Kyllä se naisviha että miesviha

Anonyymi-ap

On biologinen sairaus. Ei ole mitenkään luonnollista että jotkut lajin sukupuolet vihaavat toista sukupuolta. Siihen ei ole mitään kemiallista tai fysiologista selitettä, miten se lajin kannalta olisi millään tapaa suotavaa.

Selittelyt ideologialla tai kokemuksillä ovat vain keinotekoisia valheita, joilla yritetään selittää sairaanoloista käytöstä. Syvemmin tutkimalla voimme todeta ilmiön johtuvan yksilön omasta huonosta suhtautumisesta itseensä, jota vältetään kohtaamasta siirtämällä keskittyminen toisiin yksilöihin, jotta itseään voi vältellä kohtaamasta.

~Tuomo

17

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sietäsit sinäkin saada siihen sairauteen hoitoa. :)

• Anonyymi00002

Aika on hoito jokaiseen sairauteen.

~Tuomo

• Anonyymi00003

Palstasedän uudet näpsäkät kevätnikit🥰🤣

• Anonyymi00004

Olenko minä palstasetä? 😄

~Tuomo

• Anonyymi00005

Se kyllä älyttiin jo. 😄

• Anonyymi00006

Mies ei tunne inhoa nuoria hoikkia kauniita tatuoimattomia naisia kohtaan, vaan feministejä (viallisia naisia) kohtaan.

• Anonyymi00007

Lue: en vihaa niitä joita sorran, ainoastaan vastarintaa

• Anonyymi00008

Feminismi ei ole miesvihaa vaan tasa-arvoa.

• Anonyymi00010

No miksi "mies" vihaa mainitsemiasi naisia, ellei kyse ole vihan juurisyystä eli pelosta? Eli miksi vihaat tai pelkäät heitä?

~Tuomo

• Anonyymi00014

Sunlaisia miehiä vihaan koko sydämestäni.!!

• Anonyymi00009

Siitä sitten vaan armeijaan ja tekemään samaa mitä miehetkin!
      Menette raksalle töihin jne.
      Turha vinkua tasa-arvosta jos ei sitä ole sitten valmis tekemään.

• Anonyymi00011

Minkä takia haluat että naiset tekee miesten työt? Tuo retoriikka biologisesti sairasta.

Ja armeijaan ei mennä. Siellä ollaan koko ikä.

~Tuomo

• Anonyymi00012

Eläinten kohdalla sairastunut eläin jätetään yksin selviytymään kun ikäänkuin aistitaan; eläin ei pysty jatkossa enää elättämään fyysisesti itseään ja muut eläimet eivät voi auttaa asiassa. Ihmisillä sensijaan on mahdollisuuksia jopa auttaa.

• Anonyymi00013

Naiset ja miehet ovat sodassa toisiaan vastaan, se nyt vaan on tosiasia.

• Anonyymi00015

No en usko. Naiset tappaisi miehet kohtuunsa ja miehet naiset kiveksiinsä jos "sota" olisi.

~Tuomo

• Anonyymi00016

Aivan ensimäiseksi, kun otat itsellesi koko elämän kestävän projektin nimeltä, sanotan nyt vaikka, avioliitto ja lapset, niin varmistu siitä, että se toinen osapuoli todella rakastaa sua. Ehkä näin vältyttäisiin semmoisilta ikäviltä lieveilmiöiltä, kuin sovinisni ja feminismi.

Rakastaa ja uskoo Jumalaan lisäisin huom.

• Anonyymi00017

Et sinä voi toisen rakkautta määritellä, vaan ainoastaan oman rakkautesi. Jos siis rakastat vain niin paljon kuin saat rakkautta, niin se ei ole rakkautta. Niinhän ne pakanatkin tekevät. Sen sijaan rakasta myötä- ja vastamäessä, sillä silloin olet täydellinen, aivan kuten Isä taivaassa on täydellinen.

~Tuomo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1495
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe