Mitään drooniuhkaa ei koskaan ollutkaan.
Tarkoitus on luoda pelkoa ja uhkakuvaa NATON maksujen hyväksymiseksi.
hallituksen psyop
7
70
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja venäjä-vihan lietsomiseksi. Toi on kyllä jännä että kun ihmisiä ei ole saatu vihaamaan venäjään tarpeeksi että saataisi masinoitua sota niitä vastaan, niin ns. "omien" puolella olevien pitää lennättää droneja tänne, jotta viha kasvaa. Kun venäjä ei tee sitä vaikka kuinka provosoidaan.
Outoa että menee heittämällä läpi, kun sanotaan että se on venäjän vika kun ukrainan dronet lentää tänne. Miten helvetissä se menee läpi? Tämä kansa on kyllä helppoa. Ei tartte vaan kuin sanoa että musta on valkoista, niin kaikki möyhöttää että musta on valkoista, ja ne ketkä yrittää vähän herätellä psykooseista, niin ovat ryssiä.- Anonyymi00003UUSI
Nikolai 🥰🥰🥰💋
- Anonyymi00002UUSI
Kehno aloitus jopa salaliitto teoriaksi
- Anonyymi00004UUSI
Aloitus onkin peräisin Igorilta Pietarista.
- Anonyymi00005UUSI
Siis joku väittää ettei vaaratilannetta ollut.
Olisi kiva tietää, millä lihaksilla - Anonyymi00006UUSI
Minusta on hyvinkin erikoista että kun ukraina lähettää drooneja venäjälle niin suomalaisten on vaan totuttava siihen, siinä sivussa että tännekin voi lentää ukrainasta drooneja räjähde lastissa. Pölhölä tämä maa taitaa totta tosiaan olla!
- Anonyymi00007UUSI
Koko hallitus ihmiskilveksi Ukrainaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634