Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyyden Euroopan kärkeen.
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
82
2934
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kasvanut, vaan laski ainoana maana Euroopassa:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010912799.html- Anonyymi00004
o
o
- SDP:n Marinin hallitus -VEI- Suomalaiset Vuosiksi -VELKA -VANKEUTEEN - !
___________ - niitä SDP:n Marinin tekemiä -VELKOJA- tässä Maksellaan - !
o - Anonyymi00022
Marinin ja vihervassujen vastuuttomalla velanotolla kasvoi vain maahanmuuttajien elintaso. Nyt suomalaisesta koko maailmaa halailevasta huolenpidosta maksaa monta sukupolvea suomalaiset veronmaksajat .
Säästöjen puuttuessa uusi hallitus joutuu ottamaan velkaa Marin hallituksen velan korkoihin, jotka pitää aina maksaa. Velan lyhentämiseen ei ole varaa. Tätä vassarit ei ymmärrä. - Anonyymi00024
Bkt kasvoi Marinin hallituksen aikana. Tämän hallituksen aikana kasvanut konkurssien määrä ja työttömyys EUn kärkeen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00004 kirjoitti:
o
o
- SDP:n Marinin hallitus -VEI- Suomalaiset Vuosiksi -VELKA -VANKEUTEEN - !
___________ - niitä SDP:n Marinin tekemiä -VELKOJA- tässä Maksellaan - !
oKannattaa muistaa,että kun Marinin hallitus aloitti velkaa oli yli105 miljardia ja niistä myös maksettiin korkoja. Purrakin puhuu niinkuin kaikki velat olisi edellisen hallituksen tekemiä. Purra kyllä tekee velanotossa ennätyksen.
- Anonyymi00044
Nimenomaan! Aloittaja ei taida ymmärtää mistään mitään.
- Anonyymi00059
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kannattaa muistaa,että kun Marinin hallitus aloitti velkaa oli yli105 miljardia ja niistä myös maksettiin korkoja. Purrakin puhuu niinkuin kaikki velat olisi edellisen hallituksen tekemiä. Purra kyllä tekee velanotossa ennätyksen.
Maksoiko Marin ottamansa velat pois? Jos ei niin älä
lässytä paskaa. - Anonyymi00060
Anonyymi00022 kirjoitti:
Marinin ja vihervassujen vastuuttomalla velanotolla kasvoi vain maahanmuuttajien elintaso. Nyt suomalaisesta koko maailmaa halailevasta huolenpidosta maksaa monta sukupolvea suomalaiset veronmaksajat .
Säästöjen puuttuessa uusi hallitus joutuu ottamaan velkaa Marin hallituksen velan korkoihin, jotka pitää aina maksaa. Velan lyhentämiseen ei ole varaa. Tätä vassarit ei ymmärrä.Saatiinhan me sukupuolineutraalit liikennemerkit, mitä sitä
muuta tarvitseekaan. Ne ruokkii, ne lämmittää, ne parantaa,
ne jakaa rahaa, ne hoitaa vanhukset, ne hoitaa lapset, ne kutoo
sukkia, ne raapii selkää jos kutittaa, ne hoitaa puolustuksen, ne
tekee ihan kaiken. Olisimme tyytyväisiä siihen mitä meille on annettu.
Kiitettyjä olkoon vihervasemmiston mussukat. - Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Maksoiko Marin ottamansa velat pois? Jos ei niin älä
lässytä paskaa.Mikä hallitus on maksanut ottamansa velan? Marin maksoi ehkä Esko Ahon velkoja tai Lipposen. Tämä hallitus ei ole maksanut mitään, vaan ottanut lisää rikkaiden veroalen rahoittamiseen. Ruikuttaa kuinka paljon on velkaa.
