Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Anonyymi-ap

Tätä se mun uneni tiesi...

27

1312

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Varppina joku teini ja bemari?

    • Anonyymi00002

      Joku maajussin pentu?

    • Anonyymi00003

      Oliko nuoret mistäpäin?

    • Anonyymi00004

      Kenen auto? Oliko omistaja Santander Consumer Finance Oy, vai Oy Pappa Betalar Ab?

    • Anonyymi00005

      Taas joku 17v vastuuton kersa oli saanut ajokortin ja auton ja pysähtymättä Stop merkin takaa ajanut toista autoa päin.

      Herääkin kysymys: Oliko edes tiennyt, mikä on Stop merkki ja mitä silloin pitää tehdä??
      Ymmärrystävailla vai retu/ko???

      Sanonta sanoo; Hullu saa olla, muttei tyhmä : D tuo oli kyllä tyhmä ja alaikäisiä kyytis, halusiko näyttää kuinka osaa ajaa vai oliko tarkoitus jokin pahempi : /

    • Anonyymi00007

      En ihmettele jos kuljettaja päästi risteyksestä läpi, koska hän oli hyvinkin saattanut ryhmittyä risteykseen väärin ja luulla ettei sivuilta tule ketään. Nikkolantien risteys on vaarallinen, sillä tie tulee jyrkässä kulmassa Ilmajoen suuntaan nähden. Risteyksissä näkee liian usein kuljettajien tottelevan sokeasti STOP-merkkiä tai kolmiota, toisin sanoen jääden merkin taakse odottamaan. Merkki on usein kaukana tien reunasta ja merkin takaa on usein huonompi näkyvyys molempiin suuntiin kuin tien reunassa. Erityisesti terävässä kulmassa kuljettajalla on erittäin huono näkyvyys risteäviin suuntiin jos ajetaan tien suuntaisesti ja jäädään merkin taakse nyhjäänään.

      Oikea ryhmittyminen näin vaarallisissa risteyksissä on rullata keula piennarviivalle asti T-kirjaimen muotoon eli suoraan kulmaan risteävään tiehen nähden. Eli tarvittaessa poikittain omalle kaistalle. Ja vasta siihen pysähdys. Näin kuljettajalla on paras näkyvyys molempiin suuntiin sekä lyhyempi ja nopeampi siirtymä tielle. Jos jää kauas tiestä merkin taakse nyhjäämään, sieltä liikkeelle lähdettäessä ja tielle kääntyessä voi olla jo tulossa risteävää liikennettä.

      En tiedä miten autokouluissa opetetaan nykyisin tällaisia vaaroja varomaan. Ei ainakaan parempaan suuntaan mene inssipaikkojen karsinnan ym. vuoksi.

      • Anonyymi00008

        Autolla ajaminen on toisille erittäin vaikeaa.


      • Anonyymi00009

        Joo,kyllä se oli liikennemerkkien vika


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Joo,kyllä se oli liikennemerkkien vika

        Ompa kumma kunei oo Perussuomalaisia syytetty tästä kolarista


      • Anonyymi00017

        Tosi vaarallinen yli sadan nopeuksissa


    • Anonyymi00011

      No onhan se hallituksen vika kun kortti annetaan vaikka korvantaustat on vielä märät.
      Paluu vanhaan 80-lätkään olis hyvä,eli vuoden koeaikana jos rikkoo niin kortti vuodeksi pois,ainiin,eihän se mitään auta kun Persu sisäministeri leikkaa poliisien määrärahoja,poliisit muutenkaan viitti liikennettä valvoa.

      • Anonyymi00016

        Poliisien määrärahoja on lisätty...liikenteenvalvonnan sijaan heidän aikansa menee kotoutus-ja vihapuheen valvontaan


    • Anonyymi00012

      Tytöille ajokortti 25 vuotiaana ja pojille 30 vuotiaana aikaisintaan.

    • Anonyymi00013

      Oliko tässäkin tapauksessa mahdollnen sukuvika taustalla ?

      • Anonyymi00027

        Tahtoo kapula siirtyä edelliseltä polvelta, näin se on näyttänyt menevän.


    • Anonyymi00014

      Siinähän kajautettiin jo junanradankin 10 m ennen risteystä....Jokaisen autossa olevan kuolemaa halveksien.

    • Anonyymi00015

      Siis rautatien tasoristeyksen yli

    • Anonyymi00018

      Kloppilauma siinä oli tutkimas paikkaa vakavan näköisenä,onkohan kuinka pojille käyny,oletan että olivat poikia

    • Anonyymi00019

      Oliko huumeilla osuutta ?

    • Anonyymi00021

      Kuski ainakin seinäjokinen!

    • Anonyymi00023

      Sekopääelämä pitää aloittaa jo varhain !

    • Anonyymi00024

      Sekoilu alkaa jo mopoiäs kun vanhemmat sysää vastuun yhteiskunnalle,mopoja saa vapaasti ylivirittää ja kaahata keula pystys sataa ja häiriten melulla joka on jokailtaista piinaa,poliisit on vaan Turpeisen baaris munkkikahvilla

      • Anonyymi00026

        Mitähän ammattilaisia noista keulijoista tulee !?

        Yhteiskunnan loisia varsin suurella todennäköisyydellä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Mitähän ammattilaisia noista keulijoista tulee !?

        Yhteiskunnan loisia varsin suurella todennäköisyydellä.

        Samaan jonoon menee Somali-insinöörien perään


    • Anonyymi00025
    • Anonyymi00028

      Tietäjät tietää, ja luulijat ei

    • Anonyymi00030

      Alaikääsille mitää korttia saisi antaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4959
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      59
      3974
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      100
      2880
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2708
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2433
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      59
      2099
    Aihe