JEESUS PELASTAA SYNTISIÄ!

Anonyymi-ap

Siksi Hän tuli maan päälle, uhratakseen itsensä, ettei YKSIKÄÄN, joka Häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan perisi ikuisen elämän!
🎚️🩸❣️

Anna siis Jeesuksen Kristuksen pelastaa itsesi!

22

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Joh 3:16

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      • Anonyymi00002

        Joh 3:17

        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.


    • Anonyymi00003

      Ja saarnaajat etsivät ja tekevät niitä viattomistakin.

      • Ken on viaton?🤔


    • Anonyymi00004

      Se Jeesukseksi mainittuhan vakuutti tulevansa takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset ja tämä tulisi hänen mukaansa tapahtumaan vieläpä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa.
      Onko näin käynyt?
      Ei ole.
      Petkuhuiputtaja.

      Matteus 16:27-28

      "27Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan.
      28Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana."

      • Tuo ennustus toteutui
        kuuden päivän kuluttua.

        "'Totisesti minä sanon teille:
        tässä seisovien joukossa on muutamia,
        jotka eivät maista kuolemaa,
        ennenkuin näkevät
        Ihmisen Pojan tulevan
        kuninkuudessaan.'
        Ja kuuden päivän kuluttua ..."

        Jumalan Valtakunta kirkkaudessaan
        laskeutui vuorelle tuossa tilanteessa.

        Mooseksen ja Eliaan
        ja itse Isän läsnäolo
        tuossa hetkessä
        oli tarpeen muun muassa siitä syystä,
        että Jeesus olisi kykenevä siihen,
        mistä aloituksessa mainittiin:

        >>Hän tuli maan päälle,
        uhratakseen itsensä<<

        Tuon kirkastusvuorikokemuksen
        jälkeen Jeesus puhui toistuvasti
        opetuslapsilleen kuolemastaan.

        Siitä alkoi siis valmistautuminen siihen,
        mitä varten Jeesus oli tullut maan päälle.

        Uhratakseen itsensä.
        Jotta voisi pelastaa syntisiä.

        Jos joku sanoo,
        ettei ole syntiä tehnyt,
        niin hän on valhettelija.

        Johannes oli yksi,
        joka sai nähdä Jeesuksen kirkastuneena.
        Ja niin hän todistaa:

        "Mikä on alusta ollut,
        minkä olemme kuulleet,
        minkä omin silmin nähneet,
        mitä katselimme
        ja käsin kosketimme,
        siitä me puhumme:
        elämän Sanasta -
        ja elämä ilmestyi,
        ja me olemme nähneet sen
        ja todistamme siitä
        ja julistamme teille
        sen iankaikkisen elämän,
        joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
        minkä olemme nähneet ja kuulleet,
        sen me myös teille julistamme,
        että teilläkin olisi yhteys
        meidän kanssamme;
        ja meillä on yhteys
        Isän ja hänen Poikansa,
        Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
        Ja tämän me kirjoitamme,
        että meidän ilomme olisi täydellinen.
        Ja tämä on se sanoma,
        jonka olemme häneltä kuulleet
        ja jonka me teille julistamme:
        että Jumala on valkeus
        ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
        Jos sanomme,
        että meillä on yhteys hänen kanssaan,
        mutta vaellamme pimeydessä,
        niin me valhettelemme
        emmekä tee totuutta.
        Mutta jos me valkeudessa vaellamme,
        niinkuin hän on valkeudessa,
        niin meillä on yhteys keskenämme,
        ja Jeesuksen Kristuksen,
        hänen Poikansa,
        veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
        Jos sanomme,
        ettei meillä ole syntiä,
        niin me eksytämme itsemme,
        ja totuus ei ole meissä.
        Jos me tunnustamme syntimme,
        on hän uskollinen ja vanhurskas,
        niin että hän antaa meille
        synnit anteeksi
        ja puhdistaa meidät
        kaikesta vääryydestä.
        Jos sanomme,
        ettemme ole syntiä tehneet,
        niin me teemme hänet valhettelijaksi,
        ja hänen sanansa ei ole meissä."
        (1 Joh 1)


      • Anonyymi00020
        kalamos kirjoitti:

        Tuo ennustus toteutui
        kuuden päivän kuluttua.

