaista. Jäljet näkyy. - Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007769575.html
Jep, minä luulen että tässä tulee tulevaisuudessa vielä esiin kaikenlaista. Jäljet näkyy.Onkohan kepu lupaillut jotain virkaa Panulle ? Homma haisee.
- Anonyymi00102
Tottahan tuo puhuu !
- Anonyymi00107
Ruman tempun teki, eipä ihme että häntä äänestäneet täällä purkaa kiukkuaan. Pettäminen avioliitossa ja politiikassa herättää tunteita ymmärrettävästi.
- Anonyymi00110
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ruman tempun teki, eipä ihme että häntä äänestäneet täällä purkaa kiukkuaan. Pettäminen avioliitossa ja politiikassa herättää tunteita ymmärrettävästi.
Panu julkaisee facessaan hevosen ja oman typerän naamansa kuvia. Sitten sekavia kirjoituksia sairaalasta. Paskapuhetta riittää ja sairaalaa ajetaan koko ajan alas.
- Anonyymi00111
Meneekös panu poikkeli nyt sitten kepulaisena tapaamaan helsinkiin kepun johtoa ja sanomaan että päästäkää meidät nyt sitten pohjois-savoon ? Kepuhan tämän katastrofin meille on aiheuttanut, kun estivät pääsyn Pohjois-Savoon, jotta saivat vaalipiirin ja maakunnan säilytettyä. Etelä-Savossa ei pystytä kahta keskussairaalaa pitämään. Ei riitä lääkärit, rahat eikä ihmiset.
- Anonyymi00112
Eiköhän tuo takinkääntäjä ole tuossakin asiassa takkinsa jo kääntänyt. Vastusti Eija Stenbergin valtuustoaloitetta Pohjois-Savoon siirtymiseksi, kun valtuusto äänesti Eijan esityksestä. Panu puhuu paljon paskaa ja on pettänyt savonlinnalaiset !
- Anonyymi00113
Ei sitä kepussakaan kuunnella. Kepu höynäytti sen keräämään listalleen ääniä ja tukemaan Savonlinnan kepua sen kähmyilyssä. Nyt menee Retrettituet ja kaikenmaailman kepuilut läpi enemmistöpäätöksillä.
- Anonyymi00167
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ei sitä kepussakaan kuunnella. Kepu höynäytti sen keräämään listalleen ääniä ja tukemaan Savonlinnan kepua sen kähmyilyssä. Nyt menee Retrettituet ja kaikenmaailman kepuilut läpi enemmistöpäätöksillä.
Näin tulee menemään.
- Anonyymi00114
Panulla on jo pitkään ollut yksi ISO ongelma:
Sanat ja teot eivät kohtaa
Tämä puolueloikkaus nyt vain räikeimmin tämän todistaa. Minkäänlaista ”kuluttajansuojaa” ei ole olemassa kun Panua äänestät.- Anonyymi00115
Mitä enemmän savonlinnalaiset ovat panua äänestäneet sitä nopeammin sairaalaa on keskitetty mikkeliin. Viimeinen vuosi on ollut todella nopeaa. Sairaalassa oli jo kolmannet yt:t. Vajaa 200 työpaikkaa kohta lähtenyt. Aina samat lässytykset. Ja milloin sumutetaan ponsilla ja tyhjillä lausekkeilla.
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Mitä enemmän savonlinnalaiset ovat panua äänestäneet sitä nopeammin sairaalaa on keskitetty mikkeliin. Viimeinen vuosi on ollut todella nopeaa. Sairaalassa oli jo kolmannet yt:t. Vajaa 200 työpaikkaa kohta lähtenyt. Aina samat lässytykset. Ja milloin sumutetaan ponsilla ja tyhjillä lausekkeilla.
Oispa Panu tehnyt edes ponsia tahi yhtään muutosesitystä viimeisen vuoden aikana, MUTTA KUN EI. Ihan käsittämätöntä.
- Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
Oispa Panu tehnyt edes ponsia tahi yhtään muutosesitystä viimeisen vuoden aikana, MUTTA KUN EI. Ihan käsittämätöntä.
Totta. Panu istunut tuppisuuna ja pääosin jopa kannattanut päätöksiä, jotka vievät sairaalaamme alas ja keskittää Mikkeliin.
- Anonyymi00118
Anonyymi00117 kirjoitti:
Totta. Panu istunut tuppisuuna ja pääosin jopa kannattanut päätöksiä, jotka vievät sairaalaamme alas ja keskittää Mikkeliin.
AK Mikkonen tuossa samassa vilttiketjussa.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
AK Mikkonen tuossa samassa vilttiketjussa.