- Anonyymi00079
Anonyymi00022 kirjoitti:
Säästöjen puuttuessa uusi hallitus joutuu ottamaan velkaa Marin hallituksen velan korkoihin, jotka pitää aina maksaa. Velan lyhentämiseen ei ole varaa. Tätä vassarit ei ymmärrä.Velasta puhuttaessa, millähän hallituksella on ennätys velanotossa. Vastaus on ettei ainakaan Marinin hallituksella.
- Anonyymi00097
Anonyymi00060 kirjoitti:
Saatiinhan me sukupuolineutraalit liikennemerkit, mitä sitä
muuta tarvitseekaan. Ne ruokkii, ne lämmittää, ne parantaa,
ne jakaa rahaa, ne hoitaa vanhukset, ne hoitaa lapset, ne kutoo
sukkia, ne raapii selkää jos kutittaa, ne hoitaa puolustuksen, ne
tekee ihan kaiken. Olisimme tyytyväisiä siihen mitä meille on annettu.
Kiitettyjä olkoon vihervasemmiston mussukat.Sukupuolineutraalit liikennemerkit ...
Miten se nyt taas menikään? Päätettiin että kun liikennemerkit uusitaan niin uudet tehdään uuden mallin mukaan. Tämähän ei siis maksanut yhtään enempää kuin ennenkään, se muutenkin uusittava merkki vaan korvataan uudella hieman erilaisella merkillä.
Mutta kuten persujen ex-puoluesihteeri sanoi "ei sillä ole väliä miten asiat oikeasti ovat vaan sillä miten asiat koetaan". - Anonyymi00101
Anonyymi00024 kirjoitti:
Bkt kasvoi Marinin hallituksen aikana. Tämän hallituksen aikana kasvanut konkurssien määrä ja työttömyys EUn kärkeen.
Suomen talous kasvoi pääministeri Sanna Marinin hallituskaudella (joulukuu 2019 – kesäkuu 2023), vaikka kausi oli poikkeuksellisen haastava. Talouskasvu oli kuitenkin vaihtelevaa ja siihen liittyi merkittäviä kriisejä ja seurauksia:
Bruttokansantuote supistui hieman koronapandemian iskiessä vuonna 2020, mutta kääntyi seuraavana vuonna voimakkaaseen nousuun (esimerkiksi vuonna 2021 BKT kasvoi noin 3,3–3,5 %). Kokonaisuudessaan maan talous oli Marinin kauden päättyessä hieman suurempi kuin sen alkaessa, vaikka vuotuinen kasvu jäi maltilliseksi. - Anonyymi00104
Anonyymi00079 kirjoitti:
Velasta puhuttaessa, millähän hallituksella on ennätys velanotossa. Vastaus on ettei ainakaan Marinin hallituksella.
Orpon hallitus ottaa uutta velkaa n. 50 miljardia , se on ylivoimaisesti suurin velan otto ikinä Suomessa . " Suomi kuntoon , velan otto seis " näitähän kokoomus ennen vaaleja hoki .
- Anonyymi00002
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012005105.html
Nyt suomalaisten suurin omaisuuden arvo vain romahtaa. Kun laittaa myyntiin kämppää, ei siitä saa omiaan pois ja jää jopa velkaa pankille...tyhjän päällä ollaan.- Anonyymi00046
Syrjäkylillä ja kaukana kaikesta on kiinteistöjen hinnat oikeastaan pyöreä nolla koska niitä ei saa myydyksi. Moni perii tällaisen kiinteistön jonka verottaja arvioi erittäin arvokkaaksi. Kiinteistö ja metsää sekä maata joku hehtaari. Laittavat perintöveron jonka vuoksi perijän elämästä tulee tukala loppuelämäksi ellei sitten joskus löydy joku joka ostaa. Esim. lapissa ei paljoa palveluita ole muuta kuin muutamassa kylässä ja matkat niihin saattavat olla 100-500 km. Tämä on se linja jolla ei mene kaupaksi oikeastaan mikään muutakuin verottajan haamu laskelmat.