        "'Totisesti minä sanon teille:
        tässä seisovien joukossa on muutamia,
        jotka eivät maista kuolemaa,
        ennenkuin näkevät
        Ihmisen Pojan tulevan
        kuninkuudessaan.'
        Ja kuuden päivän kuluttua ..."

        Jumalan Valtakunta kirkkaudessaan
        laskeutui vuorelle tuossa tilanteessa.

        Mooseksen ja Eliaan
        ja itse Isän läsnäolo
        tuossa hetkessä
        oli tarpeen muun muassa siitä syystä,
        että Jeesus olisi kykenevä siihen,
        mistä aloituksessa mainittiin:

        >>Hän tuli maan päälle,
        uhratakseen itsensä<<

        Tuon kirkastusvuorikokemuksen
        jälkeen Jeesus puhui toistuvasti
        opetuslapsilleen kuolemastaan.

        Siitä alkoi siis valmistautuminen siihen,
        mitä varten Jeesus oli tullut maan päälle.

        Uhratakseen itsensä.
        Jotta voisi pelastaa syntisiä.

        Jos joku sanoo,
        ettei ole syntiä tehnyt,
        niin hän on valhettelija.

        Johannes oli yksi,
        joka sai nähdä Jeesuksen kirkastuneena.
        Ja niin hän todistaa:

        "Mikä on alusta ollut,
        minkä olemme kuulleet,
        minkä omin silmin nähneet,
        mitä katselimme
        ja käsin kosketimme,
        siitä me puhumme:
        elämän Sanasta -
        ja elämä ilmestyi,
        ja me olemme nähneet sen
        ja todistamme siitä
        ja julistamme teille
        sen iankaikkisen elämän,
        joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
        minkä olemme nähneet ja kuulleet,
        sen me myös teille julistamme,
        että teilläkin olisi yhteys
        meidän kanssamme;
        ja meillä on yhteys
        Isän ja hänen Poikansa,
        Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
        Ja tämän me kirjoitamme,
        että meidän ilomme olisi täydellinen.
        Ja tämä on se sanoma,
        jonka olemme häneltä kuulleet
        ja jonka me teille julistamme:
        että Jumala on valkeus
        ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
        Jos sanomme,
        että meillä on yhteys hänen kanssaan,
        mutta vaellamme pimeydessä,
        niin me valhettelemme
        emmekä tee totuutta.
        Mutta jos me valkeudessa vaellamme,
        niinkuin hän on valkeudessa,
        niin meillä on yhteys keskenämme,
        ja Jeesuksen Kristuksen,
        hänen Poikansa,
        veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
        Jos sanomme,
        ettei meillä ole syntiä,
        niin me eksytämme itsemme,
        ja totuus ei ole meissä.
        Jos me tunnustamme syntimme,
        on hän uskollinen ja vanhurskas,
        niin että hän antaa meille
        synnit anteeksi
        ja puhdistaa meidät
        kaikesta vääryydestä.
        Jos sanomme,
        ettemme ole syntiä tehneet,
        niin me teemme hänet valhettelijaksi,
        ja hänen sanansa ei ole meissä."
        (1 Joh 1)

        "Tuo ennustus toteutui
        kuuden päivän kuluttua."

        Sinä jätit tarkoituksella aiemman jakeen - 27- käsittelemättä, joten ennustus ei toteutunut, koska mitään tuomionpäivää ("maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan") ei ollut.

        "27Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan."


    • Anonyymi00005

      Jeesuksen veli Jakob varoittaa "yksin uskosta" -mantran hokemisesta. Ihminen kun saadaan käännyttämällä tulemaan psykologiseen uskontilaan, jota hän luulee pelastukseksi.

