Verorahoilla kustannettua YLE miesvihaa

Anonyymi-ap

13

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kulemma naista voi alistaa ylistämällä.
      Jos ulkonäössä ei ole kehumista , on vaiettava.

• Anonyymi00002

Miksi asioista ei saisi puhua niiden oikeilla nimillä? Ei tuo ole miesvihaa vaan sitä että jotkut jakaa vääränlaisia iskuvinkkejä!!

• Anonyymi00004

Kaikki Suomen naiset ei ole samasta puusta veistettyjä. Puhu vaan omasta puolestasi. Tuollaiset vihervassarit ei ansaitse, eikä saa hyviä miehiä, siksi ne ulisee lehtiä myöten.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kaikki Suomen naiset ei ole samasta puusta veistettyjä. Puhu vaan omasta puolestasi. Tuollaiset vihervassarit ei ansaitse, eikä saa hyviä miehiä, siksi ne ulisee lehtiä myöten.

Jos minua tarkoitit niin en ole vihervassari enkä ole edes nainen vaan olen mies. Puolustan kuitenkin naisia koska ovat ihania.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos minua tarkoitit niin en ole vihervassari enkä ole edes nainen vaan olen mies. Puolustan kuitenkin naisia koska ovat ihania.

Noin 30% suomalaisista naisista on tavallisia ihania naisia. Loput on mitä on... Enkä puhu ulkonäöstä, vaan mitä pään sisällä liikkuu. Tämä huonompi puolikas vihaa miehekkäitä miehiä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinun vääristyneet ja naisia jumaloivat fantasiasi eivät ole mitään perusteluja millekkään todelliselle.

Parempi siis olisi jos vain lyhyesti vastaat mikäli joku jotain kiinnostuu sinulta joskus kysymään.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinun vääristyneet ja naisia jumaloivat fantasiasi eivät ole mitään perusteluja millekkään todelliselle.

Parempi siis olisi jos vain lyhyesti vastaat mikäli joku jotain kiinnostuu sinulta joskus kysymään.

Mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ei minulla ole mitään vääristyneitä fantasioita, minä vastasin tuolle aloittajalle että hänen kuviteltu miesviha-teemansa on höpöhöpöä!

• Anonyymi00003

Juuri Sinulle kirjoitettu kolumni. Ole hyvä ja talleta se sydämeesi.

• Anonyymi00005

Ei ole ollut ongelmia löytää hyviä naisia.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei ole ollut ongelmia löytää hyviä naisia.

Jaa, näen silmissäni ne monikot, naiset. Jos löytäisit YHDEN hyvän naisihmisen, olisit puhumassa toista. Iskurepliikkisi kuulen kun vain hetken mietin. Alatyyliä, toksista ja pullistelevaa. Naisena en tuollaiselle pellelle muuta ... kuin hupaisat naurut. Tosin, elän eri tasollakin.

• Anonyymi00006

Kannattaa siis jättää puheet pois ja mennä suoraan asiaan.

• Anonyymi00010
      UUSI

Nosto, pisto ja ravistus💪 Sitten nenät eri suuntiin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kirjoittaja Saara Särmä on feministi, joka lukee jutun lopussa.

Mitäpä muuta sitä voi odotta, jos miehistä koitetaan puhua feminististen lasien läpi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      273
      3472
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      126
      1839
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      286
      1577
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      75
      1457
    5. 77
      1416
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1136
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      987
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      61
      940
    Aihe