Suomi poikkeaa kokonaan muista pohjoismaista joissa lahja ja perintövero on poistettu jo ajat sitten. Vasta kun myyt kiinteistön maksat siitä veron. Hyvä systeeni jonka vuoksi köyhäkin voi periä. Eli valtio ei tee ihmisistä sairaita sairailla päätöksillä joita suomi ikävä kyllä harrastaa joka sektorilla. - Anonyymi00105
Anonyymi00046 kirjoitti:
Syrjäkylillä ja kaukana kaikesta on kiinteistöjen hinnat oikeastaan pyöreä nolla koska niitä ei saa myydyksi. Moni perii tällaisen kiinteistön jonka verottaja arvioi erittäin arvokkaaksi. Kiinteistö ja metsää sekä maata joku hehtaari. Laittavat perintöveron jonka vuoksi perijän elämästä tulee tukala loppuelämäksi ellei sitten joskus löydy joku joka ostaa. Esim. lapissa ei paljoa palveluita ole muuta kuin muutamassa kylässä ja matkat niihin saattavat olla 100-500 km. Tämä on se linja jolla ei mene kaupaksi oikeastaan mikään muutakuin verottajan haamu laskelmat.
Suomi poikkeaa kokonaan muista pohjoismaista joissa lahja ja perintövero on poistettu jo ajat sitten. Vasta kun myyt kiinteistön maksat siitä veron. Hyvä systeeni jonka vuoksi köyhäkin voi periä. Eli valtio ei tee ihmisistä sairaita sairailla päätöksillä joita suomi ikävä kyllä harrastaa joka sektorilla.Ei ole pakko ottaa tuollaista perintöä vastaan .
- Anonyymi00003
Koronan jälkeen lievää Luonnollista nousua
mutta sitten venäjä hyökkäys taas laskua
Kokonaisuutena edellisen hallituksen (Marin 2019–2023) kaudella BKT ensin nousi ja kääntyi lopuksi laskuun.
Ei näissäkään asioissa kannata paljon jauho marin sen kummemmin kiitellä?
Yökerhoissa tyttö on homoporukoitten kanssa sörnäisissä sateenkaari klubilla aamuyölle nykyisin suomes ollessaan.- Anonyymi00021
Marin kävi huumetestissä. Mites persujen edustajat. Keskisarja ihan sekasin. Edesmennyt Tony. Purralla kauhee vierotusoireet, kun naamaltaan hikee pyyhkii ja saa raivareita..
- Anonyymi00025
Haistapa paska. Marinin aikana köyhätkin pärjäsivät. Oli kaikkien aikojen paras PM mutta sen tunnustaminen ei käy Orpopurran pirtaan.
- Anonyymi00039
Persujen Keskisarja,Vornanen jaSanna Antikainen ovat aina jauhoissa.
- Anonyymi00086
Anonyymi00039 kirjoitti:
Persujen Keskisarja,Vornanen jaSanna Antikainen ovat aina jauhoissa.
Eivät kuuluneet jauho-jengiin.
- Anonyymi00098
Anonyymi00086 kirjoitti:
Eivät kuuluneet jauho-jengiin.
Mihin jauhojengiin? Tarkoitatko sitä kun kaksi Marinin emännöimien kutsujen vierasta (ei siis Marin) äärioikeiston väitteen mukaan käyttivät jotain "jauhoa" ko. juhlissa?
- Anonyymi00005
Niinhän siinä kävi. Vuosina 2019–2023 Suomen BKT kasvoi 1,1 prosenttia. Eihän se paljon ole, mutta kasvoi kuitenkin. Tosin koronadippi selittää suurimman kasvujarrun.
- Anonyymi00006
Silloin oli vielä toivoa. Nyt on kaikki mennyt.
- Anonyymi00047
On todella ikävää luettavaa suomen trumppilandian politiikka. Terveydenhuollon maksut ja lääkeiden hinnat on asetettu aivan liian korkealle tavallisille ihmisille joiden tienesti tai eläke on alle 2000 euroa netto.
