Verorahoilla kustannettua YLE miesvihaa

Anonyymi-ap

13

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kulemma naista voi alistaa ylistämällä.
      Jos ulkonäössä ei ole kehumista , on vaiettava.

• Anonyymi00002

Miksi asioista ei saisi puhua niiden oikeilla nimillä? Ei tuo ole miesvihaa vaan sitä että jotkut jakaa vääränlaisia iskuvinkkejä!!

• Anonyymi00004

Kaikki Suomen naiset ei ole samasta puusta veistettyjä. Puhu vaan omasta puolestasi. Tuollaiset vihervassarit ei ansaitse, eikä saa hyviä miehiä, siksi ne ulisee lehtiä myöten.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kaikki Suomen naiset ei ole samasta puusta veistettyjä. Puhu vaan omasta puolestasi. Tuollaiset vihervassarit ei ansaitse, eikä saa hyviä miehiä, siksi ne ulisee lehtiä myöten.

Jos minua tarkoitit niin en ole vihervassari enkä ole edes nainen vaan olen mies. Puolustan kuitenkin naisia koska ovat ihania.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos minua tarkoitit niin en ole vihervassari enkä ole edes nainen vaan olen mies. Puolustan kuitenkin naisia koska ovat ihania.

Noin 30% suomalaisista naisista on tavallisia ihania naisia. Loput on mitä on... Enkä puhu ulkonäöstä, vaan mitä pään sisällä liikkuu. Tämä huonompi puolikas vihaa miehekkäitä miehiä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinun vääristyneet ja naisia jumaloivat fantasiasi eivät ole mitään perusteluja millekkään todelliselle.

Parempi siis olisi jos vain lyhyesti vastaat mikäli joku jotain kiinnostuu sinulta joskus kysymään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinun vääristyneet ja naisia jumaloivat fantasiasi eivät ole mitään perusteluja millekkään todelliselle.

Parempi siis olisi jos vain lyhyesti vastaat mikäli joku jotain kiinnostuu sinulta joskus kysymään.

Mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ei minulla ole mitään vääristyneitä fantasioita, minä vastasin tuolle aloittajalle että hänen kuviteltu miesviha-teemansa on höpöhöpöä!

• Anonyymi00003

Juuri Sinulle kirjoitettu kolumni. Ole hyvä ja talleta se sydämeesi.

• Anonyymi00005

Ei ole ollut ongelmia löytää hyviä naisia.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei ole ollut ongelmia löytää hyviä naisia.

Jaa, näen silmissäni ne monikot, naiset. Jos löytäisit YHDEN hyvän naisihmisen, olisit puhumassa toista. Iskurepliikkisi kuulen kun vain hetken mietin. Alatyyliä, toksista ja pullistelevaa. Naisena en tuollaiselle pellelle muuta ... kuin hupaisat naurut. Tosin, elän eri tasollakin.

• Anonyymi00006

Kannattaa siis jättää puheet pois ja mennä suoraan asiaan.

• Anonyymi00010

Nosto, pisto ja ravistus💪 Sitten nenät eri suuntiin.

• Anonyymi00011

Kirjoittaja Saara Särmä on feministi, joka lukee jutun lopussa.

Mitäpä muuta sitä voi odotta, jos miehistä koitetaan puhua feminististen lasien läpi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      86
      3600
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2373
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      141
      2018
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      881
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      811
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      800
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      60
      744
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      4
      734
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      687
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      676
    Aihe