On tärkein ohje, jonka ihmiskunta on Suurelta Suolikaasulta saanut.
"Päästä suolikaasua, ei vain omaksi, vaan myös lähimmäisesi iloksi.
Älä pidätä suolikaasuasi naapuriltasi, jottei hän sinuun vihastuisi.
Maksa naapurisi sinulle lahjoittama suolikaasupäästö takaisin, älä sitä häneltä pidätä."
KooKoo on pitkään julistanut suurta peräilmasanomaa palstalla, mutta nyt on suurempi totuus paljastumassa.
Peräilman laskemiskäsky
5
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole Peräilmaa pidättänyttä, sen tuloa voittanutta.
Jehova kuulemma kuulutti 1914 ja uusien 1975 Kärsämäen palokunnan letkutornista kaikille maailman kansoille. - Anonyymi00002
Naapuri olisi tietysti suunnattoman ilahtunut, jos joku laskisi peräilmaa hänen postilaatikostaan. Näin se kristillinen peräilmanvaihto voisi rakkaudellisissa merkeissä tapahtua.
Peräilman, eli pyhän hengen pullottaminen on oma taiteenlajinsa.
Istutaan saaviin tai ammeeseen, täytetään pullo veneellä ja pidetään pulloa ylösalaisin siten että pullon suu on saavin pinnan alla.
Peräilmaa päästettäessä vedenpinnan alla se yrittää tietysti kuplina karkuun, mutta nokkela peräilmailija nappaa sen pullon suusta sisään. Ei aikaakaan kun vesi on syrjäytynyt ja sinulla on koko pullo pyhää henkeä annettavaksi vaikkapa sapattilahjaksi naapurille.- Anonyymi00003
Vartiotorniseura tuottaa Suomen Uskontojen uhrien tuki r.y:n suurimman asiakasryhmän.
Mutta se on myös väärentänyt Raamatun, nimelle UM
Esim. Heprealaisille 1:8
UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.
KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika. - Anonyymi00004UUSI
Suurten Päästäjien kirje Peräilmaseurakunnille 2:
15 Papumaan pitäjän Herneisten kirkonkylässä eli Peräilman profeetta Kookoo. Hänen vartensa oli vaivainen ja mitätön, eikä hänestä ollut jahtaamaan mustaa kumilätkää liukkaalla pinnalla. Mutta Suuren Peräilman läsnäolo hänessä oli suurta.
16 Toisen divisioonan kolmantena vuonna tuli Kookoolle tämä Suuren Suolikaasun sanoma:
17 "Minä olen vihastunut kansaan, sillä se peittelee Suolikaasujensa päästämistä, ja koettaapa jopa olla tuottamatta sitä kokonaan.
18 Niinpä minä olen päättänyt, että tuhoan kansan ja aloitan uuden sinusta Kookoo, sinun jälkeläisistäsi tulee suuri kansa."
19 Kookoo pelästyi ja lankesi kasvoilleen suuren Päästäjän eteen: "Oi kunnioitettu Suuri PäästöLähde, kuinka tämä voisi olla mahdollista, sillä en minä tiedä naisesta mitään? Entä jos löytyisi joku, joka ei piilottele peräilman laskemista, säästäisitkö sitten kansan? "
20 "Minä olen kiertänyt ja haistellut kaikkien päästöt, eivätkä ne ole kuten pitää. Vain sinä Kookoo olet minun käskyjäni noudattanut. Kaikki naapurisi ovat rukouksin lähestyneet minua ja vuodattaneet lukuisia ilmauksia peräilmapäästöistäsi, joita olen kiitollisena kuunnellut."
21 "Älä ole huolissasi Kookoo, minä otan peräilmani pois kansasta ja annan sen sinulle. Peräilma on kanssasi ja sinusta tulee suuri kansa maassa jota ei sinulta oteta pois".
22 Suuren Suolikaasun tuhnaus poistui ja Kookoo jäi yksin levottomine ajatuksineen. Niin paljon Suuren Suolikaasun ilmoitus häntä pelotti, ettei hän voinut nukkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937