Joku vitsiniekka kertoi lehdessä viikolla että ihmisten pitää alkaa itse hoitamaan itseään. Eli mihinkäs sitä lääkäreitä ja hoitajia enää tarvitaan. Kyllä se on niin että ei sinne lääkärille haeta ellei ole todella tarvetta.
- Anonyymi00008
Kukaan eikä mikään hallitus Suomea pelasta. Sinä urpo äänestäjä olet äänestänyt pankkikriisistä saakka tätä konkurssia, ja toden totta demokratiasi toimii. Ei meillä kukaan puhu siitä kuinka urpo kansa tässä maassa äänestää omaa tuhoaan. Joulupukki tarvitaan tuomaan tyhjästä rahaa ja työpaikkoja no hiljaista taitaa olla.
- Anonyymi00040
Onhan persuilla joulupukki koponen.
- Anonyymi00048
Ei suomea nosteta veroja korottamalla mikä näyttää olevan hallituksen resepti kaikkeen.
- Anonyymi00056
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ei suomea nosteta veroja korottamalla mikä näyttää olevan hallituksen resepti kaikkeen.
Nyt hallitus on kyllä astunut demareiden suosimalle linjalle.
- Anonyymi00009
on kuin Kekkosta huudettaisiin hätiin.
- Anonyymi00010
Niin kasvoi velkataakkakin lähes 50 miljardilla sekä lisäksi uusia pysyviä menoja 22 miljardilla.
- Anonyymi00016
Orpon jengillä ei ole ollut esimerkiksi koronaa haitaksi saakka, mutta kolmessa vuodessa ovat silti ottaneet enemmän velkaa kuin Marinin ja Rinteen kausilla.
Pysyviä vuosittaisia menoja tuli noin miljardi lisää valtion budjetin kautta (+ sote kunnilta). - Anonyymi00050
Mitä ihmeen uusia pysyviä menoja? SOTE-menot siirtyivät kunnilta valtiolle, kuten siirtyi osa kunnallisverotuksen tuloistakin.
Kokoomuksen pskanpuhujat jauhavat jostain ihmeellisistä "pysyvistä" menoista, mutta eivät koskaan kerro, mitä ne ovat. Eivätkä sitäkään, mikseivät sitten poista niitä. Ei mitään pysyviä menoja ole olemassakaan, Eduskunta päättää kaikista menoista, se voi aina lisätä tai vähentää menoja aivan kuten haluaa. - Anonyymi00087
Anonyymi00016 kirjoitti:
Orpon jengillä ei ole ollut esimerkiksi koronaa haitaksi saakka, mutta kolmessa vuodessa ovat silti ottaneet enemmän velkaa kuin Marinin ja Rinteen kausilla.
Pysyviä vuosittaisia menoja tuli noin miljardi lisää valtion budjetin kautta ( sote kunnilta).Miksi Marin petti äänestäjät ja pakeni maasta????
- Anonyymi00093
Anonyymi00087 kirjoitti:
Miksi Marin petti äänestäjät ja pakeni maasta????
Marinhan teki hyvät kaupat. meni kai 8 miljardia. sai 2 .haha.
Ja jakelihan kassaneiti ulkomaille raj´hoja. Ugandalaisten tupakan polton lopettamiseen. Italian mafialle ikkunarahoja ja mitäpä uuta keksivätkin. rahanjako kohteita kyllä oli monia.
Ihan yhtä hyvä tuo marin kuin Käteinenkin joka pakeni maasta
- Anonyymi00011
Onneksi saadaan Lindtman puikkoihin nostamaan Suomi taas kukoistukseen.
Se alkaa palauttamalla lainsäädäntö kevään 2023 tilaan, jonka jälkeen aloitetaan yritystukien leikkaus.- Anonyymi00012
Johan vitsin murjaisit.
