muistakaa rakkaat matkaystävät että TV-kielto on yhä voimassa eikä siten otsikonmukaisia kisoja voi uskovainen hyvällä omallatunnolla liikkuvana kuvana seurata.
Radiosta voitte kuunnella, mutta ei seurojen aikana. Silloin pitää tulla seuroihin.
TV:Olavi
jääkiekon mm kisat vs televisiokielto
6
102
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällähän oli se kirjoittaja, joka vannoi v.1963 julkilausuman nimeen, ettei vl-uskovainen omista TV:tä.
Nyt kuitenkin kuulin, että vanha vl-mies ottaa TV:n. Harava oli jo asennettu katolle, luultavasti TV on jo toimitettu ja pappa katselee mm. jääkiekkoa. - Anonyymi00002
Kyllä se joka television kotiinsa virittelee, on teollaan uskonsa kieltänyt. Minähän asetin jo 80 luvulla rauhanyhdistykset tätä asiaa valvomaan, hoitamaan ja TVn kotonaan pitävät oli erotettava. Eikä ole kielto kuulkaa rakkaat kumoutunut.
TV: Olavi hunalanterve!✋️Ratiosta📻 kuunnellen mielikuva on sallittu ellei mielikuva liiku.👋👋 junakanrahaa.☮️
Terviisin Oulun srk toimikunta bolitpyroo🎖- Anonyymi00003
Hyvä!! Varokaatte liikkuwan kuwan houkutuksia ja wiettelystä. !! Rakkaus on pitämisessä.
TV: Olavi
- Anonyymi00004
Vai että TV Olavi....eikös se niin ollutkin että olavilla ja muilla silmäätekevillä se telkkari juurikin OLI
- Anonyymi00005
Olavi se jaksaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708