Näinhän tuo on. Kumpikaan ei saa mitään tuloksia aikaan Savonlinnan saati sairaalamme hyväksi. Kaksi turhaketta.
- Anonyymi00122
Anonyymi00119 kirjoitti:
Näinhän tuo on. Kumpikaan ei saa mitään tuloksia aikaan Savonlinnan saati sairaalamme hyväksi. Kaksi turhaketta.
Savonlinnan sairaala on kohta menetetty. Ei nämä pysty mihinkään vaikuttamaan. Hyvä että tämä Kosonen sen ymmärsi ja luopui ehdokkuudesta. Tosin olisi pudonnut joka tapauksessa.
- Anonyymi00120
Panulla on jo pitkään ollut yksi ISO ongelma:
Sanat ja teot eivät kohtaa
Tämä puolueloikkaus nyt vain räikeimmin tämän todistaa. Minkäänlaista ”kuluttajansuojaa” ei ole olemassa kun Panua äänestät.- Anonyymi00121
Ihmettelen panun tolloilua, äänestäjiensä pettämistä ja kunniatonta toimintaa.
- Anonyymi00123
Anonyymi00121 kirjoitti:
Ihmettelen panun tolloilua, äänestäjiensä pettämistä ja kunniatonta toimintaa.
Savonlinnassa pitäisi nyt pitää uudet vaalit. Demokratia meni rikki.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Savonlinnassa pitäisi nyt pitää uudet vaalit. Demokratia meni rikki.
Panun poliittinen taival päättyi ikävästi äänestäjiensä pettämiseen.
- Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Panun poliittinen taival päättyi ikävästi äänestäjiensä pettämiseen.
Se onneksi putoaa seuraavissa vaaleissa. Loikkarit ei pärjää ikinä.
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
Se onneksi putoaa seuraavissa vaaleissa. Loikkarit ei pärjää ikinä.
Kyllähän panu on saanut paljon aikaan.
- Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Kyllähän panu on saanut paljon aikaan.
Sotkua, jos ei muuta.
Tilannehan tässä on se, että äänestäjiä on jymäytetty todella kepumaisen törkeästi.
Siinä mielessä Panu on nyt kaltaistensa seurassa. - Anonyymi00128
Anonyymi00127 kirjoitti:
Sotkua, jos ei muuta.
Tilannehan tässä on se, että äänestäjiä on jymäytetty todella kepumaisen törkeästi.
Siinä mielessä Panu on nyt kaltaistensa seurassa.Juurikin näin. Sotkua. Sosterin johtajana jo hän epäonnistui. Henkilöstö voi huonosti. Laittomia irtisanomisia ja korvauksia. Talous meni kuralle. Puhui paljon mutta kaikki jäi aina toteutumatta. Tekonivelklinikka coxan kanssa meni kiville. Synnytykset lähti. Lopulta erosi ja yritti junailla itselleen hömppäviran entisellä palkallaan. Kolme loikkausta.
- Anonyymi00130
Anonyymi00127 kirjoitti:
Sotkua, jos ei muuta.
Tilannehan tässä on se, että äänestäjiä on jymäytetty todella kepumaisen törkeästi.
Siinä mielessä Panu on nyt kaltaistensa seurassa.Aika paljon nyt panua äänestäneet sitä mieltä että ei enään panua. Epäluotettava ja nyt ymmärtää myös ettei saa mitään aikaan.
- Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Aika paljon nyt panua äänestäneet sitä mieltä että ei enään panua. Epäluotettava ja nyt ymmärtää myös ettei saa mitään aikaan.
Kyllähän se on ollut täällä kohta parikymmentä vuotta sosterin johtahana ja päättäjänä. Ja mikä on tulos ? Sairaala on loppusuoralla.
- Anonyymi00133
Anonyymi00131 kirjoitti:
Kyllähän se on ollut täällä kohta parikymmentä vuotta sosterin johtahana ja päättäjänä. Ja mikä on tulos ? Sairaala on loppusuoralla.
https://www.ita-savo.fi/paikalliset/9499231
Totta puhut. Tässä nähtiin Panupaskanpuhujan vaikuttamisen tulos kepuun loikkaamisen seurauksena. Eipä saanut kepua taakseen äänestyksessä. - Anonyymi00136
Anonyymi00133 kirjoitti:
https://www.ita-savo.fi/paikalliset/9499231
Totta puhut. Tässä nähtiin Panupaskanpuhujan vaikuttamisen tulos kepuun loikkaamisen seurauksena. Eipä saanut kepua taakseen äänestyksessä.Ei saanut edes itseään esityksen taakse, jossa olisi estetty tekonivelten keskittäminen Mikkeliin. 😂😂😂😂😂 Surkimusten surkimus.