- Anonyymi00014
Rikkaat laitetaan myös verolle, eli ylin tulodesiili verotetaan 2. korkeimman tulodesiilin tasolle, ja rahat käytetään alimman tulodesiilin nostamiseksi 2. alimmalle tasolle. Tuosta seuraa huikea talouskasvu, koska tulonsiirrot siirtyvät heti kulutukseen.
- Anonyymi00017
Jos nyt niin kävisi, niin Lindtman olisi kuin Vihtori Kosola, tyhjää puhuva keulakuva ilman mitään todellista valtaa tai päätöksentekokykyä. Asioita pyörittäisivät ihan eri henkilöt.
- Anonyymi00013
Yritettiinkö satamien sulkemisilla edistää vientiä tai Teollisuusliiton pitkillä lakoilla lisätä tuotantoa?
- Anonyymi00051
Yritettiin pitää elintaso edes muun Euroopan tasolla, kun taas oikeisto ja Vihreät haluavat Suomeen Intian elintason.
- Anonyymi00015
Kasvu varmaan johtui Marinin hallitusta edeltävän oikeistohallituksen toimista???
- Anonyymi00026
Eihän niillä ollut kuin täysin turha kiky.
- Anonyymi00019
mitenkä tämän sanoisi kun ukrainan sota ja he ovat vieneet nämä manit mutta kyllähän pitää ymmärtää ettei tämä asia ihan kaikille aukea ,,, ja toisena ongelman lähteenä voisi sanoa edellisen hallituksen määrittelemättömät avustukset sekä tietenkin kielteinen suhtautuminen fossiliisiin aineisiin joka jo seuraavana vuosikymmenä tuo valtavat häviöt maalle ,,, sekä hirveä töpeksintä näissä corona rokotus asioissa joka ei mennyt nappiin ja aiheutti hurjan häviön valtion budjettiin jossa vois puhua kuusinumeroisista luvuista ,,, ja kaikkihan tämän on maammme kasalaisien tahto,, eikun lippuu liehuu,,
- Anonyymi00028
Sellasta persuvalhetta taas. Muiden syy, me ei olla tehty mitään..
- Anonyymi00045
Kotonarokotusten myötä monien kunto romahti. Ja yllättävän moni nuorehko ihminen on jo kuollutkin. Muistisairautta on yllättäen paljon, nuoremmissakin, samoin verisuoni- ja syöpäsairaita. Kukaan ei enää osaa tai uskalla yhdistää sitä tosiseikkaa koronarokotuksiin.
- Anonyymi00020
kyllähän työttömyyskin saataisiin laskuun kun päästettäisiin varhais eläke voimiinsa ja joka lopetettiin suomen sosiaalisen demokraatti puolueen takia eli siinä vasta meillä kansan puolue
- Anonyymi00049
Suomessa pitäisi tehdä monista asioista joustavampia. Olen ollut töissä aika monessa maassa ja todennut että ruotsissa on oikeastaan aika hyvin asiat vaikka eläkkeet ovatkin pieniä ja eläkeiät on nyt nostettu. Mutta itse olen eläkkeelle jäätyäni 65 vuoden iässä tehnyt töitä vielä 73 vuotiaanakin aika kun olen itse halunnut ja ehtinyt. Yleensä olen tehnyt vuoden, jonkun kuukauden jne. mittaisia työpätkiä kokopäiväisenä hoitoalalla. Kahdesti on tänä aikana haluttu vakinaiseksikin vaikka olen sanonut että olen enintään vuoden mittaisen pätkän ja olen suostunut. Kukaan ei ole tullut sanomaan että olen vanha ja olen aina ollut tervetullut työni osaavana henkilönä. Olen terve ja aktiivinen ihminen. Tällainen jousto on hyvä asia, moni muukin voisi tehdä näin eikä tarvise tuoda väkeä kaukaa ulkomailta tänne. Kaikki eivät ole sairaita vanhuksia täytettyään 65 vuotta mutta net jotka eivät jaksa tulisi saada eläke jo ehkä aikaisemminkin.
