Mitä ajatuksia herättää? Itse näkisin että realistiset mahdollisuudet mennä esim. Belgiaan kaatumaan kuusieräiseen kesällä. Samoin joku itävaltalainen saattaa tarvita listaansa lihoitusta. Brittein saarelle ei kyllä asiaa, pitäisi olla Leppiahon tai Enbomin tasoa vähintään.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
4-eräisessä saumat seistä täydet, jos menee Tsekkeihin
- Anonyymi00002
Voitto saattaa olla lähellä Gentlemens clubilla Unkarissa.
- Anonyymi00003
Milloinkohan seuraava matsi on?
Olisiko ulkomailla?
Kesällä kukaan ei taida Suomessa järjestää mitään- Anonyymi00004
On varmaan Las Vegasissa
- Anonyymi00005
Veikkaan Club Rigas Rings tai Budapest Gentlemens Club.
Ellei sitten Jake Paul signannut kun katseli geebee boxing nightin highlightit - Anonyymi00006
Elite Boxing -tallin kolmas sopimusnyrkkeilijä Anton ”Sugar” Embulaev, 24, kärsi maaliskuussa hajaäänitappion SM-titteliottelussa Nikita Nystedtille. Ainoan tappionsa lisäksi Embulaevin listalta löytyy kymmenen voittoa.
– Nikitan tiimille on tehty nyt kaksi tarjousta uusintaottelusta. Ne pyytää enemmän hintaa, kun tietää että Nikita häviää mulle ensi kerralla. Toivottavasti se toteutuu jo 5. syyskuuta Kirkkonummella, Embulaev toivoo.
Iltaan suunnitteilla myös Aliu - Räsänen - Anonyymi00007
Vielä kun saatais Nikitan ja Antonin lisäksi Sergei ja Ivan mukaan tittelisoppaan
Niin a vot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561