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Ei saanut edes itseään esityksen taakse, jossa olisi estetty tekonivelten keskittäminen Mikkeliin. 😂😂😂😂😂 Surkimusten surkimus.
Ja toi tunari haluaa vielä pyrkiä eduskuntaan. 😂😂😂
- Anonyymi00139
Anonyymi00137 kirjoitti:
Ja toi tunari haluaa vielä pyrkiä eduskuntaan. 😂😂😂
Ei osaa tehdä edes vastaesitystä aluehallituksessa. Täysin epäpätevä tyyppi. Ei ihme että sairaala ajetaan alas.
- Anonyymi00129
Kyllä Panu ossooo loikkaamisen taidon.
- Anonyymi00132
Harkimo on kritiikissään oikeassa. Taas Panu rikkoi suhteitaan päättäjiin. Mitä jäljellä pettäjän tiellä ?
- Anonyymi00138
Minä en ainakaan luottaisi tuohon kolmiloikkaajaan. Vaihtaa leiriä sen mukaan, mistä saa eniten itselleen hyötyä. Tuhosi kyllä tuolla loikkauksellaan uransa.
- Anonyymi00140
Voisin ihan tuon Hjalliksen lausunnon perusteella äänestää kyllä Hjallista. Osuvasti sanottu Panusta.
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Voisin ihan tuon Hjalliksen lausunnon perusteella äänestää kyllä Hjallista. Osuvasti sanottu Panusta.
Samoin👍👏
- Anonyymi00142
Olen niin samaa mieltä Harkimon kanssa.
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä Harkimon kanssa.
Mä luulen että Panu saa paljon asiaan kuuluvaa palautetta kuhan ihmiset pääsee antamaan. Yksi päivä se ainakin luikki karkuun.
- Anonyymi00145
Luottamus meni.
- Anonyymi00147
Anonyymi00145 kirjoitti:
Luottamus meni.
Minä en kyllä tuohon ikinä edes luottanut.
- Anonyymi00151
Anonyymi00147 kirjoitti:
Minä en kyllä tuohon ikinä edes luottanut.
Opportunisti ja narsisti ottaa omasta naamaataan selfieitä joka päivä montakin kertaa faceen.
- Anonyymi00144
Mahtaako Panu joutua nyt kepulaisten huijaamaksi ? Tuo ääniä kepun listalle, mutta ei kepulaiset äänestä. Nauravat partoihinsa. Noin loikkareille on aina kepussa käynyt.
- Anonyymi00146
No yksi kepulainen ainakin naureskeli kun kysyin ettö nythän saitte ehdokkaan savonlinnasta.
- Anonyymi00148
Anonyymi00146 kirjoitti:
No yksi kepulainen ainakin naureskeli kun kysyin ettö nythän saitte ehdokkaan savonlinnasta.
Oot kova kyselemään.siihen se jääkin!
- Anonyymi00149
Täytyy nostaa hattua miten kepu veti panun kölin alta. Upottivat suurimman kriitikkonsa Saimaaseen antamalla katteettomia lupauksia.
- Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Täytyy nostaa hattua miten kepu veti panun kölin alta. Upottivat suurimman kriitikkonsa Saimaaseen antamalla katteettomia lupauksia.
Jep, kolmiloikkari panulle tulloo vielä ylläreitä kierosilmien kanssa.
- Anonyymi00152
Ei loikkarit pääse kepussa läpi. Tuovat ääniä kepulle.
- Anonyymi00155
Anonyymi00152 kirjoitti:
Ei loikkarit pääse kepussa läpi. Tuovat ääniä kepulle.
Onkohan panu kepun puoluekokouksessa ihmettelemässä että mihin porukkaan oikein lähtikään ? 😂😂😂 Siellä taitaapi olla iso ero kokoomuksen tai Liike nytin puoluekokouksiin. Voi kertoa sitten vertailua.
- Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
Onkohan panu kepun puoluekokouksessa ihmettelemässä että mihin porukkaan oikein lähtikään ? 😂😂😂 Siellä taitaapi olla iso ero kokoomuksen tai Liike nytin puoluekokouksiin. Voi kertoa sitten vertailua.
Kohta se laittaa postauksen naamastaan kepun puoluekokouksesta.
- Anonyymi00157
Anonyymi00155 kirjoitti:
Onkohan panu kepun puoluekokouksessa ihmettelemässä että mihin porukkaan oikein lähtikään ? 😂😂😂 Siellä taitaapi olla iso ero kokoomuksen tai Liike nytin puoluekokouksiin. Voi kertoa sitten vertailua.