- Anonyymi00094
Anonyymi00049 kirjoitti:
Suomessa pitäisi tehdä monista asioista joustavampia. Olen ollut töissä aika monessa maassa ja todennut että ruotsissa on oikeastaan aika hyvin asiat vaikka eläkkeet ovatkin pieniä ja eläkeiät on nyt nostettu. Mutta itse olen eläkkeelle jäätyäni 65 vuoden iässä tehnyt töitä vielä 73 vuotiaanakin aika kun olen itse halunnut ja ehtinyt. Yleensä olen tehnyt vuoden, jonkun kuukauden jne. mittaisia työpätkiä kokopäiväisenä hoitoalalla. Kahdesti on tänä aikana haluttu vakinaiseksikin vaikka olen sanonut että olen enintään vuoden mittaisen pätkän ja olen suostunut. Kukaan ei ole tullut sanomaan että olen vanha ja olen aina ollut tervetullut työni osaavana henkilönä. Olen terve ja aktiivinen ihminen. Tällainen jousto on hyvä asia, moni muukin voisi tehdä näin eikä tarvise tuoda väkeä kaukaa ulkomailta tänne. Kaikki eivät ole sairaita vanhuksia täytettyään 65 vuotta mutta net jotka eivät jaksa tulisi saada eläke jo ehkä aikaisemminkin.
sama täällä. Samoin ruotsissa. eri alalla mut ikää 71V ja aina tervetullut samaan yritykseen töihin jossa yli 10 viimeisintä vuotta olin. Nut käyn välillä kun on tarvetta. ika usein tulee soitto että tulisitko taas jeesiin. Saa siitä eläkkeen lisäksi hiukan. Ja hyvä niin kun köyhä suomi vei senkin vähäisen eläkkeen mitä olisi suomesta saanut. No se ei haitannut paljon kun ruotsi kompensoi sen.Hyvä maa asua. Sairaanhoitokin toimii kutakuin kohtuudella ja ei ole niin sika kallista kuin suomessa.
Käyn töissä ihan oman kunnon ja motivaationkin takia. Ja siitä ei eläke pienene kuitenkaan.
Suomessa ei pärjäisi näin. - Anonyymi00102
Kun Sipilä ja orpo nosti eläkeiän alkamista 67 vuoteen, niin työttömyys vain pitkittyi. Jos palautettaisiin eläke alkamaan taas normaaliin 62 vuoteen, vähenisi työttömyys puolella.
Mutta orpopurran hallitus vaan aikoo nostaa eläkeikää ja leikata lisää köyhiltä.
- Anonyymi00023
Juuri niin.
- Anonyymi00034
Saattoi ajatella, mutta totuus on toinen
- Anonyymi00027
JA ESPANJALLA se vasta hyvin pyyhkiikin. VAI mitä Marinistit? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00029
Paremmin kuin Suomella vai mitä nistit persut?
- Anonyymi00033
Paremmin kuin Suomella vai mitä nistit natsi demarit?
- Anonyymi00041
Paljon paremmin kuinSuomella pyyhkii.
- Anonyymi00030
Persut ovat oiva propagandanväline rikkaille, kun heidän oma aivotoimintansa ei riitä edes 10:n kertotauluun.
- Anonyymi00032
Marin oli naimassa kun Uniper myytiin köyhille
Tekstiviesti ohjattu Tuppurainen töpeksi tämänkin ja nyt syyttelee velastaan muita h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha - Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Marin oli naimassa kun Uniper myytiin köyhille
Tekstiviesti ohjattu Tuppurainen töpeksi tämänkin ja nyt syyttelee velastaan muita h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah ha h aha haah haVoi persuparkoja.
