Mitä ajatuksia herättää? Itse näkisin että realistiset mahdollisuudet mennä esim. Belgiaan kaatumaan kuusieräiseen kesällä. Samoin joku itävaltalainen saattaa tarvita listaansa lihoitusta. Brittein saarelle ei kyllä asiaa, pitäisi olla Leppiahon tai Enbomin tasoa vähintään.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
4-eräisessä saumat seistä täydet, jos menee Tsekkeihin
- Anonyymi00002
Voitto saattaa olla lähellä Gentlemens clubilla Unkarissa.
- Anonyymi00003
Milloinkohan seuraava matsi on?
Olisiko ulkomailla?
Kesällä kukaan ei taida Suomessa järjestää mitään- Anonyymi00004
On varmaan Las Vegasissa
- Anonyymi00005
Veikkaan Club Rigas Rings tai Budapest Gentlemens Club.
Ellei sitten Jake Paul signannut kun katseli geebee boxing nightin highlightit - Anonyymi00006
Elite Boxing -tallin kolmas sopimusnyrkkeilijä Anton ”Sugar” Embulaev, 24, kärsi maaliskuussa hajaäänitappion SM-titteliottelussa Nikita Nystedtille. Ainoan tappionsa lisäksi Embulaevin listalta löytyy kymmenen voittoa.
– Nikitan tiimille on tehty nyt kaksi tarjousta uusintaottelusta. Ne pyytää enemmän hintaa, kun tietää että Nikita häviää mulle ensi kerralla. Toivottavasti se toteutuu jo 5. syyskuuta Kirkkonummella, Embulaev toivoo.
Iltaan suunnitteilla myös Aliu - Räsänen - Anonyymi00007
Vielä kun saatais Nikitan ja Antonin lisäksi Sergei ja Ivan mukaan tittelisoppaan
Niin a vot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405