Ihmiset ovat keksineet 18000 jumalaa.
1. Valitse noista 17999 jumalasta yksi.
2. Valitse argumentti, joka vakuuttaa sinut, ettei tuo jumala voi olla olemassa.
3. Käytä argumenttia omaa Jumalaasi vastaan.
4. Pam, sinusta tuli ateisti.
5. Ihmettele, miksi et ole keksinyt tätä jo aiemmin.
Jumalan olemassaolon kumoaminen
7
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jumalien olemassa oloa ei voi kumota ennen kuin ... ne ovat olemassa.
Joten turhaa lähteä tekemään asiaa joka on nykyisin mahdotonta.- Anonyymi00002
”Jumalien olemassa oloa ei voi kumota…”
Okei pilkunnusija, kumotaan sitten jumalien olemassaoloväitteet. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
”Jumalien olemassa oloa ei voi kumota…”
Okei pilkunnusija, kumotaan sitten jumalien olemassaoloväitteet.Jos niitä ei olisi jo nyt kumottu sehän tarkottaisi että joku jumala on oikeasti olemassa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos niitä ei olisi jo nyt kumottu sehän tarkottaisi että joku jumala on oikeasti olemassa.
Hei katsokaa kaikki, meillä on täällä oikea mutsinnussija neropatti.
Olematon on olematon, vaikka siihen liittyvää olemassaoloväitettä ei olisi kukaan kumonnut.
- Anonyymi00003
Pelkästään Intiassa on paljon enemmän jumalia, kuin nuo 18000 kpl. Siellä lehmän paskassakin asuu ainakin kolme jumalaa.
- Anonyymi00006
Suomessakin siellä asuu Pyhä Henki. Vahva haju todistaa hänen läsnäolostaan.
- Anonyymi00007
Väärä metodi. Oikea metodi on:
1. Valitse noista 17999 jumalasta yksi.
2. Mieti onko argumenttia, jonka perusteella juuri tuo jumala olisi olemassa.
3. Jos ja kun et löydä sellaista, sinusta tuli ateisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501