- Anonyymi00031
Marin ja demarit olivat oiva propagandanväline köyhälle , kun heidän oma aivotoimintansa ei riitä edes 10:n kertotauluun.
- Anonyymi00043
Kyllä persut pelkää,että Marin tulee takaisin,ja se teidän haukkuminen vain lisää Marinin suosiota,muistakaa miten kävi Orbanille kun aina vaan haukkui muita. Samoin tulee käymään teille,tulette sen näkemään. Kuntavaalit oli esimakua siitä,miten teitä vihataan
- Anonyymi00054
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kyllä persut pelkää,että Marin tulee takaisin,ja se teidän haukkuminen vain lisää Marinin suosiota,muistakaa miten kävi Orbanille kun aina vaan haukkui muita. Samoin tulee käymään teille,tulette sen näkemään. Kuntavaalit oli esimakua siitä,miten teitä vihataan
Näin oli. Kuntavaaleissa monilla paikkakunnilla persuilta lähti paikkoja reippaasti yli 50%. Saavutus sekin toki. Persut ei vaan vieläkään ymmärrä, että miinusmerkkinen.
- Anonyymi00058
Anonyymi00043 kirjoitti:
Taitaa Marin hankkia sen verran hyvin, että ei kiinnosta punikkien
ongelmat. Olisihan se noloa jos lähtisi taas ehdokkaaksi, vaikka petti
äänestäjät viimeksi. Mikä takaa että sama ei toistuisi. - Anonyymi00092
Anonyymi00054 kirjoitti:
Näin oli. Kuntavaaleissa monilla paikkakunnilla persuilta lähti paikkoja reippaasti yli 50%. Saavutus sekin toki. Persut ei vaan vieläkään ymmärrä, että miinusmerkkinen.
Ihmisten on otettava vastuu tekosistaan, niin PS:n kuin kansalaistemkin. Muita ei voi syyttää omista mokistaan.
- Anonyymi00103
Anonyymi00058 kirjoitti:
Taitaa Marin hankkia sen verran hyvin, että ei kiinnosta punikkien
ongelmat. Olisihan se noloa jos lähtisi taas ehdokkaaksi, vaikka petti
äänestäjät viimeksi. Mikä takaa että sama ei toistuisi.Jaa, miten kokkari stubbille kävikään kun jätti tehtävänsä kesken kauden ja pakeni ulkomaille? Siitähän tuli Suomen pressa:)
- Anonyymi00035
Sellasta perusvalhetta taas. Muiden syy, me ei olla tehty mitään..
...............Marin teki todellisuudessa velkamme- Anonyymi00095
Marin oli liian kokematon ja aatepöhnäinen pääministerin tehtäviin. Marinin hallitus hoiti heikosti Suomen asioita, teki äärivihervasemmistolaista politiikkaa. Hoiti kyllä hyvin muun maailman ihmisten asioita meillä ja muualla, mutta jätti oman maan asioiden hoidon syrjään ja kesken, pakolliset asat kuten Koronaan liittyvät asiat ja Natoon liittymisen hutaisi menemään joten kuten.
Nykyhallitus tekee taas äärioikeistolaista politiikkaa. Kultainen keskitie olisi paras tapa hoitaa asioita, mutta Suomessa on vallalla jyrkkä vastakkainasettelu vähän kaikessa. Niin työelämässä kuin politiikassa. Päättäjät poukkoilevat ääri vasemmalta ääri oikealle js kansa on ihmeissään, mihin voi luottaa.
- Anonyymi00036
Orpon ja Purran suurimmat saavutukset. Eniten velkaa ja köyhien potkimista koko Suomen historiassa.
- Anonyymi00037
Aina, kun persut alkavat puhumaan alkaa paska haista ympärillä.
- Anonyymi00057
Kaalipieru leijuu kylläkin punikkien ympärillä.
- Anonyymi00090
Pienet kommarit, pienet kommarit ne lystikkäitä on.