Se voi laittaa faceen kuvasarjan kokoomuksen, liike nytin ja kepun puoluekokouksista.
- Anonyymi00158
Anonyymi00157 kirjoitti:
Se voi laittaa faceen kuvasarjan kokoomuksen, liike nytin ja kepun puoluekokouksista.
Panuhan sopii oman edun opportunistina kepuun. Ei kepulla ole mitään ideologiaa.
- Anonyymi00159
Anonyymi00158 kirjoitti:
Panuhan sopii oman edun opportunistina kepuun. Ei kepulla ole mitään ideologiaa.
Se on totta. Ja sikälikin sopii moraaliltaan, kun kepu pettää aina.
- Anonyymi00160
Anonyymi00159 kirjoitti:
Se on totta. Ja sikälikin sopii moraaliltaan, kun kepu pettää aina.
Kepu petti savonlinnalaiset pakottamalla jäämään etelä-savoon kepun hillotolppien säilyttämiseksi. Seurauksena ollut täällä lähipalveluiden alasajo ja sairaalan keskittäminen Mikkeliin. Etelä-Savo pystyy ylläpitämään vain yhtä sairaalaa.
- Anonyymi00164
Anonyymi00160 kirjoitti:
Kepu petti savonlinnalaiset pakottamalla jäämään etelä-savoon kepun hillotolppien säilyttämiseksi. Seurauksena ollut täällä lähipalveluiden alasajo ja sairaalan keskittäminen Mikkeliin. Etelä-Savo pystyy ylläpitämään vain yhtä sairaalaa.
Kuopijjoon pitäisi päästä. Panu petti äänestäjänsä.
- Anonyymi00154
Äänestän Harkimoa. Hyvä tyyppi ja osaa asiat. Uusia ideoita
- Anonyymi00161
Eivät ne ota kepussakaan kolmiloikkaajaa vakavasti, naureskelevat.
- Anonyymi00162
Ja vetävät kölin alta. Näitä esimerkkejä riittää. Ei puolueloikkarit mene kepussa läpi,
- Anonyymi00163
Panulle tulloo vielä monta ylläriä kepussa.
- Anonyymi00165
Ei tule onneksi pääsemään eduskuntaan. Ei mitään annettavaa Suomelle. Ei pelkkä pyrkyryys riitä. Sinne tarvitaan talouden ja yrittäjyyden osaajia, eikä Panu osaa edes sotea. Pätevyys riittää rivilääkärin työhön.
- Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
Ei tule onneksi pääsemään eduskuntaan. Ei mitään annettavaa Suomelle. Ei pelkkä pyrkyryys riitä. Sinne tarvitaan talouden ja yrittäjyyden osaajia, eikä Panu osaa edes sotea. Pätevyys riittää rivilääkärin työhön.
Niinpä. Jos osaisi edes sairaala-asioita niin emme olisi sairaalaamme menettänyt.
- Anonyymi00170
Anonyymi00165 kirjoitti:
Ei tule onneksi pääsemään eduskuntaan. Ei mitään annettavaa Suomelle. Ei pelkkä pyrkyryys riitä. Sinne tarvitaan talouden ja yrittäjyyden osaajia, eikä Panu osaa edes sotea. Pätevyys riittää rivilääkärin työhön.
Niin samaa mieltä. Täysi nolla tyyppi.
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Niin samaa mieltä. Täysi nolla tyyppi.
Tällä hetkellä miinusmerkkinen. Hyväksyy sairaalamme keskittämispäätökset mikkeliin aluehallituksessa.
- Anonyymi00169
Panu on näyttönsä antanut.
- Anonyymi00173
Ei hänellä ole muita näyttöjä kuin oman etunsa ajaminen ja puolueloikat. Sairaala on kohta menetetty
- Anonyymi00172
Panu taisi nyt itse vetää itsensä ns. pöntöstä alas kun kuuntelee ihmisten luonnehdintoja hänestä ja kolmiloikastaan,
- Anonyymi00174
Siellä se panu kolmiloikkaaja paistattelee narsistinaamaansa facebookissa kepun puoluekokouksesta. 😂
- Anonyymi00176
Miksi Peitsaro aluehallituksen jäsenenä ei käytä vaikutusvaltaansa aluehallituksessa, vaan on alkanut tehtailemaan jotain yhtätyhjän kanssa valtuustoaloiteita - ja nyt yhtäkkiä?
- Anonyymi00177
Juuri näin. Kertoo vain, ettei hän pysty vaikuttamaan. Hallituksen jäsenenä hänellä olisi mahdollisuudet vaikuttaa, mutta eihän hän osannut siellä edes tehdä esitystä, jolla olisi päässyt äänestykseen. Valtuustoaloitteet on poliittista teatteria.
