Ei kaikki helluntailaisuudessa ole Pyhästä Hengestä.
Oikeana raamatullisena Helluntainakin puhuttiin ymmärrettäviä kieliä ja eikä kaadettu ketään maahan.
Kuka on helluntailaisten oikea profeetta ?
.
PH:n väärinkäyttö
20
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
>>>>>>>Kuka on helluntailaisten oikea profeetta ?<<<<
----------------------
5. Mooseksen kirja 18:15-19 FB38
”Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta, Herra, sinun Jumalasi, herättää sinulle profeetan, minun kaltaiseni; häntä kuulkaa. On tapahtuva aivan niin, kuin sinä Herralta, sinun Jumalaltasi, anoit Hoorebilla, silloin kun seurakunta oli koolla ja sanoit: 'Älköön minun enää suotako kuulla Herran, minun Jumalani, ääntä älköönkä nähdä tätä suurta tulta, etten kuolisi'.
Ja Herra sanoi minulle: 'Mitä he ovat puhuneet, on oikein puhuttu. Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua. Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.”
--------------
(Apt.3:1-26.) Apostolien teot 3:19-26 FB38
"Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen. Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.
Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
Ja kaikki profeetat Samuelista alkaen ja kaikki järjestään, jotka puhuneet ovat, ovat myös ennustaneet näitä päiviä. Te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: 'Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki maan sukukunnat'. Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."”
Apostolien teot 3:19-26 FB38
-----------------------
(Joh.5:1-47.) Johannes 5:45-47 FB38
”Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne. Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"”
- Anonyymi00002
Jari Pasanen.
- Anonyymi00016UUSI
Sodomalainen "pastori" Pari Jasanen.
- Anonyymi00003UUSI
Joh. 15:26
Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
Pyhä Henki on TOTUUDEN Henki.
sitä ei ole ollut helluntailaisuudessa koskaan! - Anonyymi00004UUSI
Ei tietenkäään kaikki mitä ihminen tekee tai sanoo ole Pyhästä Hengestä.
Kai sen nyt kaheleinkin ymmärtää että vaikka herjataan muita sekä julistetaan sen olevan totuus ja vaikka onkin totta mitä toistellaan, ei se ole Pyhästä Hengestä eikä Jumala sellaisia höpöttäjiä lähetä.- Anonyymi00005UUSI
Eikös se Raamattu sano- että tietäväisyyden ajassa ei kukaan palstalainenkaan elä ja ole- eikä ole varaa leikkiä Jumalaa-
Mutta, ei se kirjoittajia tavoita. He päsmäämällä vuodesta toiseen luulevat olevansa Jumala ja Hänen SANA- mutta, ei- tietämättömyyden ajassa, hekin LUULEVAt OLEVANSA- JOTAIN.
ja palsta laulaa heidänkin kohdalla, persoonia, jotka menevat kukin vuorollaan Todistuksen majaan. mistä Ilmestyskirja kertoo - sekä siellä olevan Valkean Valtaistuimen eteen- polvistumaan ja todetakseen.. että Jeesus Kristus on HERRA...
Täällä he eivät sitä tunnusta- vaan pauhaavat itse olevansa niitä valtaistuinherroja-
päivästä- viikosta ja kuukaudesta vuoteen aina ja aina- aina ain.
OLEtko SUURKIN JUMALA? AI OLET' No sitähän palstallla toitotat koko ajan.
Olen jumala ja kumartakaa minun sanaani. etkä sinä pääse alastomuutesi näkyvyydetä mihinkään. keisaruutesi - on ilman vaatteita.
koskahan opit- ettet ole Jumala-
- Anonyymi00006UUSI
Helluntailaiset tuomitsevat helvettiin väärin kastetut.
Selkeää lahkolaisuutta - ei jatkoon! - Anonyymi00007UUSI
Miksi helluntailaiset haluavat käännyttää kaikki helluntailaisiksi ?
Tuskin itsekkään ymmärtävät. - Anonyymi00008UUSI
Onko PH antanut edes helluntailisille oikean profeetan heidän apostoleistaan puhumattakaan ?
- Anonyymi00009UUSI
Osaatko aloitttaja kaikkia maailman kieliä, menneitä ja nykyisin puhuttuja ja lisäksi enkelien kieltä? Vai onko suurin osa maailman kielistä sinulla, veljieni syttäjä, vain molotusta!
- Anonyymi00010UUSI
Tus💰kin edes helluntaipastorina edes tiedät kuinka paljon Helluntaikirkko seurakuntineen keräsi rahaa viime vuonna ?
💰🗣️😱🤑 - Anonyymi00011UUSI
Pakkovauvakastettu mitä tämä tarkoittaa?
Korinttolaiskirje:
14:2 Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.- Anonyymi00012UUSI
Sitä ettei pidä herjata Jumalan luomia.
- Anonyymi00013UUSI
Vaikutat että ole myynyt sielusi helluntailaisuudelle.
Onnea uskonratkaisullesi 🤣- Anonyymi00014UUSI
Pitää yrittää ostaa takaisin.
Ainakin jos saa saman hinnan mitä siitä maksettu.
- Anonyymi00015UUSI
Jumala ei ole antanut helluntailaisille oikeaa profeettaa.
Voiko helluntaiglossoliliaan sotkea kielilläpuhumisen !?
Mitä sanoo PH ? - Anonyymi00017UUSI
Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako profeettainne, joita on keskuudessanne, ja tietäjäinne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte. [9] Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra.
- Anonyymi00018UUSI
Käskeeskö Herra herjata?
Se voi olla aivan omasta päästä. - Anonyymi00019UUSI
Saitteko Pyhän Hengen silloin kun tulitte uskoon Paavali kysyi ja rukoili heille Pyhän Hengen kasteetta. Oletko sinä saanut sitä kastetta. Ihminen puhuu kielillä kun on saanut täyttyä Pyhällä Hengellä. Monelle tämä on vähän tuntematon asia.
- Anonyymi00020UUSI
Ei sellaista ennätä herjaamisen lomassa miettimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2553123Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy732569Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har271713Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701625Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821580Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171240Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.501123- 641103
- 951023
- 24899