Ei järkeä, ei järkeä vaan kassi keppanaa.
- Anonyymi00052
Sulla on mennyt plussat ja miinukset sekaisin, koska Suomen talous sakkaa Marinin hallituksen ansiosta. Parhaillaan nykyhallituksen toimet alkavat vaikuttaa ja uusi hallitus sitten röyhistää rintaansa, kun talousluvut ovat vuoden päästä enemmän plussalla. Näin kansaa jymäytetään vaaleista toiseen ja kansana olemme sen verran tyhmiä, että unohdamme nopeasti huonot asiat ja oravanpyörä sen kuin jatkaa pyörimistään. Kai seuraavissa vaaleissa valitaan sitten näitä leipäjonon ihmisiä, kun työttömät valittiin viimeksi ja siitähän Suomi sitten nousee. On ollut monta huonoa hallitusta näiden vuosikymmenien aikana eikä laatu parane, kun valitaan pelkkiä pellejä, joilla osaaminen on nollassa eikä tietoakaan juuri mistään.
- Anonyymi00053
Tuhti annos taas persupropagandaa. Kokoomus ja persut on tuhonneet kaikki kasvun merkit 3v aikana, jos ei velan-, työttömyyden, ankeuden- ja konkurssien kasvua lasketa.
- Anonyymi00089
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tuhti annos taas persupropagandaa. Kokoomus ja persut on tuhonneet kaikki kasvun merkit 3v aikana, jos ei velan-, työttömyyden, ankeuden- ja konkurssien kasvua lasketa.
Perusta firma ja palkkaa kaikki suomen työttömät.
- Anonyymi00096
Anonyymi00089 kirjoitti:
Perusta firma ja palkkaa kaikki suomen työttömät.
En ole persu.
Persut ja kokoomus niitä työpaikkoja lupasi ja velkaantumisen loppuvan.
Jokainen on nähnyt ne nyt 3v myöhemmin pelkäksi tyhjänpuhumiseksi ja valheiksi.
- Anonyymi00055
sotahullu sai suosioo
- Anonyymi00062
Saako SDP mitään aikaan seuraavassa hallituksessa jos siellä ovat ?
- Anonyymi00063
Meidän on ostettava Saksasta ilmaa 4 miljardilla. loistokaupat Suomelle vai ?
- Anonyymi00088
Sen voisi salakuljettaa säkissä Suomeen.
- Anonyymi00091
Se oli pelkkä tyhjä kupla Koronan jälkeen, niin tapahtui muuallakin, Kun kaikki lähes oli suljettu johtuen Korona-rajoituksista, ihmisillä jäi rahaa säästöön, Korona-rajoitusten jälkeen Ihmisten ostopaineet purkautuivat. Kuplan puhjetessa hirmuinen inflaatio tuli, nosti hinnat ja korot huippuun, mikä taas sai aikaan syvän taantuman ja työttömyyden.
Nykyhallitus kovilla sopeutuksillaan ja elvyttämällä yksipuolisesti vain omia eturyhmien tilannetta vain pahentaa ongelmia aiheuttaa ihmisissä epäluottamusta ja säästöpaineita. ei haluta kuluttaa. Jossakin vaihessa tilanne muuttuu niinkuin aina, kun mennään syvälle, sieltä on pakosta suunta ylöspäin. - Anonyymi00099
Marinin hallituskausi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa.
Otti ennätysvelat ilmaston ja liikennemerkkitarrojen piikkiin ja sai työttömyyden Euroopan kärkeen.- Anonyymi00100
Tuhti annos taas faktaa. Naishallituksenk ausi on tuhonneet kaikki kasvun merkit 3v aikana, jos ei velan-, työttömyyden, ankeuden- ja konkurssien kasvua lasketa.
Rahaa kun on oli ilmastoon ja koronatukiin,
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2353011Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell141692Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.91368- 1031226
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291221- 751127
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135932