Trump vei mukanaan noin 30 maailman rikkainta ja vaikutusvaltaisinta miestä Kiinan vierailulle.
Nyt odotan että Kiina tekee saman Amerikkaa ja EU:a kohtaan.
Ongelma on se että onko Kiinassa rikkaita julkisia ja vaikutusvaltaisia, vai onko heidät tapettu korruption takia?... Ja minkä korruption, on kysymys iso?
Kiinalla ei taida olla tehdä vastaliikettä Amerikalle ja EU:lle.
Itse haastan kiinan tähän vastaliikkeeseen.
Rauhan merkeissä tietenkin.
Kiina on ehkä yksi ja ainoa valtio johon luotan ja erityisesti heidän presidenttiinsä Xi, joka on maailman paras ihminen ikinä, vastaamaan tähän haasteeseen.
Kiina ei ole melkein 140 -vuoteen ollut mukana yhdessäkään sodassa... Kiina ei ole sotinut ketään vastaan. Joten tuon vuosien määrän osalta voitte arvata miksi luotan Kiinaan niin paljon.
Nyt Taiwan kysymyksen osalta luottamukseni on pettämässä tätä valtiota kohtaan.
Tässäkin on enemmän kysymyksenä se osaako Xi ja Kiina tuoda miehet kehiin, kuten Trump nyt teki ja tekee?
Trump osaa, ja onko se itse Trump, vai onko hänellä puhemies taustalla... ja onko se Henkka?
Taiwanin sodan syttyessä, Xi voi menettää koko historiansa Kiinan presidenttinä...
Sori!
Terveisin
Henkka
Trumpin vierailu Kiinassa.
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1462550Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1922103Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501588Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021138- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17932Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45900