Vihaat persuja, koska et siedä sitä, että he kertoo totuuden, sekä tuo päivänvaloon sen, miten väärässä olet ja miten paljon teet virheitä.
Vain ne turvautuu sensuuriin, joilla on jotain piiloteltavaa.
Häpäisykulttuuri on diktatuurinen oppi.
Ideologiansa orjuuttama puhuu sananvapauden puolesta, kun itse puhuu, mutta unohtaa sen heti, kun joku on eri mieltä.
Fundamentalismi on sairaus, joka pakottaa kuuntelemaan sitä, mikä tuntuu oikealta, eikä sitä, minkä voi todistaa todeksi.
Kova vihamielinen huuto voi voittaa totuuden, vaikka ei pitäisi.
Kärjistetty ja yksipuolistettu viesti leviää tehokkaammin kuin paikkaansa pitävä selitys.
"Rasismi", "äärioikeistolaisuus" jne.... yIeisIeimakirveitä vailla mieltä. Kunhan saa leimata ne, jotka haluaa vaientaa, koska heidän kertoma totuus on tuhottava.
-totuuksia punavihreyden saastuttamassa Suomessa
☝️😉
Tosi, todempi, persu
4
106
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001040Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76825
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505