Suomen vaippapöksy lintman itkien vaatii haluan Kalifiksi kalifin paikalle
Suomen vaippapöksy lintman itkien vaatii haluan Kalifiksi kalifin paikalle
Lindtmanin yllätysveto OLEN AHMED AHNE
Tuli mieleeN antti lintman onkin AHMED AHNE
Sarjakuvan tapahtumat sijoittuvat Bagdadiin, jota hallitsee kalifi Harun El Pullah. Hänet kuvataan lempeäksi, mutta yksinkertaiseksi hallitsijaksi, jonka hänen suurvisiirinsä Ahmed Ahne yrittää keinolla millä hyvänsä nujertaa. Kolmas päähenkilö on Ahmed Ahneen miespuolinen palvelija Saunabad (Wa'at Alahf). Sarjakuvassa annetaan ymmärtää, että Harun El Pullah ei tiedä suurvisiirin juonista tätä vastaan: hän tottelee tätä lähes aina ja myös puhuttelee tätä nimellä ”Kelpo Ahmed Ahne”. Ahmed Ahneen juonet eivät ole koskaan toimineet tai vaihtoehtoisesti ne kääntyvät lopulta häntä itseään vastaan.
Lindtmanin yllätysveto OLEN AHMED AHNE
Anonyymi-ap
8
85
Vastaukset
- Anonyymi00001
sanna marin onkin mata hari sdp,, petollinen
- Anonyymi00003
ihan kuin hoitoalan työpaikalta....
- Anonyymi00005
Mummon nypyttäjä.
- Anonyymi00006
SDP nostaa HETI duunarin veroja, jos pääsee valtaan!
- Anonyymi00007
Mamutus-halpatyövoimapuolue SDP! Naximsn business?
- Anonyymi00008
eewq
- Anonyymi00009
gggfg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181