- Anonyymi00187
Anonyymi00177 kirjoitti:
Juuri näin. Kertoo vain, ettei hän pysty vaikuttamaan. Hallituksen jäsenenä hänellä olisi mahdollisuudet vaikuttaa, mutta eihän hän osannut siellä edes tehdä esitystä, jolla olisi päässyt äänestykseen. Valtuustoaloitteet on poliittista teatteria.
Panulle tyypillistä näennäistoimintaa, jolla vaikutus on nolla.
- Anonyymi00178
Hyvä kirjoitus Juha Pärnäseltä. Panun loikkaus ja äänestäjien pettäminen suututtaa monia.
https://www.ita-savo.fi/paakirjoitus-mielipide/9524847- Anonyymi00179
Juha onkin luonut alueellemme satoja työpaikkoja teollisuuteen ja rakentanut Savonlinnaa. Mitäpä Panu on saanut muuta aikaan kuin paskanpuhumista ja puolueloikkauksia ?
- Anonyymi00180
Anonyymi00179 kirjoitti:
Juha onkin luonut alueellemme satoja työpaikkoja teollisuuteen ja rakentanut Savonlinnaa. Mitäpä Panu on saanut muuta aikaan kuin paskanpuhumista ja puolueloikkauksia ?
No niin nytpä Panulle satelee lisää niskaan
- Anonyymi00181
Anonyymi00180 kirjoitti:
No niin nytpä Panulle satelee lisää niskaan
Entiset tukijat ja äänestäjät antaa Panulle palautetta.
- Anonyymi00182
Hyvä kirjoitus oli.
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
Hyvä kirjoitus oli.
Kyllä, terävämpi kynä kuin miekka.
- Anonyymi00184
Osuva kirjoitus. Kiteyttää meidän monien mielipiteen. Loikkarit rikkoivat demokratian Savonlinnassa.
- Anonyymi00185
Anonyymi00184 kirjoitti:
Osuva kirjoitus. Kiteyttää meidän monien mielipiteen. Loikkarit rikkoivat demokratian Savonlinnassa.
Miten tohon panuun voi kukaan luottaa ?
- Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Miten tohon panuun voi kukaan luottaa ?
Panun jäljet kertoo ettei voi luottaa kukaan. Ajaa vain omaa etuaan. Suhmuroi virkoja ja hyväpalkkioisia luottamustehtäviä itselleen.
- Anonyymi00188
Onks peitsarolla enään oikeasti näiden loikkausten jälkeen mitään tekoa ? Näytöt on tähänkin saakka olleet nollaa.
- Anonyymi00189
Ja suhteet poikkk joka suuntaan. Luottaako edes savonlinnan kepu tohon loikkariin ? Loikkaus perustui vain saatuun kansanedustajaehdokas paikkaan ja luottamustehtäviin. Aatetta siinä ei ollut.
- Anonyymi00190
Anonyymi00189 kirjoitti:
Ja suhteet poikkk joka suuntaan. Luottaako edes savonlinnan kepu tohon loikkariin ? Loikkaus perustui vain saatuun kansanedustajaehdokas paikkaan ja luottamustehtäviin. Aatetta siinä ei ollut.
Onks kepulla joku aate ? Mikähän se on ?
- Anonyymi00192
Anonyymi00190 kirjoitti:
Onks kepulla joku aate ? Mikähän se on ?
Oman edun ajaminen. Kepu oli marinin hallituksen pönkkäpuolue. Velkaannutti ja mädätti Suomen punaviherideologiallaan. Ajoi maatalouden kannattavuutta alas, lopetti turvetuotannon ja teki epäonnistuneen sotemallin.
- Anonyymi00191
Panupeilaajalla ei ole mitään sanottavaa.
- Anonyymi00193
Harkimon kanssa samaa mieltä. Panu kumppaneineen rikkoi demokratian. Minä ja monet muut eivät äänestäneet kepua, jolla on suurin vastuu sairaalamme alasajamisesta. Panu loikkasi nyt kepun antaminen hillotolppien perässä. Henkilökohtainen etu meni edelle.
- Anonyymi00195UUSI
Miun mielestä tuon panun uskottavuus on mennyt. Ja tätä mieltä taitaa olla kaikki kun kommentteja olen lukenut.
- Anonyymi00196UUSI
Panu voi etuskuntavaalien jälkeen keskittyä naamansa peilailuun ja heppoihinsa. 😂😂😂
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2633428
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari442128Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501696Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221557Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151380