Maassa jossa on maailman kallein kustannus taso maassa jossa ei ole osaamista
Hullua !!!!!
Ja vielä Firma jolla ei ole rahaa yrittää kyhätä niitä !
KYLLÄ KIINALAISET NAURAA MEILLE !
Kiina on 27 v. edellä meitä niissä ne tekee 1000 x parempia samalla rahalla 100 x määrän tämä on naurettavaa pelleilyä tällainen !
Kiinalaiset ei ole edes esitellyt maailmalle omia sotilas troneja...
Joilla voi lamauttaa mailman parhaat lentotukialukset ja niiden lentokoneet ja ohjuspuollustus järjestelmät jolloin yhdellä ohjuksella ne voi upottaa koko paatin..
Täällä Suomessa kyhätään jotakin 70 v. takaisellla mopon moottori tekniikalla oleviä pärisijöitä hullua !!!! NURETTAVAA HOMMAA TUHLATA VERON MAKSAJIEN RAHJOJA TUOLAISEEN !
Ostettaisiin Kiiansta ei ne uusimpia malleja tietenkään myy ,mutta vaikak 10 v. vanhoja käytöstä poistettuja ne voisi myydäkkin ....niillä kehittyy niin nopeaa se ala että muutaman vuoden vanhat on jo vanhentuneita ja ja niillä on niin hirveitä määriä satoja miljoonia niitä että kannataisi kysyä kun saisi paljon parempia ja paljon halvemalla kun yrittää itse kyhätä niitä.
Ei SAIS OLLA HÖLMÖLÄINEN !
Miten Suomi lähtee SUMMAssa tekemään trooneja ?
Anonyymi-ap
0
56
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556