Uskovaiset väittävät, että Jumala on valo.
Itse olen havainnut, että taskulamppu
valaisee pimeässä paremmin kuin Jumala.
Jumala ei ole ollenkaan loistava.
Jumala on pimeä
7
137
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kyllä! Jumalalta ovat patterit lopussa.
Siksi hän on täysin pimeä.
Ja pimeitä ovat myös häneen uskovat.- Anonyymi00002
Kuinka pimeä pitää olla, että kuvittelee olematonta kirkkaudeksi!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuinka pimeä pitää olla, että kuvittelee olematonta kirkkaudeksi!
Hyvin pimeä. Oikein oikein oikein oikein pimeä.
- Anonyymi00004
Sytytin kerran puujeesuksen puumunat tuleen. Kivasti paloivat ja valaisivat iloisesti.
- Anonyymi00005
jumala on niin pimeä että katoaa pimeyteen
- Anonyymi00006
Ehkä sinun tavassasi elää ei ole mitään sellaista että taskulampun valoa jaksaisi kääntää siihen suuntaan. Kuuluu vaan pimeästä kun haukut jumalaa, ja vaadit huomiota itsellesi. On täällä mielenkiintoisempiakin näkemyksiä maailmasta mitä valaista.
- Anonyymi00007
"On täällä mielenkiintoisempiakin näkemyksiä maailmasta mitä valaista."
Niin kuin sinä vai :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475