Tällaisen mielikuvan saa kirjoituksista, jotka koskevat varoitusta.
Minun mielestäni on hyvä, ettei tapahtunut mitään.
Olisi pitänyt räjähtää
9
89
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Niin, ei ole oikein jos ei varoiteta, mutta ei ole oikein kun varoitetaan!!
Mikään ei mene hyvin!- Anonyymi00003UUSI
Oppositio olisi kussut hunajaa, jos joku olisi kuollut.
- Anonyymi00004UUSI
Dunja:
Oppositio hautoi katastrofia droonivaroituksella.
Tämänkertainen varoitus oli hyvä esimerkki poliittiselle
oppositiolle, kuinka hysteriaa ei pidä levittää.- Anonyymi00005UUSI
Tämä on oppositiolle herkkua.
Jos varoitetaan eikä kukaan kuole, se on hallituksen vika ja jos ei varoiteta, niin se taas on hallituksen vika.
Niin tai näin, niin aina voidaan syyttää hallitusta.
- Anonyymi00006UUSI
Jäin miettimään, että kuinka paljon aikaisemmin olisi pitänyt tilata torjuntajärjestelmä, joka olisi nyt täydessä valmiudessa.
Ei taida pari, kolme vuotta riittää, kun on muuallakin tarvetta - Anonyymi00007UUSI
Lentoliikenne sekasin! Kukaan ei nähnyt troonia!
- Anonyymi00008UUSI
Dunja:
Kaikkoselta lapsus.
Kaikkonen sekottaa droonivaaran ja eduskuntavaalit.- Anonyymi00009UUSI
Kaikki ovat vihaisia koska kukaan ei kuollut.
Hallitus epäonnistui
- Anonyymi00010UUSI
Yksinkertaista. Suomen johdon pitää tehdä ukrainalle selväksi että tämän maan ilmatilaan ei saa tulla yhtään droonia. Kauko-ohjauksella niitä ohjataan joten ei sieltä ukrainasta voida antaa mitään meriselityksiä että rapatessa roiskuu. Onhan tuo ihmeellistä että räjähteitä voidaan lähettää suomen ilmatilaan eikä tämän maan johdolla ole boltseja sanoa että suomen ilmatilaa ei saa loukata! Ketä ja kenelle kuuluu vastuu jos drooni räjähtää Suomenmaassa ja se vaatii kuolonuhreja, ketä on Suomessa vastuussa. Ihan itun pelleilyä koko touhu. Suomi ei ole sodassa ja jos eivät osaa tarkentaa kohdetta siellä ukrainan päässä niin lopettakoot tuollaisten lelujen käyttö. Jotain rotia! Nehän pitää Suomalaisia ihan narrina siellä ukrainassa kun täällä vaan levitellään käsiä. Ei kukaan itseään kunnioittavan maan johto sietäisi tuollaista. Latviankin ministeri sai lähtöpassit ja tais vielä koko hallitus hajota, ja täällä sanotaan tämä on nyt suunnilleen arkipäivää. Ei tuollaiseen saa tottua, ihan sairasta edes ajatella niin. Sylettää koko touhu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634