Tätä se mun uneni tiesi...
Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...
27
1312
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varppina joku teini ja bemari?
- Anonyymi00002
Joku maajussin pentu?
- Anonyymi00003
Oliko nuoret mistäpäin?
- Anonyymi00004
Kenen auto? Oliko omistaja Santander Consumer Finance Oy, vai Oy Pappa Betalar Ab?
- Anonyymi00005
Taas joku 17v vastuuton kersa oli saanut ajokortin ja auton ja pysähtymättä Stop merkin takaa ajanut toista autoa päin.
Herääkin kysymys: Oliko edes tiennyt, mikä on Stop merkki ja mitä silloin pitää tehdä??
Ymmärrystävailla vai retu/ko???
Sanonta sanoo; Hullu saa olla, muttei tyhmä : D tuo oli kyllä tyhmä ja alaikäisiä kyytis, halusiko näyttää kuinka osaa ajaa vai oliko tarkoitus jokin pahempi : / - Anonyymi00007
En ihmettele jos kuljettaja päästi risteyksestä läpi, koska hän oli hyvinkin saattanut ryhmittyä risteykseen väärin ja luulla ettei sivuilta tule ketään. Nikkolantien risteys on vaarallinen, sillä tie tulee jyrkässä kulmassa Ilmajoen suuntaan nähden. Risteyksissä näkee liian usein kuljettajien tottelevan sokeasti STOP-merkkiä tai kolmiota, toisin sanoen jääden merkin taakse odottamaan. Merkki on usein kaukana tien reunasta ja merkin takaa on usein huonompi näkyvyys molempiin suuntiin kuin tien reunassa. Erityisesti terävässä kulmassa kuljettajalla on erittäin huono näkyvyys risteäviin suuntiin jos ajetaan tien suuntaisesti ja jäädään merkin taakse nyhjäänään.
Oikea ryhmittyminen näin vaarallisissa risteyksissä on rullata keula piennarviivalle asti T-kirjaimen muotoon eli suoraan kulmaan risteävään tiehen nähden. Eli tarvittaessa poikittain omalle kaistalle. Ja vasta siihen pysähdys. Näin kuljettajalla on paras näkyvyys molempiin suuntiin sekä lyhyempi ja nopeampi siirtymä tielle. Jos jää kauas tiestä merkin taakse nyhjäämään, sieltä liikkeelle lähdettäessä ja tielle kääntyessä voi olla jo tulossa risteävää liikennettä.
En tiedä miten autokouluissa opetetaan nykyisin tällaisia vaaroja varomaan. Ei ainakaan parempaan suuntaan mene inssipaikkojen karsinnan ym. vuoksi.- Anonyymi00008
Autolla ajaminen on toisille erittäin vaikeaa.
- Anonyymi00009
Joo,kyllä se oli liikennemerkkien vika
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo,kyllä se oli liikennemerkkien vika
Ompa kumma kunei oo Perussuomalaisia syytetty tästä kolarista
- Anonyymi00017
Tosi vaarallinen yli sadan nopeuksissa
- Anonyymi00011
No onhan se hallituksen vika kun kortti annetaan vaikka korvantaustat on vielä märät.
Paluu vanhaan 80-lätkään olis hyvä,eli vuoden koeaikana jos rikkoo niin kortti vuodeksi pois,ainiin,eihän se mitään auta kun Persu sisäministeri leikkaa poliisien määrärahoja,poliisit muutenkaan viitti liikennettä valvoa.- Anonyymi00016
Poliisien määrärahoja on lisätty...liikenteenvalvonnan sijaan heidän aikansa menee kotoutus-ja vihapuheen valvontaan
- Anonyymi00012
Tytöille ajokortti 25 vuotiaana ja pojille 30 vuotiaana aikaisintaan.
- Anonyymi00013
Oliko tässäkin tapauksessa mahdollnen sukuvika taustalla ?
- Anonyymi00027
Tahtoo kapula siirtyä edelliseltä polvelta, näin se on näyttänyt menevän.
- Anonyymi00014
Siinähän kajautettiin jo junanradankin 10 m ennen risteystä....Jokaisen autossa olevan kuolemaa halveksien.
- Anonyymi00015
Siis rautatien tasoristeyksen yli
- Anonyymi00018
Kloppilauma siinä oli tutkimas paikkaa vakavan näköisenä,onkohan kuinka pojille käyny,oletan että olivat poikia
- Anonyymi00019
Oliko huumeilla osuutta ?
- Anonyymi00021
Kuski ainakin seinäjokinen!
- Anonyymi00023
Sekopääelämä pitää aloittaa jo varhain !
- Anonyymi00024
Sekoilu alkaa jo mopoiäs kun vanhemmat sysää vastuun yhteiskunnalle,mopoja saa vapaasti ylivirittää ja kaahata keula pystys sataa ja häiriten melulla joka on jokailtaista piinaa,poliisit on vaan Turpeisen baaris munkkikahvilla
- Anonyymi00026
Mitähän ammattilaisia noista keulijoista tulee !?
Yhteiskunnan loisia varsin suurella todennäköisyydellä. - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitähän ammattilaisia noista keulijoista tulee !?
Yhteiskunnan loisia varsin suurella todennäköisyydellä.Samaan jonoon menee Somali-insinöörien perään
- Anonyymi00025
Tässä ratkaisu kuljettajakoulutuksen ja liikenneturvallisuuden suuriin kysymyksiin. Ottakaamme oppia!
https://autotoday.fi/yha-useampi-pohjoiskorealainen-haluaa-auton-siihen-vain-on-lukuisia-esteita/ - Anonyymi00028
Tietäjät tietää, ja luulijat ei
- Anonyymi00030
Alaikääsille mitää korttia saisi antaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194959Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä593974Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi1002880On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622708Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472433Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl592099