Nyt on salainen Retretti asiakirja eli päätös julkaistu kaikessa hiljaisuudessa. Asia on selvä. Salailu loppui. Miten valittajat suu nyt pannaan? Perustelut vakuutti ainakin minut aivan täysin. Asiassa ei päätetty mitään. Hajaantukaa. Toki tämä on harvinaisen mielenkiintoista ja perusteellista asiaa.
https://savonlinna.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2026842-10
Salaiset Retretti päätökset julkaistu
8
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
On hyvä, että kaupungilta tulee uskomattomia ehdotuksia ja investointeja jaa joskus ne rahat loppuvat kaupungita. Puuttuu ena, että punkaharjulle rakennetaan liukumatto ja kaupunki ostaisi hotelli valtionhotellin kokouspaikakseen.
- Anonyymi00002
Kähmintää, laittomuuksia ja salailua sitä on Savonlinnan kaupungin hallinto. Tuokin tuli julkisuuteen vasta pakolla.
- Anonyymi00003
Kuka muka pakotti? Ei kukaan. Globaalikilpailu matkailussa on niin kovaa, että kaikkia kortteja ei haluta paljastaa. Joku voi varastaa idean ja hakea sillä itse rahaa. Nyt tämä idea tarkkoine sisältöineen haluttiin suojata kilpailijoilta. Tämä hakemus pesee kaikki muut. Tänään oli viimeinen päivä hakea rahaa. Nyt kortit on julki ja aika aukottomasti tuon päätöksen perusteella Savonöinnalla on käsissään parhaat kortit. All in!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuka muka pakotti? Ei kukaan. Globaalikilpailu matkailussa on niin kovaa, että kaikkia kortteja ei haluta paljastaa. Joku voi varastaa idean ja hakea sillä itse rahaa. Nyt tämä idea tarkkoine sisältöineen haluttiin suojata kilpailijoilta. Tämä hakemus pesee kaikki muut. Tänään oli viimeinen päivä hakea rahaa. Nyt kortit on julki ja aika aukottomasti tuon päätöksen perusteella Savonöinnalla on käsissään parhaat kortit. All in!
Savonlinnassahan ollaan sekaisin kuin seinäkellot
- Anonyymi00004
Onko tuon päätöksen valmistellut ja esitellyt joku harjoittelija? Lähimmäksi jotain hyötyanalyysiä pääsee lause "Hankkeella rakennetaan valmiiksi elämysluolaosio tukemaan ja rikastuttamaan Punkaharjun matkailukokonaisuutta ympärivuotisena elämyskohteena kohtuullisella kaupungin panostuksella". OK!
- Anonyymi00005
Salattu. Päätös. Julkaistu. Kaikessa. Hiljalsuudessa.
Aika sairas hallinto teillä Savonlinnassa, sääli.- Anonyymi00007
Suattaahan se olla niinnii jotta on saeras hallinto vua tiällä sitä kuitennii ellee läeskytettää ja kirjutellaa niinku aennae:D:D:D
- Anonyymi00008
Millainen ihminen haluaa mennä luolaan kesällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857