      Jaak.2
      24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.
      25 Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

    • Anonyymi00006

      Raamattuun on lisätty kaikanlaista jälkikäteen, mikä ei ole alkuperäisten kirjoituksien kanssa yhtä pitävää.

      Esim. kirkastusvuorikokemukset on Raamatun vastaisia tarinoita. Ei kuolleet ilmesty ihmisillä haamuina.

      Luuk. 16:31

      Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

      Joh. 5:46

      Jeesus: "Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on KIRJOITTANUT.

      • Anonyymi00021

        Raamattu on ihmisen kirjoittama mielikuvitustarinoiden kokoelma, joten kyllä siinä on teksteistä ja pilkun paikoistakin eri kirkolliskouksissa riidelty.


    • Anonyymi00007

      Esim. koko Markuksen evankeliumin lopun "lähetyskäsky" on lisätty jälkikäteen.

      Asiasta on varoitus -92 käännöksen Mark.16:9 kohdalla.

      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.

      [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

    • Anonyymi00008

      Spiritistisissä istunnoissa, joissa lahkolaiset ottavat yhteyttä kuolleitten henkiin, on kyse henkimaailman kanssa yhteydenpidosta.

      Vainajahenkiin yhtedenotot on ankarasti kiellettyjä. Vainajahenget puhuu sekavilla "kielillä", supisevat ja mutisevat.

      Jes. 8:19

      Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat." Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä! Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa? [3. Moos. 19:31+]

      • Anonyymi00010

        Elävien ja kuolleitten välillä on juopa, jota ei voida ylittää. Kuolleet pysyvät Tuonelassa, eivät ne ilmesty ihmisten maailmaan.

        Luuk. 16:26

        Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'


    • Anonyymi00011

      Ylihengellisyys ja hurmostelu ei ole tervettä kristinuskoa ollenkaan.

      Jer. 29:26

      'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

      • Anonyymi00012

        Lahkolaiset ennustavat innokkaasti maailmanloppua, ottavat aiheita iltapäivälehtien otsikoista.

        Päivämäärät vaan siirtyy aina eteenpäin. Jehovat ja Helluntailailaiset ovat innokkaimpia pikaisen maailmanlopun ja taivaaseen tempaamisen ennustajia.


        Luuk. 21:8

        Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.


    • Anonyymi00013

      Jeesus korostaa Vanhan Testamentin kirjoituksien luotettavuutta, niihin tulee uskoa.

      Matt. 5:18

      Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

      Luuk. 16:17

      Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

    • Anonyymi00014

      Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan pojaksi. Mutta ei se pelkkä uskominen niitä pelasta.

      • Anonyymi00015

        Luuk. 8:28

        Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika?

        Eksyttäjänainen kehotti seuraamaan Paavalia.

        Ap. t. 16:17

        Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".

        Lumoojat eli hypnoosia käyttävät saarnamiehet vetosivat Paavalin oppeihin.

        Ap. t. 19:13

        Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.


    • Anonyymi00016

      Käännyttämällä tehdään harahoppisia lahkolaisia eli käännynäisiä.

      Kastamalla tehdään Kristittyjä.

    • Anonyymi00017

      "uhrasi itsensä", ei kun tapettiin esimerkiksi, ettei muut alkaisi pullikoimaan kirkkoa ja hallintoa kohtaan ja sotkemaan sivistymättömien kansalaisten päitä vaatimaan vallankumousta. Persut yrittävät vähän samaa, mutta kun ihminen on tänään hieman sivistyneempi isossa kuvassa ja vain hölmöimmät astuvat Persujen propagandaan.
      Jesse oli aikansa Persu ja Adolf.

    • Anonyymi00018

      Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää joka lähtöön.

      Ap. t. 19:15

      mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

    • Anonyymi00019

      Lahkopastori kysyy sinulta: Oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen?

      Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan sitä "Raamattua" yhdessä.

      Kaikissa jenkkilahkoissa on omat pyhät kirjat ja "raamatut", mihinkä ne oppinsa perustaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe