Nato-suomen regime kiistää droonien uhan. "Tilanne on erilainen kuin ennen".

Anonyymi-ap

Nato-suomen regime kiistää droonien uhan. Tilanne oli erilainen kuin aiemmat tapaukset. Ne uhkasivat vain Tallinnan lauttoja ja kalastajia ja merivartioston aluksia merellä.

#Puolustusvoimat: Ei drooneja tai alueloukkauksia – aamuyön tilanne oli ”toisentyyppinen” kuin aiemmin#, muttei näitäkään kyetty pudottamaan, vaan ne taisivat syökksyä omin avuin mereen ilman ulkopuolista impulssia.

23

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Latvian pääministeri ja ulkoministeri erosivat, kun droonit pääsivät loukkaamaan Latvian ilmatilaa ja putosivat Latvian maaperään.

    • Ihan vain tiedoksi kun säädätte niitä teidän Venäjä - Suomi kääntäjiänne, niin Suomea äidinkielenään puhuva henkilö ei käytä Suomen poliittisesta johdosta termiä ”Regime”.
      Eli kannattaa hieman säätää lisää että kirjoitukset menevät suomalaisten kirjoituksista.

      • Anonyymi00005

        No eiköhän siinä ole vaan tarkoitus ärsyttää kaltaisiasi...


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        No eiköhän siinä ole vaan tarkoitus ärsyttää kaltaisiasi...

        Ei tuo mitenkään suomalaista ärsytä mutta russakan se tekee todella typeräksi, ja vie terän tuolta propagandasonnalta. Ruskimusikan kääntäjä ei toimi.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei tuo mitenkään suomalaista ärsytä mutta russakan se tekee todella typeräksi, ja vie terän tuolta propagandasonnalta. Ruskimusikan kääntäjä ei toimi.

        No näkyy ärsyttävän😂😂


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei tuo mitenkään suomalaista ärsytä mutta russakan se tekee todella typeräksi, ja vie terän tuolta propagandasonnalta. Ruskimusikan kääntäjä ei toimi.

        Kyllä google osaa kääntää режим suomeksi järjestelmä, joten tarkoitus lienee vaan ärsyttää😊


      • Anonyymi00014

        Jenkien persettä nuolevaa poliittista johtoa sanotaan REGIMEksi.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        No näkyy ärsyttävän😂😂

        Nahan alla ollaan.


      • Anonyymi00016

        regimeä yleensä käytetään englanninkielessä jos haluaa puhua maasta negatiiviseen sävyyn, suomeksi siitä jää se negatiivinen sävy pois, yleissivistys ei ole pahitteeksi suomalaiset käyttävät englanninkielisiä sanoja


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        No näkyy ärsyttävän😂😂

        Пожиратель дерьма !.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Nahan alla ollaan.

        Jokos VELLIPERSII oot keränny sitä TOHTIIMISTA?.


    • Anonyymi00002

      Eput lauloi "mutta millään muulla maalla, kuin Suomella se ei oo riskiä vailla" toteutuu taas drooni en kohdalla😄

    • Anonyymi00003

      Rusnyat on vaan rusnya

    • Anonyymi00004

      Minusta SM: n pelastusylijohtaja on ulkona kuin lumiukko näistä droonijutuista. Liekkö miehellä edes mitään pelastusalan ylintä tutkintoa? Oli aamulla kuin kapakasta juuri kotio kömmennyt elikkä kuin jokainen aamulla uutisointia seurannut henkilö tai jopa heikommin.
      Meillä yksilöiden varassa on varautuminen. Valitettavasti.

    • Anonyymi00008

      Lennokille on löytynyt silminnäkijä, eli puolustusvoimat valehteli.

    • Anonyymi00011

      Suomi on jälleen valmiina sotaan...joka oli mallia 1900- luvulla. Ei tule pommikonelsivueita joita torjutaan hävittäjillä. Tulee risteilyohjuksia ja drooneja luikerrellen matalalla katveissa. Miljardien hävittäjähankinnan tilalle tarvittaisiin pilkkahintaisia keinoja: it- voimaa ja paljon. Mutta ainahan Suomi toimii kuin se toimii.

      • Anonyymi00012

        Mikään ase ei riitä, ellei HALUTA torjuta.
        Tässä on käynyt ilmi, että ollaan mukana jutussa vahvasti ja vaarannetaan kansalaisten turvalllisuus.....täysi käsittämätöntä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Mikään ase ei riitä, ellei HALUTA torjuta.
        Tässä on käynyt ilmi, että ollaan mukana jutussa vahvasti ja vaarannetaan kansalaisten turvalllisuus.....täysi käsittämätöntä.

        Vedä tiltu henkeä välis.
        😂


    • Anonyymi00017

      Ukraina saa luvalla käyttää Suomen ilmatilaa koska sotii nato-suomen puolesta.

      Niin tekevät myös USA ja muutamat Natomaat.

      • Anonyymi00019

        Suomi on siis välillisesti sodassa Venäjää vastaan ?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Suomi on siis välillisesti sodassa Venäjää vastaan ?

        Nato-suomi on suoraa sodassa venäjää vastaan, koska sallii Ukrainan droonien lentää Suomen ilmatilan kautta Venäjälle.


      • Anonyymi00020 kirjoitti:

        Nato-suomi on suoraa sodassa venäjää vastaan, koska sallii Ukrainan droonien lentää Suomen ilmatilan kautta Venäjälle.

        Vai onko Suomi sodassa Venäjän kanssa kun Venäjä TARKOITUKSELLISESTI ohjaa Ukrainalaisia lennokkeja Suomen ja Balttian maiden ilmatilaan ilman että edes yrittää torjua niitä?


      • Anonyymi00021
        santtu_1975X kirjoitti:

        Vai onko Suomi sodassa Venäjän kanssa kun Venäjä TARKOITUKSELLISESTI ohjaa Ukrainalaisia lennokkeja Suomen ja Balttian maiden ilmatilaan ilman että edes yrittää torjua niitä?

        Tosi hyvä tekniikka näyttää sitten vain Venäjällä olevan, jos ne noin pystyy nyt tekemään kuin sinä kerrot.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe